مسکن و اقتصاد

راه های افزایش ارزش خانه شما … و نکاتی که از آنها نباید غافل شوید!

راه های افزایش ارزش خانه شما
راه های افزایش ارزش خانه شما

فلورا فاطمی
عضو مشاوران رسمی املاک انتاریو
Sales Rep., Eng. MSc

دوستان گرامی؛ انجام بازسازی در بخش های داخلی و یا خارجی خانه علاوه بر آنکه فضایی زیبا و جذاب ایجاد می کند می تواند ارزش ملک شما را نیز افزایش دهد که در ذیل به برخی از آنها و نکاتی که باید در نظر بگیرید اشاره می کنم.

تغییرات داخلی خانه
این تغییرات می تواند شامل یک رنگ آمیزی ساده ؛ تعویض شیرآلات و تغییر کفپوش تا بازسازی های اساسی مانند تکمیل کردن بیسمنت، افزودن شومینه با سوخت چوب؛ نوسازی تجهیزات الکتریکی و … باشد که می توانند بر ارزش خانه شما بیفزایند.

تغییرات خارجی خانه
شما می توانید با تعمیر مسیر ورود ماشین به پارکینگ (Driveway)ُ؛ ساخت تراس چوبی؛ تعویض پنجره ها و نوسازی نمای بیرونی خانه تان بر افزایش ارزش ملک تان تاثیر بگذارید.

اما دوستان قبل از انجام هر گونه تغییری نکات ذیل رو در نظر بگیرید

نقشه کارتان را بررسی کنید
چه بخواهید بازسازی ساختاری مانند ایجاد و توسعه فضا داشته و چه بخواهید آن را به تعمیرات جزئی محدود کنید. برآوردی دقیق از مراحل اجرا، مصالح مورد نیاز، مدت زمان و هزینه ها تهیه کنید.

مجوزهای لازم را از شهرداری منطقه تان اخذ نمایید

در نظر داشته باشید که برای اجرای برخی پروژهای نوسازی بایستی مجوزهای لازم را دریافت نمایید حتی اگر خودتان بدون پیمانکاران حرفه ای بخواهید آنرا اجرا نمایید

همسایگان خود را از برنامه هایتان آگاه سازید
زمانی که آنها قبل از اجرای تعمیرات و نوسازی، از احتمال مزاحمت های صوتی، رفت و آمدهای پیکانکاران، وجود زباله های ساختمانی و… مطلع باشند با شما همکاری بیشتری خواهند داشت

برای پروژه بازسازی خانه تان محدودیت قائل شوید
از تغییرات سلیقه ای مانند نقاشی های رنگارنگ و نیز تغییرات عجیب دوری کنید. چرا که در هنگام فروش خانه می تواند با سلیقه خریداران هماهنگ نبوده و مشکل آفرین شود.علاوه بر آن، از بازسازی بیش از حد نیز اجتناب کنید چرا که ممکن است بازگشت سرمایه آن توجیه مالی مناسبی نداشته باشد

دوستان اگر سؤالی در این زمینه و یا خرید / فروش املاک مسکونی و یا تجاری دارید با من تماس بگیرید تا تجاربم را در اختیار شما بگذارم.

Flora.Fatemi@hotmail.com
۶۴۷-۸۱۸-۶۰۱۰

فلورا فاطمی - Flora Fatemi

فلورا فاطمی – Flora Fatemi

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا