سبک زندگی

تعلیق از تحصیل در مدرسه کانادا Suspension

تعلیق از تحصیل در مدرسه کانادا Suspension

اطلاعات جامع درخصوص تحصیل در سیستم آموزش و پرورش کانادا

بخش سوم دبیرستان

تعلیق میتواند بخاطر رفتار ناشایست در مکان مدرسه و یا مرتبط به مدرسه باشد. تعلیق بخاطر رفتار زشت و تاثیر آن در محیطهایی که بچه ها حضور دارند رخ میدهد. این تعلیقات حتی میتواند بخاطر صحبتهایی در ایمیل و یا تلفن ها اتفاق بیافتند.

در بعضی از اوقات که درگیریهای جدی تری رخ میدهد (قلدری کردن برای یکدیگر، تهدید جانی برای دانش آموز دیگری، همراه داشتن مواد مخدر و یا هرگونه مشروبات الکلی، فحاشی کردن به معلم و یا هر مسئولی از مدرسه، تخریب مکان مدرسه به هر نحوی و هرگونه رفتار غیر تعریف شده در قوانین مدرسه رخ دهد) تعلیقات جدی تری اتفاق می افتد.

تنها شخصی که در مدرسه میتوانند چنین تصمیمی را بگیرد و اجرایی کند مدیر مدرسه می باشد. یک تعلیق بنا به مشکل ایجاد شده و تشخیص مدیر مدرسه و تکرار آن اتفاق یا شبه آن، می تواند از ۱ روز تا ۲۰ روز طول بکشد. وقتی تعلیق بیش از ۵ روز رخ دهد، تعلیق به حالت long-term خواهد بود که می بایست با نظریه مدیر مدرسه، دانش آموز در برنامه های فوق شرکت کند.

دانش آموزان با ۱-۵ روز تعلیق، می توانند تمارین درسی خود را برای منزل از مدرسه دریافت نمایند.

دانش آموزان با ۶-۱۰ روز تعلیق، باید در کلاسهای درسی که مدرسه جداگانه تعریف میکند، شرکت کند تا از دروس خود عقب نیافتد. این دانش آموز نمیتواند مثل دیگر شاگردان در روزهای عادی سرکلاس خود شرکت کند و باید در Program تعریف شده خاص خود حضور داشته باشد.

دانش آموزان با ۱۱-۲۰ روز تعلیق، بغیر از شرکت در برنامه درسی تعریف شده توسط مدرسه، می بایست در دوره های کنترل خشم و یا مشاوره شرکت کنند.

مدرسه با دانش نیاز دانش آموز این دوره ها را تعریف و طراحی می کند و با موافقت دانش آموز این کلاسها برگزار می گردد. تمامی این تعلیقات در کارنامه درسی و اخلاقی دانش آموز ثبت خواهد شد. پیشنهاد می گردد برای جلوگیری از رخداد چنین مشکلاتی دانش آموزان سعی کنند با دانش آموزان و یا افرادی که مشکلات اخلاقی چه در مدرسه و چه در جامعه دارند (که در نوع رفتار آنان مشخص است) ارتباط نداشته و همواره در کمال آرامش و سلامت مشغول به تحصیل خود باشند. اولیای محترم نیز لطفا با در کنار بودن فرزندانتان و ایجاد ارتباط دوستانه خوب از ارتباطات آنان مطلع باشند که قبل از رخ دادن چنین اتفاقاتی بتوانند جلوگیری های لازم را اعمال کنند.

در سری بعد درخصوص «امتحانات مهم دبیرستان جهت اخذ دیپلم» صحبت خواهد شد.

 

* سِلُن آشوری
مدیریت دبیرستان و آموزشگاه خصوصی داریک

* سِلُن آشوری
مدیریت دبیرستان و آموزشگاه خصوصی داریک
۹۰۵-۵۹۷-۳۱۷۱ / ۶۴۷-۷۷۳-۳۱۰۷ www.DarykTech.com

 

 

 

 

 

دبیرستان و آموزشگاه خصوصی داریک
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا