جهان

بوریس جانسون کرونایی و قرنطینه شد

PHD
PHD

 

بوریس جانسون کرونایی و قرنطینه شد
بوریس جانسون کرونایی و قرنطینه شد

 

“بوریس جانسون” نخست وزیر انگلستان با مثبت شدن تست کروناویروس قرنطینه شد.

وی اولین نفر در بین مقامات عالی کشورهاست که به این بیماری مبتلا و قرنطینه شده است.

به گزارش تهرانتو نیوز به نقل از سی بی سی، جانسون با اعلام این خبر گفت که طی ۲۴ ساعت گذشته علائم بیماری در وی خفیف بوده است و همچنان مسئولیتهای خود را در شرایط قرنطینه انجام می دهد.

وی با انتشار یک پیام ویدئویی در توییتر اعلام کرد: شک ندارم که به لطف فناوری های مدرن امروزی می توانم با تیم کاری ام ارتباط داشته باشم و امور مربوط به کنترل کروناویروس را هدایت کنم.

سخنگوی Downing Street در این رابطه گفت که جانسون ۵۵ ساله روز پنجشنبه پس از نشست پرسش و پاسخ هفتگی خود در مجلس عوام علائم خفیفی از بیماری داشت بنابراین پرفسور کریس وایت، رئیس پزشکی انگلیس (CMO) به وی توصیه کرد که تست کرونا بدهد.

پیش از این دولت انگلستان اعلام کرده بود که جانسون می تواند در صورت لزوم مسئولیتهایش را به “دومنیک راب” وزیر امور خارجه محول کند.

بنابر این خبر هنوز مشخص نیست که “کری سیموندز”  پارتنر ۳۲ ساله جانسون که باردار است مورد آزمایش کرونا قرار گرفته یا نه و کجا اقامت دارد.

 

Pregnant Carrie Symonds is in self-isolation after her fiance Boris Johnson fell ill with coronavirus (pictured together on March 9 at Westminster Abbey)
Pregnant Carrie Symonds is in self-isolation after her fiance Boris Johnson fell ill with coronavirus -pictured together on March 9 at Westminster Abbey

 

پارتنر جانسون سالم است

 

اما به گفته “دیلی میل” “کری سیموندز” پارتنر باردار بوریس جانسون، با انتشار پستی در اینستاگرام اعلام کرد که پس از  مثبت شدن تست کروناویروس نخست وزیر همراه با “دیلن” سگش قرنطینه شده است.

به این ترتیب “کری سیموندز”  ۳۲ ساله که  ۶ ماهه باردار است و اوایل تابستان فرزندش متولد می شود فعلا جانسون ۵۵ ساله را برای چند روز تنها گذاشته است.

پست جدید او نشان می دهد که وی در خانه ۱.۳ میلیون پوندی خودشان در جنوب لندن است و خوشحال به نظر می رسد.

او با توجه به اینکه جانسون طی دو هفته گذشته می توانسته ناقل بیماری باشد نگران سرایت بیماری به خودش است.

 

Carrie Symonds is self isolating with Dilyn after the PM got coronavirus and told Instagram followers:'Self-isolating isn't so bad with this one'
Carrie Symonds is self isolating with Dilyn after the PM got coronavirus and told Instagram followers- Self-isolating isn’t so bad with this one

بوریس جانسون | کرونایی | قرنطینه | روزنامه های تورنتو | تهرانتو | tehranto | روزنامه های کانادا | Tehranto

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا