مسکن و اقتصاد

خرید خانه درتورنتو و آنچه که باید در نظر بگیرید!

دوستان گرامی، آیا قصد خرید خانه دارید؟ در ذیل به نکاتی اشاره می کنم که با در نظر گرفتن آنها می توانید انتخاب بهتری داشته باشید.

۱- هزینه های آشکار و پنهان خریدتان را بررسی کنید

دوستان، هزینه های خرید یک خانه مانند بیمه، وام، مالیات ملک، هزینه های حقوقی و همچنین هزینه های پنهان قبل، حین و بعد از کلوزینگ را در نظر داشته باشید.

۲- لوکیشن مناسبی را انتخاب کنید

دوستان، معنی لوکیشن مناسب آن است که آن لوکیشن با نیازها، شرایط فردی و بودجه شما تطابق داشته باشد. نزدیکی به محل کار و مدرسه، حمل و نقل عمومی، امکانات محلی و نزدیکی به بزرگراه های اصلی را مد نظر داشته باشید. از ایمنی منطقه غافل نیز نشوید. یکدستی کامیونیتی منطقه را نیز بررسی کنید. از مشاوران حرفه ای املاک بخواهید که برای هر لوکیشن اطلاعات کاملی را در اختیار شما قرار دهیم.

۳- آینده نگری

دوستان، یادتان باشد که حتی اگر زمان زیادی می خواهید در خانه ای زندگی کنید روزی ممکن است بخواهید آن را بفروشید. در نتیجه در هنگام خرید فقط به فاکتورهای ظاهری و سلیقه ای توجه نکنید و با دید سرمایه گذاری مواردی مانند ارزش ملک تان در یک بازه زمانی منطقی و هم چنین عوامل موثر بر آن را نیز در نظر بگیرید.
گاهی شما می توانید با پرداخت کمتر، در آینده نه چندان دور از ارزش افزوده خوبی بهره ببرید. شما می توانید از تجربه ما مشاوران املاک در این مورد بهره بجویید.

۴- انتخاب یک مشاور املاک حرفه ای

دوستان، شما در مسیر خرید خانه تان نیاز به یک مشاور املاک دارید. همه ما مشاوران املاک برای خرید املاک مسکونی به یک سیستم دسترسی داریم. تنها تفاوت ما میزان حرفه ای بودن ما است. آنچه که باید در نظر بگیرید آن است که مشاوری را انتخاب کنید که مناطق مختلف را خوب بشناسد، از وضعیت بازار مسکن کاملا آگاه باشد، روش های مذاکره را به خوبی بداند، در نوشتن قرارداد خرید دقیق باشد، به سیاست ها و روش های قیمت گذاری کاملا آشنا باشد و در حین پروسه خریدتان با تعهد کامل، کلیه اطلاعات لازم را بدون کم و کاستی در اختیار شما قرار دهد.
دوستان، اگر سؤالی و یا ابهامی در این زمینه دارید با من تماس بگیرید تا بتوانم برای خرید خانه تان تجاربم را در اختیار شما بگذارم.

فلورا فاطمی
عضو مشاوران رسمی املاک انتاریو

Sales Rep., Eng. MSc.

Flora.Fatemi@hotmail.com
۶۴۷-۸۱۸-۶۰۱۰

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا