کانادا

افزایش قیمت برق کاتیج های انتاریو

به گفته شرکت هایدرووان – انتاریو چنانچه طرح طبقه بندی مشتری‌ها اجرایی شود احتمالا قیمت برق برای برخی کاتیج‌های فصلی سالانه ۱۰۰۰ دلار افزایش می‌یابد.

این سازمان با بیان این مطلب افزود: هیات انرژی انتاریو که مسئولیت این بخش را به عهده دارد از آنها خواستار کاهش خدمات مشتریان فصلی و افزودن قیمت برق برای کاتیج‌های خاص شده است.
عمران میرالی معاون هایدرو وان در امور مشتریان نیز در این رابطه اظهار داشت: شرکت مخالف این تغییرات است چرا که بیش از نیمی از صاحبان کاتیج ها که در حدود ۸۴ هزار باب هستند مشمول افزایش نرخ برق خواهند شد.
شرکت هایدرو وان در ادامه می گوید: Ontario Energy Board دستور داده تا هرگونه تغییر احتمالی بیش از ۱۰ درصد نرخ برق در سال کاهش یابد واین بدان معنا است که افزایش نرخ ها به مرور انجام می شود .
به گفته OEB طبقه بندی فصلی موثر نیست چراکه تمام مصرف کنندگان رقم عادلانه‌ای را پرداخت نمی‌کنند.
هایدرو وان در رابطه با تاثیر طبقه‌بندی‌های جدید این سازمان اظهار داشت، انتقال مشتریان فصلی به دسته‌بندی شهروندان ساکن ، برای ۷۸ هزار مشتری ماهانه ۶۸ دلار افزایش نرخ و برای حدود ۷۰ هزار مشتری نیز ماهانه ۷ دلار کاهش نرخ را دربر خواهد داشت.
تری رس، مدیر اجرایی انجمن کاتیج‌داران انتاریو با انتقاد از این اقدام گفت که این تغییرات در صورت اجرایی شدن تاثیرات زیادی بر هزارن نفر از اعضای این انجمن خواهد داشت. وی پرداخت این بودجه را از عهده هر کسی خارج دانست و بیان کرد: قطعا یک تعدادی باید روی فعالیتشان تجدید نظر کنند.
او تاکید کرد: این انجمن در طی فرایند نظارتی از هر سیستم منطقی و عادلانه حمایت می‌کند و ما خواهان شرایطی هستیم که برای اعضای ما هم مقرون به صرفه و معقول باشد.
OEB هنوز تصمیم نهایی خود را در این رابطه اعلام نکرده و مشخص نیست که دقیقا چه زمانی این کار انجام می‌شود.

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا