کانادا

جان توری از گفتگو با ساندرز در رابطه با تیراندازی های اخیر خبر داد

جان توری شهردار تورنتو روزهای آینده جلساتی در رابطه با تیراندازی های اخیر و کشته شدن ۴ نفر طی ۴۸ ساعت با ساندرز رئیس پلیس تورنتو خواهد داشت.

وی با اشاره به گفتگوی صبح روز دوشنبه خود با ساندرز رئیس پلیس تورنتو افزود: من طی روزهای آینده  برای بررسی موضوع بازهم با وی در ارتباط هستم و فقط می توانم بگویم پلیس در این رابطه سخت در تلاش است؛ آنها با مردمی روبرو هستند که اطلاعات می خواهند و به من گفتند که برای این منظور نیاز به شواهد و مدارک بیشتر مانند فیلم  دوربین های کنترلی و نظایر آن است.

شهردار تورنتو خاطر نشان کرد: دلایلی وجود ندارد که قتلهای اخیر حوادث مرتبط با هم باشند ولی این واقعیت را بیان می کنند که افرادی در این شهر هستند که مسلح هستند و آماده انجام  هرگونه رفتار غیر معقولند.

بنابر این گزارش از اواخر پنجشنبه گذشته با کشته شدن یک پسر ۱۷ ساله که تازه مقطع دبیرستان را به اتمام رسانده بود، در محوطه بیرونی یک مجتمع مسکونی واقع در خیابان Danzig Street موجی از خشونت شروع شد.

در ادامه آن در ساعات ابتدایی روز شنبه سه مرد درپی تیراندازی در آپارتمان واقع در Mount Dennis مورد اصابت گلوله قرار گرفتند که دونفرشان کشته شدند که یکی از آنها معلول و ویلچری بود. در نهایت یکشنبه صبح یکنفر در مقابل کلوپی در Entertainment District  کشته شد.

بر همین اساس از ابتدای سال ۲۰۱۹ تورنتو شاهد ۳۲ مورد قتل بوده و سال گذشته در این مقطع زمانی این رقم ۴۴ مورد بوده است.
سال ۲۰۱۸ با ۹۶ مورد قتل رکورد جدیدی از قتل طی سالهای اخیر شکسته شد.

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا