سبک زندگی

بوسه عاشقانه

بوسه عاشقانه
بوسه عاشقانه

کتایون خطیر
مشاور خانواده وجامعه شناس
۶۴۷-۳۹۱-۳۸۰۹

لذت های خاص و شیرینی در زندگی وجود دارند که آنها را فقط با اشخاص خاصی می شود تجربه کرد. بوسه عاشقانه یکی از لذت هایی است که معمولا در بستر رابطه عاشقانه با یار تجربه می شود.

بوسیدن رفتاری صمیمانه ناشی از عشق، شوق، کشش، علاقه و نیز یکی از فعالیت های لذت بخشی است که می تواند بین دو انسان برقرار شود. پس بسیار مهم است که هر دو طرف در این زمینه متبحر باشند تا بتوانند میزان عشق و شور خود را به هم نشان داده و اوج لذت را به یکدیگر هدیه دهند.

بوسیدن یک مهارت است و تمامی مهارت ها آموختنی هستند. با کمی اطلاعات و تمرین و کوشش می شود در انجام آن متبحر شد. یادتان باشد شما مسئول برطرف کردن این نیاز یارتان هستید و هیچ عذری برای بلد نبودن آن پذیرفته نخواهد بود. کسی که درست بوسیدن را بلد نیست نمی داند چگونه می توان با لب ها و دهان خود، احساس لذت در لب ها و دهان دیگری بوجود آورد.
در اینجا به تعدادی از نکاتی که باعث می شود شما بوسه خوبی نداشته باشید و بوسنده خوبی نباشید «bad kisser»، اشاره خواهد شد.

۱. لب های خشک: نه تنها بوسیدن با لب های خشک و بعضا ترک خورده نمی تواند لذت خوبی را در طرف مقابل ایجاد کند حتی می تواند صدمه هم برساند.
۲. بزاق دهان: بیشترین و بدترین شکایتی است که در مورد بوسنده های بد می شود. قبل از شروع بوسه بهتر است آب دهانتان را ببلعید و هنگام بوسه مراقب باشید که آب دهانتان جاری نشود.
۳.گاز گرفتن: بله ممکن است گاهی گرفتن گازهای ریز سکسی باشد ولی گاز گرفتن دائمی می تواند باعث خراب شدن رابطه سکسی شما شود.
۴. نفس کشیدن «دم و بازدم»: شاید شما سرما خورده باشید و یا راههای تنفسی تان مشکل داشته باشد ولی هیچکدام دلیل نمی شود که نفس خود را در دهان و حلق دیگری فرو کنید‌. توصیه می شود قبل از شروع بوسه از اسپری های بازکننده بینی و راههای هوایی استفاده کنید.
۵.صداهای عجیب در آوردن: گاهی ناله های عاشقانه می تواند بوسه را هیجان انگیزتر کند ولی فقط گاهی صداهای زیادی یا دائمی می تواند اعصاب خورد کن و به هم زننده احساس باشد.
۶. بوی بد: داشتن مشکلات گوارشی، دندان خراب، سینوزیت مزمن، خوردن سیر، پیاز، ترب و… حتی اجازه شروع بوسه را از شما سلب می کند. به راحتی به دنبال دلیل و سپس رفع علت بوی دهانتان باشید. استفاده از قرص ها یا اسپری های نعنا و عطر می تواند کمک کننده باشد.
۷. ریتم نامناسب: ریتم های آرام و احساسی ریتم مناسبی برای بوسیدن است که می تواند گاهی با بوسه های پرشور همراه شود. مگر هر دو نفر ریتم تند را ترجیح بدهند.سعی کنید طوری یارتان را نبوسید که احساس کند در حال مسابقه هستید.
۸.باز کردن بیش از حد دهان: گاها، بعضی افراد هنگام بوسیدنچنان دهانشان را باز می کنند که گویی در حال بلعیدن یارشان هستند و برخی دیگر حاضر به باز کردن دهانشان نیستند بطوری که گویی در حال پنهان کردن چیزی در دهان هستند. در هنگام معاشقه دهانتان را به اندازه مناسبی باز کنید.
۹. حرکتهای زبان: کسی دقیقا نمی تواند اندازه دقیق و فشار درست زبانتان وقتی در درون دهان دیگری است را به شما آموزش دهد. ولی توجه داشته باشید با زبانتان نوک نزنید. دندان های دیگری را طوری لمس نکنید که انگار در حال تمییز کردن آنها با زبانتان هستید و یا با زبانتان به زبان دیگری فشار نیاورید که نتواند حرکت کند. یادتان باشد که ماهیچه زبان بسیار قدرتمند است. شما به راحتی می توانید بر روی دستتان تمرین کرده و متوجه فشار زبانتان شوید.
۱۰. برخورد دندان هایتان: ممکن است هر از چند گاهی اتفاق بیافتد ولی اگر زیاد اتفاق می افتد می تواند نشان دهنده فشار فک شما بر طرف مقابلتان باشد.
۱۱. صحبت کردن: صحبت کردن در مورد رابطه تان و یا خواسته هایتان جایش وسط بوسه هایتان نیست. بعد از بوسیدن در موردش صحبت کنید.
۱۲. نگاه نکردن: در حین بوسه بهتر است چشم هایتان همیشه بسته نباشد و هر از چند گاهی به چشم های یکدیگر نگاه کنید.

برگرفته و ترجمه از Love Panky دانیال آن.

روزنامه های تورنتو | تهرانتو | tehranto

صمیمیت و ابعاد 9 گانه آن در روابط نزدیک
کتایون خطیر
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا