کانادا

مدیر برمپتونی برنده لوتومکس ۷۰ میلیون دلاری شد

برنده لوتو مکس
برنده لوتو مکس

یک مرد برمپتونی برنده بلیط ۷۰ میلیون دلاری لوتو مکس در منطقه تورنتوی بزرگ شد.

ادلین لوئیس برنده این بلیط در این رابطه گفت که از این بابت هم احساس شادی و خوشحالی میکنم و هم اینکه هیجان زده و شوکه شده ام.
این چک که بزرگترین جایزه قرعه کشی در تاریخ کانادا است ، روز دوشنبه از سوی «او ال جی پرایز سنتر» به مدیر ۴۹ ساله در مرکز «او ال جی» در تورنتو اهدا شد.

وی در این رابطه گفت که اول وقتی این بلیط را اسکن کرده پیام خطا دریافت کرده و دومین بار به او پیام داده شده شما برنده بزرگ ۷۰ میلیون دلاری هستید.

وی ادامه داد: من شوکه شدم و می خواستم از این بابت خاطر جمع شوم بنابر این با اینترنت هم آنرا بررسی کردم دیدم درست است.

وی گفت : با این وجود آن روز به سر کار رفته است و فکر کرده که چگونه این خبر را به اطلاع همسرش برساند.

او ادامه داد: می خواستم به روشی خاص به او بگویم – با یک سفر یا چیزی خلاقانه – اما از هیجان نتوانستم این خبر را پیش خودم نگه دارم. و روز پنجشنبه صبح هنگامی که همسرم از خواب برخواست به او صریح گفتم.

او گفت: زمانی که همکاران من فهمیدند که بلیط ۷۰ میلیون دلاری برنده در برمپتون فروخته شده است ، آنها در دفتر شوخی می کردند که آیا ادلین اینجاست؟ آیا امروز ادلین بیمار شده است؟

لوئیس گفت که بیش از ۲۰ سال در قرعه کشی بازی کرده و بیشتر مواقع و در صورت زیاد بودن مبلغ جایزه، یک یا دو بلیط اضافی را خریداری میکرده است.

 

برنده لوتو مکس
برنده لوتو مکس

 

وی گفت که با پول جایزه، قصد دارد سرمایه گذاری کند، چند سفر انجام دهد و از زندگی لذت ببرد.

وی گفت: همسرم همیشه می خواسته است که ۱۰۰ دلار در قسمت «وی آی پی» کازینوی لاس وگاس را امتحان کند و اکنون می توانم آن رویا را برای او عملی کنم.

بلیط برنده در یک فروشگاه خرده فروشی در برمپتون خریداری شد. در سال ۲۰۱۵ بلیط برنده یک قرعه کشی ۶۰ میلیون دلاری لوتو مکس نیز در برمپتون به فروش رسید. در آن زمان این بزرگترین جایزه در تاریخ لوتو مکس بود.

شرکت «او ال جی» می گوید که از زمان آغاز لوتو مکس در سال ۲۰۰۹ ، خریداران بلیط در انتاریو بیش از ۵ میلیارد دلار کسب کرده اند. قرعه کشی های لوتو مکس دو بار در هفته سه شنبه ها و جمعه ها اتفاق می افتد.

«او ال جی» می گوید جکپات بعدی لوتومکس حدود ۴۰ میلیون دلار تخمین زده می شود.

روزنامه های تورنتو | تهرانتو | tehranto | روزنامه های کانادا

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا