کانادا

شانزده مجروح حاصل تیراندازی های پایان هفته خونین تورنتو

شانزده مجروح حاصل تیراندازی های پایان هفته خونین تورنتو

در طول تعطیلات آخر هفته شانزده (۱۶) نفر در تیراندازی های تورنتو زخمی شدند و بار دیگر پایان هفته خونینی را رقم زدند.

در همین رابطه مارک سندرز رئیس پلیس تورنتو گفت: از روز شنبه ۱۱ مورد تیراندازی در نقاط مختلف تورنتو بطور جداگانه بوقوع پیوست که ۳۳درصد آن در منتهی شمال غربی شهر بودند.
ساعتهای بعد فرد دیگری در Lawrence Heights اقدام به تیراندازی کرد و دوشنبه شب نیز درپی تیراندازی در Humber Heights فردی زخمیی و راهی بیمارستان شد. حدود ساعت ۴:۲۰ صبح روز ۵ آگوست نیز دو مرد درپی تیراندازی نزدیک به خیابانهای ادلاید و چرچ مجروح و به بیمارستان منتقل شدند که حال یکی از آنها نامساعد و جراحاتش عمیق گزارش شده است.
چند ساعت قبل از آن نیز پنج (۵) نفر در یکی از کلاب های شبانه در نورث یورک مورد اصابت گلوله قرار گرفتند. به گفته سندرز پوکه‌های فشنگهای شلیک شده در داخل و خارج کلاب شبانه شناسایی شد.
دو نفر نیز در جایی دیگر مورد اصابت گلوله قرار گرفته و راهی بیمارستان شده اند اما پلیس هنوز محل وقوع این تیراندازی ها را تایید نکرده است.
وی با ابراز تاسف از رخدادهای اخیر تورنتو افزود: برای ما خیلی سخت است که یکنفر اسلحه خود را برداشته و بی پروا شروع به شلیک کند. پلیس هنوز مظنونی را دستگیر نکرده ولی معتقد است با توجه به شاهدان عینی بزودی قابل حل خواهد شود.

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا