مسکن و اقتصاد

تعمیر و نگهداری خانه در ماه ژانویه و فوریه در کانادا

تعمیر و نگهداری خانه در ماه ژانویه و فوریه در کانادا

* مانی شوشتری زاده / فوق لیسانس مهندسی‌ عمران و مدیریت پروژه / مشاور امور املاک و سرمایه گذاری ۶۴۷.۵۲۷.۴۷۷۷ 

در اینجا چند راهنمایی برای تعمیر و نگهداری خانه در ماه ژانویه و فوریه ارائه شده است. ما در مورد برخی از آنها توضیح می دهیم، و شما می توانید فهرست کامل این تعمیرات را در وب سایت Tarion بررسی کنید.

‏Furnace خود را بازبینی کنید

‏Furnace شما چندین هفته است که سخت کار می کند. به فیلترها، تهویه و کمربند فن فشار آمده و نیاز به تعمیر و نگهداری دارند. شما می توانید فیلتر خود را تمیز کنید یا جایگزین کنید و دودکش هایی را که منتهی به HRV شما می شوند را بررسی و تمیز کنید.

آبگرمکن خود را بررسی کنید

در اینجا به چند مورد که نشانه خرابی هستند اشاره می‌کنیم. آب همراه با زنگ زدگی به این معنی است که ابگرمکن احتمالا از داخل زنگ زده است. سر و صدا به معنی رسوب سخت در پایین تانک است، و بیشتر شدن آن بیشتر به تانک فلزی آسیب می رساند. اگر در اطراف مخزن رطوبت وجود داشته باشد، می تواند به معنای نشت یا سوراخ باشد. اگر متوجه این اتفاقات شدید، با یک حرفه ای تماس بگیرید.

مرطوب کننده خود را تمیز کنید

هوا می تواند در زمستان فوق العاده خشک شود. به همین دلیل است که بسیاری از خانه ها دارای مرطوب کننده هستند. کاری که باید انجام دهید این است که مخزن آب را بیرون بیاورید و داخل آن را بررسی کنید که کپک ‌یا رسوب در آن نمانده باشد. شما می توانید از مسواک و سرکه سفید برای تمیز کردن آن استفاده کنید.

تست دود و آشکارساز مونوکسید کربن

مطمئن شوید که آشکارسازهای دود و آشکارسازهای مونوکسید کربن کار می کنند و در صورت لزوم باتری آنها را جایگزین کنید!
هنوز دو ماه از زمستان باقی مانده، بنابراین اگر میخواهید خانه تان همچنان مراقبت از شما را ادامه دهد، باید از آن مراقبت کنید!

 

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا