کانادا

اولین مزرعه بدن انسان در کبک

مزرعه بدن انسان
مزرعه بدن انسان

برخی از بدنها در گورهای کم عمق دفن می شوند و برخی نیز در خودروها رها می شوند. برخی نیز هنوز روی زمین رها شده و در معرض عناصر طبیعی قرار می گیرند.

در تمام سنایورها، بدن انسان توسط دانشمندان پزشکی قانونی روزانه و در تمام ایالتها با دقت مورد مطالعه قرار می گیرد.

شری فوربس، رئیس سایت نجات برای تحقیق در تاناتالوژی یا مزرعه بدن گفت: تیم ما هر روز برای درک چگونگی تجزیه بدن انسان به آنجا می رود تا درک بهتری از زمان و مرگ داشته باشند.

دانشمندان قرار است در این مزرعه تجزیه بدن انسان را در دماهای مختلف، ردیابی جسد انسان توسط سگها، بوی بقای بدن انسان، مدت زمان باقی ماندن اثر انگشت ، دی ان ای و دندان، چگونگی زیست حشرات جسد خوار و تخم گذاری آنها در بدن انسان و کمک به تجزیه جسد را در راستای کمک به تحقیقات پلیسی بررسی کنند.

مزرعه بدن انسان
مزرعه بدن انسان

فوربس تصریح کرد:
ما قصد داریم که نشان دهیم این علم می تواند در خدمت پزشکی قانونی قرار بگیرد بنابراین می خواهیم از کارهای مان در رابطه با جستجوی قربانیان و چگونگی بازیابی ، شناسایی و تخمین زمان مرگ بهره برداری کنیم.

فوربس ایجاد این مزرعه بدن انسان را که به دلیل شرایط آب و هوایی در کبک ایجاد خواهد شد را درپی ایجاد نمونه های مشابه در کشورهای آمریکا ، استرالیا و هلند خواند و گفت که پیش بینی می شود این مزرعه بدن انسان که اولین مزرعه بدن کانادا است بهار آینده آماده شود.

وی ادامه داد: بیشتر امکانات در مناطق خیلی گرم قرار دارند در حالیکه در کانادا بخصوص کبک ۶ ماه از سال کار کردن در این رابطه ساده نیست.

او با اشاره به تحقیق در رابطه با تاثیر آب و هوای سرد بر جسد انسان افزود: ما می خواهیم بررسی کنیم وقتی برف زیادی آمده جسد چگونه یخ می زند و پس از آن فرایند ذوب و تجریه آن چگونه است.

افراد در صورت تمایل برای کمک به این تحقیقات می توانند جسدشان را پس از مرگ در این مزرعه دفن کنند و برای این کار می توانند با این گروه تماس بگیرند.

روزنامه های تورنتو | تهرانتو | tehranto | روزنامه های کانادا

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا