کانادا

اطلاعات جامع درخصوص تحصیل در سیستم آموزش و پرورش کانادا

اطلاعات جامع درخصوص تحصیل در سیستم آموزش و پرورش کانادا

 کارهای داوطلبانه

کارهای داوطلبانه یا همان Community Involvement برای دانش آموزان طراحی شده است تا بتوانند در طول مدت ۴ سال تحصیل خود در مقطع دبیرستان حدود ۴۰ ساعت برای خود کسب نمایند. این ۴۰ ساعت کار اجباری می باشد و چنانچه دانش آموزان مایل به کار بیشتر می باشند میتوانند آن را افزایش داده و یک روزمه خوب و مفید از مجموعه های داوطلبانه برای خود ایجاد کنند.

شرایط کارهای داوطلبانه:
مهمترین آن مکان کار کردن دانش آموزان می باشد. این مکان می بایست Non Profit باشد، یعنی بصورت رایگان عمل کند و هیچ هزینه ای را از دیگران بابت سرویس دهی دریافت ننماید.
در وب سایت زیر شما میتوانید مکانهاییکه امکان انجام کارهای داوطلبانه را دارند، مشخص میکند.

http://www.yrdsb.ca/Programs/Guidance/CommunityInvolvement/Pages/eligible.aspx

لازم به توضیح است که مکانهایی غیر از لیست فوق، به هیج وجه حق استخدام یک داوطلب را ندارد و مدرسه فوق زمان ثبت ساعات والنتیری دانش آموزان، قطعا از مکان فوق تاییدیه خواهد گرفت و چنانچه این مکان در لیست فوق نباشد، ساعات والنتیری حساب نمیگردد.

فوائد کارهای داوطلبانه:
یکی از مهمترین نکات در خصوص چنین کاری، آشنا شدن دانش آموزان با محیط های کاری متفاوت می باشد. دانش آموزان میتوانند آموزشهای مفیدی را در زمان انجام کارهای محول شده به آنان را یاد بگیرند.

بعضا دانش آموزان سالهای بالاتر در دبیرستان، زمانیکه متوجه شدند که چه رشته ای را در دانشگاه انتخاب خواهند کرد، در مکانهاییکه به گونه ای ربط به رشته فوق داشته باشند کار میکنند.
برای مثال دانش اموزانی که مایل به تحصیل در رشته پزشکی هستند میتوانند در بیمارستانها بصورت داوطلبانه کارهایی را انجام دهند تا با محیط کاری، اتفاقات و حوادثی که در محیط بوجود می آیند روبرو شوند.

چنانچه نیازمند اطلاعات بیشتر در این خصوص میباشید و یا فرزند شما نیازمند ساعات والنتیری می باشد، با ما تماس حاصل فرمائید.
گروه آموزشی داریک
جهت دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره تحصیلی با ما تماس بگیرید.

دبیرستان و آموزشگاه خصوصی داریک
* سِلُن آشوری
مدیریت دبیرستان و آموزشگاه خصوصی داریک

* سِلُن آشوری
مدیریت دبیرستان و آموزشگاه خصوصی داریک
۹۰۵-۵۹۷-۳۱۷۱ / ۶۴۷-۷۷۳-۳۱۰۷
www.DarykTech.com

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا