کانادا

فال هفته تهرانتو از ۱۲ تا ۱۹ ژوئن 

فال هفته تهرانتو از ۱۲ تا ۱۹ ژوئن 

 متولدین عزیز فروردین

این هفته برای شما شلوغ و پر از برنامه های متنوع پیش بینی می شود و شما یا مشغول سفرهای کوتاه هستید و یا در دور همی با اطرافیان به بحث و گفتگو می پردازید. همچنین در محل کارتان نیز هفته ای شلوغی پیش رو دارید اما اتفاقات بسیار خوبی نیز برای تان پیش خواهد آمد که خستگی را از تن تان به در خواهد کرد. آخر هفته به جای گشت و گذار بد نیست کمی هم به مطالعه بنشینید!

متولدین عزیز اردیبهشت

این هفته تمام توجه و تمرکز تان بر روی پول، درآمد و جریان نقدینگی خواهد بود. اگر در فکر انجام کسب و کار و یا توسعه کارتان هستید باید بیشتر حواس تان را جمع کنید. اتفاق های بسیار خوبی در راه است اگر با مشورت قدم های تان را بردارید. در روابط با نزدیکان و دوستان صمیمی احتمالا کمی دچار مشکل خواهید شد بعضی وقت ها بهتر است فقط شنونده باشید!

متولدین عزیز خرداد تولدتان مبارک

این هفته برای شما شانس و فرصتهای خوبی برای جدل و زد و خورد با دیگران بر سر مسائل مالی وجود خواهد داشت.اگربر سر مسائل مالی با دیگران روبرو شدید مسائل و موقعیت خودتان را دوباره بررسی کنید. در مورد روابط عاطفی نیز اتفاق های خوب در راه هستند بطور کلی این هفته با اتفاق های خوب و خوشحال کننده سورپرایز خواهید شد.

متولدین عزیز تیر

این هفته برای متولدین تیر هفته ای دوست داشتنی و دلپذیر پیش بینی می شود. به مهمانی دعوت خواهید شد و اوقات خوشی را در کنار دیگران سپری خواهید کرد. اگر مجرد هستید حواس تان به اطراف و صحبت های تان باشد عشق نزدیک تر از آنچیزی است که فکر میکنید فقط باید آن را کشف کنید. اگر متأهل هستید و یا پارتنر دارید حرفی نزنید که بعدا کام تان تلخ شود. مراقب باشید!

متولدین عزیز مرداد

مدت هاست که از زندگی غافل شده اید و بیشتر به گشت و گذار و خوش گذرانی می پردازید حواستان باشد هر چیزی حد و اندازه ا ی دارد. در مورد مسئله ای که کهنه شده هنوز ناراحت هستید و بابت رفتاری که داشتید خود را شماتت می کنید گاهی می توان با یک عذرخواهی جبران کرد. بد نیست یک نگاه به آئینه بیندازید و گذر عمر را ببینید! دنیا دار مکافات است.

متولدین عزیز شهریور

این هفته بخت واقبال متولدین شهریور حسابی بر وفق مرادشان خواهد بود. این هفته شما می توانیدبه هرآنچه میخواهیدبرسید زمینه برای کاری که مدت هاست در ذهن داشتید آماده است بهتر است بجای وقت کشی تدبیری کنید که خودتان را بیشتر بالا بکشید. سعی کنید در کارها مشورت کنید و بیشتر شنونده باشید تا تصمیم بهتری اتخاذ کنید. پولی به دستتان خواهد رسید و مشکلات مالی تان وضعیت بهتری پیدا خواهد کرد.

 

Ray Khadem

متولدین عزیز مهر

این هفته برای متولدین مهر هفته ای دوست داشتنی خواهد بود. این هفته شما بیشتر وقت خود را با دوستانتان به خوشی میگذرانید. این هفته منزل شما منظرهای شلوغ وبه هم ریخته خواهد داشت که ناشی از تغییر دکوراسیون،ا سباب کشی یا مهمانی و مهمانوازی است. برای درصدی بالا از متولدین این ماه، عشق دردسرآفرین بوده است البته شاید برای بعضی این دردسرها شیرین و پرهیجان باشد ولی برای برخی مشکل ساز و مانع زندگی راحت است.

متولدین عزیز آبان

بعد از چند وقت تلاش مداوم، اکنون وقت استراحت ولذت بردن ازبرآوردها را خواهید داشت. زمان کافی برای مشغول شدن درانواع فعالیت هایی که از مدت ها قبل در فکرتان بوده خواهید داشت و وقت بیشتری را با خانواده و دوستان می گذرانید. در طول این هفته ناخواسته اتفاق های خوب نیزبرای تان پیش خواهد آمد. کارتان رونق خواهد گرفت و درآمد شما افزایش خواهد یافت. زندگی مشترک تان کیفیت بهتری می گیرد.

متولدین عزیز آذر

این هفته قدرت بیشتری را در کار خود دریافت خواهید کرد اما باید با احتیاط عمل کنید. وضعیت مالی شما نیز در طول این هفته بهتر خواهد شد اما این بدان معنی نیست که می توانید بیشتر خرج کنید. در روابط عاطفی نیز سعی کنید مسائل را آنگونه که هست بپذیرید. اگر مجرد هستید از بازکردن سفره دل تان برای دوستان تان خودداری کنید و اگر متأهل هستید اجازه ندهید بعضی از آدم های ناصالح در زندگی تان دخالت کنند!.

 متولدین عزیز دی

این هفته در کسب و کار تان مشکلات کمرنگ تر می شوند و با خیال راحت تری می توانید سکان را به دست بگیرید. همکاری با شریک زندگی تان می تواند سود و موفقیت شما را در آن مضاعف کند. در عین حال ممکن است کار جدیدی را شروع کنید. بطور کلی هفته خوبی برای برطرف نمودن دغدغه های مالی خواهید داشت. شما از چندین منبع پول دریافت خواهید کرد و درآمد روزانه شما نیز افزایش خواهد یافت. رابطه عاطفی شما نیز تقویت خواهد شد.

متولدین عزیز بهمن

این هفته اوضاع مالی تان بهتر خواهد شد. رزق و روزی و ممر کسب درآمدتان رنگ تازه ای به خود می گیرد. شانس به شما روی خوش اش را نشان خواهد داد و اوضاع آشفته سر و سامان خواهد گرفت. اگر می خواهید تغییر در شغل و یا نحوه انجام کارتان داشته باشید این هفته زمان آن است. ممکن است هزینه های تان بالا برود و یا مجبور به تلاش بیشتری باشید سعی کنید راهکار تازه ای برای سهولت و ارتقاء کارتان پیدا کنید. حواس تان بیشتر به خودتان باشد !

متولدین عزیز اسفند

این هفته در کار تان سود قابل توجهی بدست خواهید آورد و برنامه های جدید برای گسترش کسب و کار شما کار خواهند کرد. زندگی مشترک و مسائل عاطفی این هفته بسیار خوب خواهند بود. آخر هفته به یک مهمانی دعوت خواهید شد، بهتر است آنجا بجای صحبت کردن در مورد برنامه های کاری تان بیشتر به خانواده و زندگی بپردازید. برنامه های تان را تا قطعی نشدن فاش نسازید!

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا