کانادا

عکس های سلفی و مصرف الکل در پوشش بیمه مسافرتی تاثیر می گذارند

عکس های سلفی و مصرف الکل در پوشش بیمه مسافرتی
عکس های سلفی و مصرف الکل در پوشش بیمه مسافرتی تأثیر می گذارند

بنابر نظرسنجی صورت گرفته توسط انجمن بیمه سلامت مسافرت کانادا، عکسهای سلفی در طول مسافرت یکی از مهم ترین خطراتی هستند که یک فرد را تهدید می کنند.

بر اساس این نظرسنجی ۱۳ درصد از پاسخ دهندگان اذعان داشته اند که در طول سفرشان به دلیل گرفتن عکس سلفی زخمی شده اند و این رقم در بین جوانان به ۱۸ درصد می رسد.

این نظرسنجی همچنین نشان می دهد برخی افراد به دلیل مصرف الکل و مستی متوجه نمی شوند که در شرایط خطرناک قرار دارند و دچار آسیبهای جدی می شوند.

۲۵ درصد از پاسخ دهندگان به این نظرسنجی نیز بیان کرده اند در طول تعطیلاتشان طی ۲ ساعت بیش از ۵ بار مشروبات الکلی مصرف کرده اند.

ویل مک آلیر، مدیر اجرایی انجمن بیمه سلامت مسافرتی کانادا، در این رابطه گفت: میزان مصرف مشروبات الکلی کانادایی ها در طول سفر شگفت انگیز است.

این درحالی است که مصرف ماریجوانا فقط در داخل کانادا مجاز است و کانادایی ها نمی توانند در سفرهای خارجی این ماده مخدر را مصرف کنند.

ولی از آنجایی که برخی پروازهای داخلی امکان رفتن به امریکا را دارند به مسافران توصیه اکید شده در این سفرها مراقب باشند که با خودشان ماریجوانا حمل نکنند. بنابر نتایج این تحقیق باوجود اینکه ۵۴ درصد از کانادایی ها زمستان امسال قصد سفر دارند اما ۲۶ درصد آنها از پوشش های بیمه ای خودشان در سفر مطمئن نیستند.

انجمن بیمه سلامت مسافرتی کانادا میگوید افراد قبل از سفر باید از این بابت اطمینان حاصل کنند. هفته گذشته یک زوج از اهالی تورنتو بدون بررسی بیمه مسافرتی شان به سفری دریایی در آلاسکا رفتند.

این زوج به دلیل بیماری زن ناچار شدند به یک بیمارستان بندری مراجعه کنند و به آنها اجازه بازگشت به کشتی داده نشد. و در مورد دیگر یک مرد از اهالی تورنتو در سفرش به لاس وگاس، دچار حمله قلبی شد اما به دلیل نداشتن بیمه مسافرتی بیمارستان او ملزم به پرداخت ۸۰۰ هزار دلار شد.

ملک آلیر، با تاکید بر خرید بیمه در هنگام مسافرت بیان کرد: تاکنون ۹۵ درصد مطالبات پرداخت شده و ما درصدد پرداخت ۱۰۰ درصدی آنها هستیم. از تاریخ اول ژانویه ۲۰۲۰ نیز بیمه های مسافرتی دیگر تحت پوشش «اوهیپ» OHIP نیستند.

روزنامه های تورنتو | تهرانتو | tehranto

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا