فال هفتهکانادا

فال هفته تهرانتو | ۲۱ تا ۲۷ شهریور ۱۳۹۸

فال قهوه
فال قهوه

فروردین

متولدین عزیز فروردین، این هفته می توانید کارهایتان را با ایجاد تغییرات و تجسم خلاق شروع کنید. اگر هدف شما کارجدید است و یا قصد ادامه تحصیل دارید باید با انرژی زیاد آن را شروع کرده و جدی بگیرید و همچنین نظم و انظباط بیشتری به خرج دهید تا در آن موفق شوید. از نظر عاطفی این هفته بروز احساسات تان بیشتر خواهد بود. از نظر مالی نیزممکن است طلبی که داشتید را وصول کنید و یا پاداش غیر منتظره ای بگیرید.

اردیبهشت

متولدین عزیز اردیبهشت، این هفته حتماکارهایتان را با برنامه ریزی شروع کنید و تمرکزتان را روی سخت کار کردن و موثر بودن بگذارید. اگر در روند آن ها مدیریت داشته باشید این هفته سفره اتفاقات خوبی را در زمینه سرمایه گذاری و مالی برای خودتان باز خواهید کرد. از نظر روابط عاطفی این هفته کمی آرام تر پیش خواهید رفت اما جای نگرانی نیست چرا که از شریک عاطفی تان اطمینان خاطر دارید.

خرداد

متولدین عزیز خرداد، این هفته کارهایتان را با تمرکز بر نقاط روشن زندگی و کمی هم ماجراجویی آغاز کنید و تجربیات جدیدی کسب کنید. اگر نکات ریز را با دقت ببینید، در زندگی حرفه ای و شخصی موفقیت هایی (ظاهرا کوچک هستند اما در باطن شما را به جلو سوق می دهند) کسب خواهید کرد که خیال تان را از بابت بسیاری مسائل آسوده می کند. این هفته روی رشد توسعه فردی کار کنید.

تیر

متولدین عزیز تیر، این هفته کارهایتان را با پرداختن به عمق موضوعات و تلاش برای پرده برداری از بخش های مبهم آنها آغاز کنید. با توجه به نقاط مثبت زندگی تان به طور خوش بینانه روی کارهایتان تمرکز کرده و آن ها را اجرایی کنید تا به نتیجه برسید. همچنین این هفته می توانید پر از خلاقیت، مهربانی و درک بصری باشید. روابط عاطفی شما نیز این هفته در اوج هستند پیشنهاد می شود برای استفاده از موقعیت سورپرایزی ترتیب دهید.

مرداد

متولدین عزیز مرداد، این هفته کارهایتان را با تمرکز روی اهداف تان بخصوص در رابطه با مسائل عاطفی آغاز کنید سعی کنید این اهداف واقعی و قابل دسترس باشند و پیشنهاد می شود بیشتر به آینده و کارهایی که درصدد انجامشان هستید فکر کنید. بخشی از زمان تان را به خودتان اختصاص دهید و یا کارهایی را که مدتهاست انجام نداده اید را اجرایی کنید.

شهریور

متولدین عزیز شهریور، تولدتان مبارک این هفته باید در انجام دادن کارها دقت را با سرعت توام کنید تا هم سریع‌تر انجام شود و هم چیزی از قلم نیافتاده باشد. موفقیت مهمی در انتظار شماست. برای رسیدن به اهداف خود جسم خود را سالم و شاداب نگه دارید تا بتوانید راه تان را ادامه دهید. نگرانی تان در مورد مسائل مالی بیهوده است. شاید در حال حاضر شرایط مناسب نباشد اما طولی نمی‌کشد که همه چیز دوباره درست خواهد شد.

 

Ray Khadem | رضا خادم
Ray Khadem

مهر

متولدین عزیز مهر، این هفته کارهایتان را با تمرکز روی خودتان شروع کنید. باید وقت بیشتری را برای توسعه رشد فردی تان اختصاص دهید. می توانید در قدم اول روی بنیادهای احساسی تان کار و سعی کنید به آنها قوت بخشید تا بتوانید روابط تان را بهتر کنید. پیشنهاد می شود روی زمان های خالی تان برنامه ریزی و تلاش کنید طرح ها و پروژه های نیمه تمام تان را به اتمام برسانید و اگر نیاز دارید کمی به خودتان مجال استراحت فکری دهید.

آبان

متولدین عزیز آبان، این هفته کارهایتان را با پرداختن به وظایف کوچک آغاز کنید. هرچه بیشتر شما به این کارها بپردازید بیشتر انرژی می گیرید البته باید برنامه ریزی کنید که بیش از اندازه به شما فشار نیاید. قدم های کوچک در زندگی حرفه ای و شخصی به پروژه های بزرگ تبدیل خواهند شد. روز یکشنبه فرصت خوبی برای برنامه ریزی و طرح ایده هایتان است. در پایان هفته می علیرغم استراحت، بار کاری تان را سبک تر کنید.

آذر

متولدین عزیز آذر، این هفته کارهایتان را با تمرکز روی موضوعات و پروژه های خلاقانه آغاز کنید این تغییرات برای شما موجب شادی و نشاط می شوند. اگر در انجام کاری فاقد تمرکز شده اید با این ترفند می توانید تمرکز حواستان را بالا ببرید. اگر مسائل مالی دارید یا به فکر سرمایه گذاری هستیدپیشنهاد می شود بودجه تان را مدیریت کنید پایان هفته وقت خوبی برای تشریک مساعی با شریک زندگی تان است.

دی

متولدین عزیز دی، این هفته کارهایتان را با پرداختن به موضوعات خانه و خانواده آغاز کنید. این هفته بیشتر مسائل شما معطوف به روابط شماست. سعی کنید در مسائل عاطفی احساسات تان را بخرج دهید. اگر از نوع روابطی که با افراد داشتید راضی نیستید مسیر خودتان را عوض کنید و کارهای دیگری را که پیش از این انجام نداده اید را امتحان کنید. در این خلال برای استراحت فکری بهتر است روی پروژه های نیمه تمام کار کنید.

بهمن

متولدین عزیز بهمن، این هفته کارهایتان را با تمرکز روی طرح هایتان آغاز کنید می توانید با تقسیم بندی زمانی و بر اساس اولویت اقدام به اجرایی کردن آنها نمایی، اگر اینگونه عمل کنید کارهای شما روی نظم بیشتری قرار می گیرد و در نتیجه خلق و خوی شما هم بهتر می شود. این هفته از نظر دیگران جذاب تر و مهربان تر به نظر خواهید رسید و اطرافیان تان از بودن در کنار شما لذت می برند. پایان هفته فرصت خوبی برای عشق ورزی دارید.

اسفند

متولدین عزیز اسفند، این هفته کارهایتان را با برنامه ریزی و عملیات اجرایی آغاز کنید. بهتر است خودتان را تحت فشار قرار ندهید و سعی کنید به کارهایی بپردازید که آن ها را دوست دارید و از طرفی از عهده آن ها بر می آیید. پایان هفته فرصت خوبی برای رسیدگی به مسائل عاطفی و احساسی تان است. اگر متأهل هستید به امورات خانوادگی بپردازید و اگر مجرد هستید این هفته شانس بیشتری برای پیدا کردن شریک عاطفی خواهید داشت.

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا