کانادا

پرنس هری بعنوان یک نویسنده و روزنامه نگار آزاد فعالیت می کند

پرنس هری و مگان از 31 مارچ رسما در کانادا زندگی می کنند
پرنس هری و مگان از ۳۱ مارچ رسما در کانادا زندگی می کنند

او بعنوان یک نویسنده و روزنامه نگار آزاد فعالیت می کند

 

دفتر زوج سلطنتی هری و مگان روز چهارشنبه اعلام کرد، پرنس هری و همسرش مگان از ۳۱ مارس خانواده و زندگی سلطنتی شان را رها کرده و زندگی جدیدشان را آغاز می کنند.

این بیانیه درحالی منتشر می شود که کاخ باکینگهام در حال بررسی تغییر در وظایف و عناونین سلطنتی این زوج است. این موضوع در بین مقامات ارشد سلطنتی درحال انجام است و در آینده تصمیم نهایی آنها اعلام می شود.

ژانویه امسال این زوج رسما جدایی شان را از خاندان سلطنتی و عقب نشینی از وظایف شان را اعلام کردند.

پرنس هری در این رابطه گفت که در تلاش است بعنوان یک روزنامه نگار، عکاس و نویسنده زندگی آرامی را آغاز کند و زندگی خود را از تولد به نگارش درآورد.

 

پرنس هری و مگان از 31 مارچ رسما در کانادا زندگی می کنند
پرنس هری و مگان از ۳۱ مارچ رسما در کانادا زندگی می کنند

 

با آغاز زندگی جدید هری و مگان ، این زوج دیگر امکان استفاده از عناوین سلطنتی و رسمی شان را ندارند با این وجود امکان بازگشت آنها و دریافت این مقامات وجود دارد. دایانا، مادر فقید پرنس هری نیز وقتی از چارلز جدا شد، عناوین سلطنتی اش را از دست داد.

پرنس هری و همسرش به دلیل انصراف از وظایف سلطنتی وعدم دریافت بودجه عمومی سعی کردند از نظرمالی مستقل باشند.

این زوج از زمان ازدواجشان و وقتی عنوان دوک و دوشس ساسکس نامیده شدند ، پیش بینی می شد با وجود داشتن خانه ای در انگلستان ، بیشتر وقت شان را در کانادا بگذرانند.

جدا شدن این زوج از خاندان سلطنتی برای این خانواده خیلی سریع اتفاق افتاد و ملکه الیزابت دوم نیز با انتقاد از این تصمیم گفت که ترجیح می دهد آنها تمام وقت نزد خاندان سلطنتی باشند.

 

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا