مسکن و اقتصاد

خرید کاندو آپارتمان درتورنتو و آنچه که باید در نظر بگیرید!

دوستان گرامی، آیا قصد خرید کاندو آپارتمان دارید؟ در ذیل به نکاتی اشاره می کنم که با در نظر گرفتن آنها می توانید انتخاب آگاهانه تری داشته باشید.

۱- لوکیشن مناسبی را انتخاب کنید

دوستان، معنی لوکیشن مناسب آن است ک آن لوکیشن با نیازها، شرایط فردی و بودجه شما تطابق داشته باشد. نزدیکی به محل کار و مدرسه، حمل و نقل عمومی، امکانات محلی و نزدیکی به بزرگراه های اصلی را مد نظر داشته باشید. از ایمنی منطقه غافل نیز نشوید. ما مشاوران حرفه ای املاک می توانیم برای هر لوکیشن و ساختمان مورد نظر شما، اطلاعات کاملی را در اختیار شما قرار دهیم.
از دیدگاه اقتصادی نیز لوکیشن و ساختمانهایی را انتخاب کنید که برایتان ارزش افزوده در زمانی منطقی به همراه داشته باشد.

۲-شرایط خارجی آپارتمان را بررسی کنید

دوستان، فاصله ساختمان را با رستورانها، بارها، پمپ بنزین و نیز ایستگاه های فشار قوی برق بررسی کنید. اطراف ساختمان را نیز جستجو نمایید. در مورد طرحهای ساخت ساختمانهای جدید از ما مشاوران حرفه ای املاک اطلاعات لازم را کسب کنید.

۳-شرایط داخلی آپارتمان را چک کنید

دوستان، در مورد سازنده ساختمان و محبوبیت آن از ما مشاوران املاک اطلاعات بخواهید. فقط به وجود امکانات رفاهی بسنده نکنید. کیفیت بنا، نحوه مدیریت داخلی ساختمان و ساکنان آن را به همراه ما بررسی کنید.
بعلاوه، نمای ظاهری ساختمان، آفتابگیری آنها، فاصله مناسب واحد از آسانسورو دوری از شوتینگ زباله را نیز در نظر بگیرید. قوانین مربوط به کاندو مورد نظر را نیز از برد مدیریت دریافت کنید. بررسی گزارش وضعیت « Status Certificate « واحد و ساختمان را از وکیل خود بخواهید.

۴- هزینه های آشکار و پنهان خریدتان را بررسی کنید

دوستان، هزینه های خرید یک کاندو مانند شارژ ماهانه، بیمه، وام، مالیات ملک، هزینه تعمیرات، هزینه وکیل و همچنین هزینه های پنهان کلوزینگ را در نظر داشته باشید.

۵- تعیین قیمت صحیح کاندو مهم می باشد

دوستان، ما مشاوران حرفه ای املاک، بر اساس تجربه و شناخت و نیز انجام (CMA) و… در قیمت گذاری دقیق واحد موردنظرتان شما را یاری می کنیم.
دوستان، اگر سؤالی و یا ابهامی در این زمینه دارید با من تماس بگیرید تا بتوانم برای خرید کاندو آپارتمان تان تجاربم را در اختیار شما بگذارم.

Flora Fatemi

فلورا فاطمی
عضو مشاوران رسمی املاک انتاریو

Sales Rep., Eng. MSc.

Flora.Fatemi@hotmail.com
۶۴۷-۸۱۸-۶۰۱۰

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا