کانادا

ناقضان قوانین مقابله با کروناویروس ۱.۰۰۰ تا ۵۰۰.۰۰۰ دلار جریمه می شوند

PHD
PHD

 

ناقضان قوانین مقابله با کروناویروس  1.000 تا 500.000 دلار جریمه می شوند
ناقضان قوانین مقابله با کروناویروس ۱.۰۰۰ تا ۵۰۰.۰۰۰ دلار جریمه می شوند

 

پلیس انتاریو روز جمعه گفت: افراد و کسب و کارهای ناقض قوانین مقابله با کروناویروس، ۱.۰۰۰ تا ۵۰۰.۰۰۰ دلار جریمه خواهند شد.

به گزارش تهرانتو نیوز به نقل از سی بی سی، پلیس انتاریو با اعلام این خبر افزود: میزان جریمه افراد حقیقی ۱.۰۰۰ و برای افراد حقوقی (شرکتها) ۵۰۰.۰۰۰ دلار خواهد بود.

دولتهای فدرال، استانی و شهری برای مقابله با بحران کووید۱۹ اقدامات مختلفی اعم از محدودیت سفر، پرتوکلهای مسافتهای اجتماعی و تعطیلی برخی مشاغل را تدوین کرده اند که لازم الاجرا بوده و تخلف از آنها مشمول جریمه های مذکور خواهد بود.

درحالیکه بیشتر مردم و کسب و کارها پروتکلهای مسافتهای اجتماعی را رعایت می کنند به گفته مسئولین برخی افراد از کنار این قوانین با بی تفاوتی عبور کرده و آنها را نادیده می گیرند.

پلیس انتاریو گفت: اگرچه ما ترجیح می دهیم رعایت قوانین داوطلبانه باشد اما در شرایط مدیریت اضطراری و حمایت از قانون مدنی (EMCPA) افراد حقیقی و حقوقی که تخلف می کنند برابر قانون قرار می گیرند و با آنها برخورد می شود.

ممنوعیت اجتماعات بیش از ۵۰ نفر

 

بنابر قوانین جدید شرایط اضطراری در استان تمام اجتماعات ۵۰ نفره یا بیشتر در کنسرتها، کتابخانه ها، برنامه های تفریحی در محیطهای سرپوشیده، مدارس خصوصی، سینماها، بارها، رستورانها (به جز سرویسهای تحویل درب منزل) ممنوع هستند.

علاوه بر این تا ۳۱ مارس (شاید تمدید شود) برنامه هایی مانند برگزاری رژه و راه پیمایی، ایونت، خدمات عمومی در اماکن عبادی و … با حضور بیش از ۵۰ نفر نیز ممنوع است.

ناقضان قوانین | مقابله با کروناویروس | ۱.۰۰۰ تا ۵۰۰.۰۰۰ دلار جریمه | روزنامه های تورنتو | تهرانتو | tehranto | روزنامه های کانادا | Tehranto

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا