کانادا

تایید خودکشی دو نوجوان مظنون به قتل

ماموران پلیس سواره نظام سلطنتی کانادا از تایید اجساد دو نوجوان مظنون به قتل‌های بریتیش کلمبیا خبر دادند.
پلیس بریتیش کلمبیا پس از اتمام کالبدشکافی «کام مک لئود» ۱۹ ساله و «بریر اشمگلسکی» ۱۸ ساله خودکشی این دو نوجوان با سلاح گرم را تأیید نمودند.
ماموران رسیدگی به این پرونده گفتند زمانیکه جسد این نوجوانان مظنون به قتل شناسایی شد چندین روز از مرگشان گذشته بود ولی تاریخ دقیق مرگشان دقیقا مشخص نیست.
RCMP تصریح کرد: با این وجود نشانه‌هایی وجود دارد که نشان می‌دهد این دو مظنون چند روز پس از آخرین باری که دیده شده بودند نیز در گیلام زنده بودند.
« شری مینیونس» شهردار پورت آلبرنی در بریتیش کلمبیا ، شهر محل زندگی این نوجوانان با انتشار یادداشتی در رسانه‌های جمعی کانادا گفت: ما هرکاری را بتوانیم برای کمک به پلیس انجام می‌دهیم. سوالات زیادی داریم که هنوز پاسخ و اطلاعات درستی در رابطه با آنها بدست نیاوردیم ولی خودمان را در حمایت از پلیس و ادامه تحقیقات در این رابطه متعهد می‌دانیم.
این مقام مسئول ادامه داد: ساکنان Alberni Valley منابع اطلاعاتی مختلفی در اختیار دارند و هنوز می‌توانند همکاری داشته باشند.
«کام مک لئود» ۱۹ ساله و «بریر اشمگلسکی» ۱۸ ساله کانادایی مظنون به قتل «لوکاس فولر» ۲۳ ساله‌ استرالیایی و دوست دختر آمریکایی‌اش»چینا دیس» ۲۴ ساله و همچنین « لئونارد دیک «‌ ۶۴ ساله استاد دانشگاه بریتیش کلمبیا بودند که اجسادشان در اواسط ماه جولای در امتداد بزرگراهی دور افتاده در شمال بریتیش کلمبیا کشف شد.
اجساد این دو نوجوان مظنون به قتل در تاریخ هفتم آگوست پس از یک جستجوی دو هفته‌ای و عملیات تعقیب در نزدیکی شهر «گیلام» پیدا شد.

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا