کانادا

درخواست ایجاد خانه های مقرون به صرفه در زمینهای خالی انتاریو

یک ائتلاف مبارزه با فقر در انتاریو پیشنهاد کرده است که زمینهای خالی و بلا استفاده از سطح استان با همکاری شهرداری‌ها به ساخت خانه های مقرون به صرفه اختصاص پیدا کنند.

به گزارش تهرانتو به نقل از سی تی وی این پیشنهاد روز چهارشنبه توسط ائتلاف (OCAP) یا The Ontario Coalition Against Poverty و (OACTo) یا Open Architecture Collaborative Toronto ارائه شد و ضمن بیان این مطلب به شهرداری تورنتو پیشنهاد کردند ۷ ملکی که در مجاورت خیابان ۲۱۴-۲۳۰ Sherbourne Street در Garden District قرار دارد را خریداری کرده و به این موضوع اختصاص دهد.

بر همین اساس پیشنهاد شده در محل مذکور یک مجتمع ۲۲ طبقه ای شامل ۱۵۰ تا ۲۶۰ واحده همراه با بخشهای مختلف برای افراد بی سرپناه، کارتون خواب همراه با خدمات سلامتی و تغذیه ایجاد شود.

Yogi Acharya از سازمان دهندگان OCAP در این رابطه گفت: پیشنهاد ما به مفهوم ایجاد جنب و جوش در مناطق Dundas و Sherbourne است و فایده ای که اقدام برای مردم دارد از هزینه آن بیشتر است.

OCAP معتقد است مالکان املاک لیست نشده اگر پیشنهاد خوبی برای خرید دریافت کنند خودشان هم در ساخت این املاک مشارکت می‌کنند.
ماه گذشته نیز این گروه به دفتر « جان توری» شهردار تورنتو مراجعه کرده و این موضوع را با او در میان گذاشتند.

وی در پاسخ به تقاضای سلب مالکیت برخی از املاک در جمع خبرنگاران گفت که این کار نیاز به قدرت زیادی دارد و به راحتی امکان پذیر نیست. من مطمئن هستم هر کسی به خیابان Sherbourne Street نگاه کند به این موضوع هم فکر می کند.

توری همچنین با انتشار یک توییت اعلام کرد که کمیته مسکن و طراحی شهری درصدد اجرای طرحی برای احداث ۳۲۰۰ باب مسکن در تورنتو هستند.

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا