فال هفته

فال هفته| هفته اول فوریه | هفته سوم بهمن ماه

فال قهوه

فروردین

متولدین عزیز فروردین ، این هفته شانس آشنا شدن با کسی برایتان پیش می آید که در آینده روابط تان با او خیلی زیاد می شود. شما آرزویی در دل دارید که فکر می کنید رسیدن به آن برای شما بالاترین چیز در دنیاست. اگر واقعا می خواهید به این آرزو دست یابید باید توقعات تان را از زندگی کاهش دهید و وقت بیشتری برای رسیدن به آرزویتان بگذارید.

اردیبهشت

متولدین عزیز اردیبهشت، این هفته به مجلسی شاد یا یک مهمانی دعوت می شوید حتما در آن شرکت کنید چون هم برای روحیه تان خوب است و هم دیدارهای قدیمی تازه می شود. شما فردی پر تلاش هستید ولی باید این استعدادتان را هدفمند کنید. اگر فکری در سر دارید، راجع به آن تحقیق کرده و بعد وارد عمل شوید و نگران نتیجه نباشید چون موفق خواهید شد.

خرداد

متولدین عزیز خرداد، این هفته در رابطه با یک موضوع احساسی یا عشقی دچار دودلی و شک می شوید. برای تصمیم گیری درست باید به دلتان رجوع کنید. شما فردی خوش برخورد هستید و همواره دوستانتان از هم صحبتی با شما لذت می برند اما گاهی اوقات بهتر است شما هم از صحبت دیگران استفاده کرده و بیاموزید تا بتوانید خودتان را به درجات بالاتری برسانید.

تیر

متولدین عزیز تیر، این هفته باید بیش از همیشه صبر و حوصله داشته باشید چون با افراد زیادی در ارتباط هستید مثلا ممکن است در یک جلسه، مهمانی، یا حتی نمایشگاه شرکت کنید بنابراین باید خودتان را برای برخورد با افراد مختلف آماده کنید. در زندگی خصوصی تان نیز کارهایی هست که باید با مشارکت دیگران انجام شود بنابراین سعی کنید که محور خانواده باشید تا کارها درست و به موقع انجام شوند.

مرداد

متولدین عزیز مرداد، این هفته شخصی که موجب ناراحتی و پریشانی شما شده، از شما عذرخواهی می کند. بهتر است عذرش را بپذیرید و نگذارید کدورت پیش آمده ادامه یابد. او بعدها دوست خوبی برای شما می شود. کاری را باید انجام دهید که نیاز به دقت زیادی دارد بنابر بهتر است وقت کافی برای آن درنظر بگیرید. اگر در طول هفته وقت ندارید حتما آن را در وقت آزاد آخر هفته انجام دهید.

شهریور

متولدین عزیز شهریور، این هفته دوستی از شما می خواهد که در کاری به او کمک کنید، شما هم دوست دارید به او کمک کنید ولی مراقب باشید که خودتان را به دردسر و مشکل نیاندازید. قطعا او هم نمی خواهد شما را دچار مشکل و دردسر کند. این روزها و در میانه زمستان میوه های زمستانی برای شما خیلی مفید است مصرف روزانه آنها را در برنامه غذایی تان قرار دهید تا در برابر بیماریهای فصل مقاوم باشید. آخر هفته خبری بسیار خوشحال کننده به شما می رسد.

 

Ray Khadem | رضا خادم

مهر

متولدین عزیز مهر، این هفته باید کاری را پیگیری کنید که برایتان خیلی مهم است. ممکن است دیگران بخواهند شما را از ادامه کار منصرف کنند ولی شما باید بدون توجه به حرف ها کارتان را انجام دهید. اگر احتمالا خرید یا فروش دارید بیشتر تحقیق کنید. خودتان را برای روزهای خوب آماده کنید.

آبان

متولدین عزیز آبان، این هفته اگر با خلوص نیت عمل کنید به آنچه می خواهید می رسید، فقط باید برای وقتتان برنامه ریزی کنید. اگر احتمالا در کاری دچار ضرر و زیان شدید فکرش را نکنید چون تجربه ای که در این ضرر به دست آورده اید به زودی به دردتان خواهد خورد و جلوی ضرر بزرگتری را می گیرد. با پشتکاری که دارید به موفقیت بزرگی دست پیدا خواهید کرد.

آذر

متولدین عزیز آذر، این هفته باید تغییری اساسی در خودتان به وجود آورید از جمله اینکه در مورد دیگران منفی فکر نکنید. مدتی است در کارهایتان مانع ایجاد می شود اما نباید شما با این موانع از میدان بیرون بروید. نگذارید افکار پریشان شما را در رسیدن به اهدافتان سست کنند. با فکر کردن به اتفاقات خوب و برنامه هایی که در پیش دارید به خودتان انگیزه دهید.

دی

متولدین عزیز دی، این هفته تحولی اساسی در زندگی تان به وجود خواهد آمد که اراده شما را چنان افزایش می دهد که شما با نیروی اراده تان می توانید ناممکن ها را ممکن سازید. در رابطه با موضوعی باید تصمیم گیری کنید بنابراین دقت کنید که عجولانه تصمیم گیری نکنید چون به ضررتان تمام می شود. در رابطه با دیگران نیز باید منصفانه تصمیم بگیرید تا دیگران هم با شما منصفانه رفتار کنند.

بهمن

متولدین عزیز بهمن، تولدتان مبارک این هفته احتمالا مسافرتی برایتان پیش خواهد آمد که بهتر است حتما به این مسافرت بروید چون برایتان بسیار خوب است مخصوصا اگر درگیری ذهنی دارید این سفر در آرامش فکریتان خیلی کمک می کند. شما خوش قلب و مهربان هستید ، سعی کنید در هر شرایطی همینطور مهربان و خوش قلب باشید.

اسفند

متولدین عزیز اسفند، این هفته خرید و فروش هر دو برایتان خوب است. به زودی به موفقیتی دست می یابید که باعث رضایت خاطرتان می شود. پولی را که در انتظارش بودید به دستتان می رسد ولی بهتر است از این موضوع با کسی صحبت نکنید. منتظر شنیدن خبر خوبی باشید. باید به تغذیه خودتان بیشتر توجه کنید.

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا