مسکن و اقتصاد

خرید خانه

خرید خانه یک تصمیم بزرگ است – خواه این اولین خانه شما باشد یا یک خانه برای زمان تعطیلات. برای تصمیم گیری هوشمندانه ، مهم است که با سر خود فکر کنید و نه با قلب خود. به نکات زیر برای انجام یک خرید درست و هوشمندانه دقت کنید.

قبل از شروع کار ، برای صرفه جویی در وقت ، دردسر و هزینه ، از روند خرید مطلع شوید.

خرید خانه در کانادا
خرید خانه در کانادا

وسوسه نشوید و اولین کارشناس املاک و مستغلات را که ملاقات می کنید استخدام نکنید. اطمینان حاصل کنید که او مناسب کار شما است و تجربه لازم برای کمک به شما را دارد.

دریابید که چه چیزی را امضا می کنید. قبل از امضای توافقنامه خریدار ، مطمئن شوید که می دانید معنی آن چیست ، تا چه مدت قابل اجرا خواهد بود و بندهای مختلف به چه معنی است. اگر دوست دارید از یک نفر دیگر هم سؤال کنید و از مشاوره حقوقی مستقل استفاده کنید.

به یاد داشته باشید که هزینه های حقوقی ، مالیات انتقال زمین ، بیمه وام مسکن و کمک هزینه های کل را در کل هزینه های خود بگنجانید.

هزینه های یک بازرسی منزل و ارزیابی خانه یا بررسی را بشناسید.

هزینه های جابجایی می توانند بر اساس حجم و مسافت متفاوت باشند.

پیشنهاد خود را با تأمین اعتبار وام مسکن ، یک بازرسی در منزل ، فروش خانه موجود خود و یا عوامل دیگری که برای شما مهم است مشروط کنید. این شرایط به عنوان یک خریدار از شما محافظت می کنند.

از کارشناس املاک و مستغلات خود بخواهید که سن و وضعیت سیستم های خانه مانند لوله کشی و برق را بررسی کند. دریابید که آیا مجوزهای مناسب برای هر نوع بازسازی گرفته شده است یا خیر. برای بررسی بیشتر خانه ، یک بازرس فنی استخدام کنید و در پرسیدن سوال دریغ نکنید.

پیشنهاد خود را تا حد امکان شرح دهید. آنچه را که با فروش (به عنوان مثال ، وسایل و لوازم لامپ) همراه خواهد بود ، مشخص کنید و در صورت نیاز انجام برخی از بازسازی ها ، بر اساس بازرسی منزل را درخواست کنید.

اگر هم زمان با پیشنهاد شما پیشنهادات دیگری هم برای خرید ملک وجود داشت و قرار به مسابقه یا جنگ پیشنهاددهی شد، با یک استراتژی وارد شوید. در مورد آنچه از یک خانه می خواهید ، آنچه را که می خواهید صرف کنید و چه شرایطی را باید رعایت کنید ، مقررات پیشین را تنظیم کنید. پس از تنظیم قوانین ، از آنها پیروی کنید.

هنگامی که پیشنهادات رقابتی وجود دارد ، می توانید از شرط گرفتن شرایط (مانند بازرسی در منزل) خودداری کنید. قبل از انجام این کار دو بار فکر کنید.

طریقه مصاحبه صحیح برای استخدام مشاور فروش املاک
مانی شوشتری زاده
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا