فال هفته

فال هفتگی تهرانتو | هفته چهارم نوامبر

فال قهوه

فروردین

متولدین عزیز فروردین ، در زندگی ثابت قدم باشید.وقتی به هدف خود نمی رسید عامل اصلی آن را جستجو و پیدا کنید وآنرا حل کنید.شما آرزوهای دور و درازی دارید برای رسیدن به آنها برنامه ریزی کرده و هرگز نا امید نشوید. شما انسان قدرتمندی هستید و فقط باید به خودتان باور داشته باشید. برای خود اهدافی در نظر بگیرید و قدم به قدم به جلو حرکت کنید.

اردیبهشت

متولدین عزیز اردیبهشت، شما در زمینه کاری بسیار سردرگم شده اید و نمی توانید شرایط کاری را مدیریت کنید. وقت های زیادی را هدر می دهید و از کارهایتان شدیدا عقب هستید. نظم کاری بسیار مهم است. راههای مدیریت زمان را مطالعه کنید و به آنها عمل کنید.

خرداد

متولدین عزیز خرداد، نیازی نیست تا همیشه با دیگران بجنگید بلکه باید صبورانه مواردی که هرچند غیرممکن بنظرتان می آیند را بررسی کرده وصحت آنرا دریابید. شما فردی باهوش و مهربان هستید در نتیجه سعی کنید به اطرافیان احترام بگذارید تا به آرامش برسید.

تیر

متولدین عزیز تیر، با آرامش به زندگی ادامه دهید. شما بالاخره با فرد مورد نظر خود روبرو خواهید شد ولی نباید دست و پایتان را گم کنید و باید خود واقعیتان را نشان دهید. در این ماه سعی کنید بیشتر از ماه های دیگر کار کنید و بی انگیزگی و ناامیدی را کنار بگذارید. برای رسیدن به هدفتان از تلاش و ایستادگی غافل نشوید.

مرداد

متولدین عزیز مرداد، بیماری شما گذرا خواهد بود در نتیجه امید خود را از دست ندهید. افسردگی همیشگی شما را خسته کرده است در نتیجه سعی کنید با افرادی شادتر از خودتان کمی تفریح کنید. دایم به دنبال ایراد و عیب یابی در رفتار اطرافیان نباشید زیرا این موضوع باعث می شود تا هر هیچ جمعی رانده شوید.

شهریور

متولدین عزیز شهریور، این ماه می توانید منتظر اتفاقات مهمی در زندگی خود باشید. نگاه خود را مثبت کنید و برای اهداف بلند مدتتان برنامه ریزی کنید.شما با تلاش تان پله پله بالا می روید و به اوج خواهید رسید. به اطرافیان انرژی دهید و شاداب زندگی کنید.

 

Ray Khadem | رضا خادم

مهر

متولدین عزیز مهر، سعی کنید آرامش داشته باشید. برای رسیدن به آرزوهایتان تلاش زیادی می‌کنید. بدانید زندگی هر روز اتفاقات خوب بیشتری را برایتان به ارمغان خواهد آورد. مطالعه خود را بیشتر کنید و همیشه به خودتان انرژی و انگیزه دهید. ناامید نشوید. روزی خواهید دید که تلاشتان به نتیجه خواهد رسید.

آبان

متولدین عزیز آبان، شما می توانید با قدرت بالایتان زندگی آرام و شادی برای خود بسازید. با دوستان موفق خود بیشتر معاشرت کنید تا تاثیر خوب آن ها را در زندگیتان احساس کنید.نیتی دارید که بسیار نیکو و پسندیده است و مطمئن باشید که در صورت اجرای این نیت به هدف خود میرسید و موفقیت را در آغوش خواهید کشید اما در این راه نباید تعجیل کنید.

آذر

متولدین عزیز آذر، تولدتان مبارک زندگی پستی و بلندی زیادی دارد. خود واقعی تان را بشناسید و مشکلات را بپذیرید. پذیرفتن مسائل در حل آن ها تاثیر خوبی خواهد داشت. سعی کنید قدم به قدم در راه تکامل خود تلاش کنید. هر روز سعی کنید تا آدم بهتری نسبت دیروز خود باشید. بدانید که زندگی همیشه در جریان خواهد بود.

دی

متولدین عزیز دی، به مسافرت های دوستانه نه نگویید. تاریخ انجام کارها را تغییر ندهید و امروز و فردا نکنید. هر کاری را دقیقا در زمانش انجام دهید. دست از تلاش و کوشش برندارید و بدانید که در نهایت موفق خواهید شد. برنامه ریزی در کارها و تعهد به انجام آنها را فراموش نکنید..

بهمن

متولدین عزیز بهمن، اگر کاری را انجام می دهید بهتر است آن را به بهترین نحو ممکن انجام دهید. مسئولیت کارها و اشتباهاتتان را خودتان به عهده بگیرید. کارهای بدتان به سوی خودتان باز خواهد گشت در نتیجه مراقب تصمیمات خوب و بد زندگی تان باشید. اگر از کار فعلیتان ناراضی هستید به دنبال شغل یا پیشه دیگری بروید و عمر خود را به پای کاری که دوست ندارید. امیدتان را هرگز از دست ندهید.

اسفند

متولدین عزیز اسفند، در این ماه به مسافرت نروید و به فکر مسافرت بزرگ تری در آینده باشید. به پدر و مادرتان بیشتر احترام بگذارید. غم ها را از خود دور کنید و شاد بودن را یاد بگیرید. روحیه خوب شما نقطه قوتتان است در نتیجه حواستان باشد که این نقطه قوت را از دست ندهید. شجاع باشید . در برخی موارد ریسک شما نتیجه مثبتی خواهد داد.

روزنامه های تورنتو | تهرانتو | tehranto

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا