کانادا

دولت فورد می خواهد پوشش بیمه را برای ساکنین انتاریو در هنگام مسافرت خارج از کشور قطع کند.

دولت فورد می خواهد پوشش بیمه را برای ساکنین انتاریو در هنگام مسافرت خارج از کشور قطع کند.

دولت فورد پیشنهاد کرده است که پوشش OHIP را برای ساکنین انتاریو که در خارج از کانادا سفر کنند، و گفته است که بیشتر گردشگران و مسافران خودشان بیمه مسافرتی خریداری می کنند.

براساس یک اصلاحیه پیشنهادی در مورد قانون بیمه درمانی که روز چهارشنبه منتشر شد، قرار است بیمه های مسافران خارج از کشور که توسط OHIP اداره می شود پایان یابد.
این برنامه هزینه های غیرمستقیم پزشکی اضطراری را تامین می کرد و زمانی که یک بیمار در خارج از کانادا بود، مبلغ ۴۰۰ دلار در روز برای مراقبت های ویژه در بیمارستان، ۲۰۰ دلار در روز برای مراقبت های پایین تر و ۵۰ دلار در روز برای خدمات سرپایی دریافت می کرد .
به گفته رابین مارتین نماینده اگلینتون- لارنس «این یک پیشنهاد است و ما باید صاحب نظران در مورد آن صحبت کنیم، اما آنچه ما متوجه شده ایم این است که یک برنامه بسیار ناکارآمد است.
«رابین مارتین، Eglinton-Lawrence PC MPP، و نماینده بهداشت در پارلمان به CP24 گفت: دولت فورد می گوید که کسانی که تحت این برنامه بازپرداخت می شوند، به طور متوسط ​​۵ درصد از کل هزینه های پزشکی خود را دریافت می کنند و خود OHIP معتقد است که ۹۰ درصد مسافرانی که در معرض بیماری در خارج از کشور هستند، بیمه درمانی مسافرتی را خریداری می کنند.
چهارشنبه اعلام کرد: «این پیشنهاد بر روی پوشش بیمه برای مسافران انتاریویی در سایر نقاط کانادا تاثیر نمی گذارد.»
این پیشنهاد در ۱ اکتبر ۲۰۱۹ به مرحله اجرا در می آید.
وزارت بهداشت و درمان می گوید که این تغییر «افزایش کوچکی» را برای پرداخت هزینه بیمه های مسافرتی در بر دارد.
نمایندگان پارلمان تا پایان ۳۰ آوریل وقت دارند در مورد این موضوع نظر خود را اعلام کنند.
مارتین می گوید، هنوز تصمیم قطعی در این زمینه گرفته نشده است.

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا