فال هفته

فال هفته | هفته اول مارچ | هفته سوم اسفند

فال قهوه

 

فروردین

متولدین عزیز فروردین، این هفته سعی کنید اخلاق خوش و گشاده رویی که البته برازنده شماست داشته باشید؛ رسیدن به نیتتان نیاز به صبر و شکیبایی دارد. صبر شما باعث کامیابی تان می شود مژده اینکه به زودی یکی از کارهایی که انجام داده اید به نتیجه می رسد و ناراحتی هایتان پایان می پذیرد. راه پیشرفت برای شما باز است…

اردیبهشت

متولدین عزیز اردیبهشت، این هفته منفعت بزرگی نصیب شما می شود بنابراین نگران هیچ چیز نباشید چون در هر حال شما پیروز میدان خواهید بود. به زودی روزهای شلوغ و پرکاری پیش رو دارید که نسبت به گذشته انرژی بیشتری از شما می گیرد آمادگی لازم را برای رویارویی با این روزها در خودتان ایجاد کنید. اگر به جایی رسیدید در خودتان غره نشوید!

خرداد

متولدین عزیز خرداد، این هفته هرکجا می روید بقیه به کنار می روند تا کار شما انجام شود و کاری که شما انجام می دهید از دست هیچ کس بر نمی آید. این تنها به خاطر تلاش و کوشش خودتان است. کمی استرس دارید که بیهوده است و باید بر خودتان مسلط شوید تا استرس تان از بین برود، فکر و انرژی گذاشتن برای حادثه ای که هنوز نیفتاده، مانند پارو برداشتن قبل از بارش برف است!

تیر

متولدین عزیز تیر، این هفته باید برای خود و خانواده تان وقت بیشتری بگذارید چون مدتی است بخاطر کارهایتان نه تنها خانواده بلکه خودتان را هم فراموش کرده اید. برای برداشتن قدم های بعدی با مشاوری حرفه ای صحبت کنید. با این روش شاید کارها دیرتر انجام شود اما درست و با خطاهای کمتر خواهد بود. کمی به اعضای خانواده تان فضا برای ابراز عقایدشان بدهید!

مرداد

متولدین عزیز مرداد، این هفته باری را از روی دوش شخصی برمی دارید که خیلی خوشحالش می کنید و متعاقبا کاری که خودتان نیز مدتها دنبالش بودید انجام می شود. این کار برای شما خیلی اهمیت دارد و لذت و شادی حاصل از آن تا مدتها قلب شما را مسرور نگه می دارد. اگر با شریک کاری یا شریک زندگی تان مشکل دارید برای حل آن هم باید همت کنید و آستین ها را بالا بزنید، حتما به نتیجه می رسید!

شهریور

متولدین عزیز شهریور، این هفته درصدد انجام کاری هستید که نتیجه آن برایتان خیلی مهم است. جای نگرانی نیست چون کارتان همانطور که برنامه ریزی و پیش بینی کرده اید به نتیجه می رسد. در رابطه با کار مهمی نیز باید تصمیم بگیرید؛ بهتر است این کار را در تنهایی و با جمع بندی چیزهایی که خودتان می دانید انجام دهید تا به نتیجه درستی برسید. نیمه پر لیوان را ببینید و منتظر روزهای خوب و قشنگ باشید.

 

 

Ray Khadem | رضا خادم

 

مهر

متولدین عزیز مهر، این هفته تصمیم دارید برای خانواده تان هدیه بگیرید در صورتی که بهترین هدیه خودتان هستید. اگر می خواهید آنها را خوشحال کنید برایشان وقت بیشتری بگذارید تا در کنار شما اوقات خوشی را سپری کنند. اتفاقی برای یکی از دوستانتان می افتد که روی زندگی شما نیز تاثیرگذار خواهد بود. با هوشیاری لازم برنامه هایتان را پیش ببرید. از حق و حقوق خود دفاع کنید.

آبان

متولدین عزیز آبان، این هفته پس از مدتها با کسی دیدار میکنید و خیلی خوشحال می شوید. اگر قرض دارید نیز او به شما کمک می کند تا قرضتان را ادا کنید و از بار بدهی نجات خواهید یافت. اگر به جز این قرض، بدهی دیگری دارید بزودی می توانید پرداخت کنید. این روز ها همه یک مقدار عصبانی و بد خلق هستند سعی کنید بر خودتان مسلط باشید و با مردم درگیر نشوید.

آذر

متولدین عزیز آذر، این هفته بیش از قبل باید به فکر سلامتی تان باشید! کار و تلاش خوب است اما اگر بیش از اندازه و به طمع مال اندوزی باشد از پای خواهید افتاد. حداقل پایان هفته را کارها را پشت درب خانه بگذارید و خودتان وارد خانه تان شوید. این هفته ممکن است یک مسافرت کاری پیش رو داشته باشید اگر خانواده را هم همراه کنید سفری خاطره انگیز خواهد شد!

دی

متولدین عزیز دی، این هفته باید بیش از همیشه به داشته هایتان توجه کنید. آنچه که شما دنبالش هستید در درون خودتان است. به این فکر کنید شاید جایی که شما هستید، آرزوی فرد دیگری باشد. برای خبری خوش خودتان را آماده کنید حتی اگر خیلی کوچک باشد. به حرفهای ناامیدکننده توجه نکنید. اگر موقعیت سفر برایتان پیش آمد تعلل نکنید.

بهمن

متولدین عزیز بهمن، این هفته اگر خرید، فروش یا هر معامله ای دارید خیلی دقت کنید و اگر مطمئن نیستید دست نگه دارید. خبری به شما می رسد که شاید در رابطه با خرید و فروشی که دارید تجدید نظر کنید. بی قرار شخصی هستید، نگران نباشید، اوضاع او هم خوب است. در اولین فرصت با هم دیدار می کنید و نگرانی شما هم برطرف می شود.

اسفند

متولدین عزیز اسفند، تولدتان مبارک این هفته می خواهید تغییراتی را در زندگی و کارتان بوجود آورید ولی این تغییرات باید با مشورت دیگران انجام شود تا همه از آن راضی باشند. سعی کنید محیط را برای خود و دیگران آرام کنید، هیچ چیز از آرامش بهتر نیست. اگر از چیزی ناراحت هستید راجع به آن صحبت کنید مشکلات با گفتگو بهتر حل می شوند.

فال هفته | طالع بینی | فال

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا