فال هفته

فال هفته| هفته دوم فوریه | هفته چهارم بهمن ماه

فال قهوه

فروردین

متولدین عزیز فروردین ، این هفته کمتر سختگیری کنید و بیشتر بخندید. اگر تصمیم به انجام کاری دارید باید صبور باشید، اگر ریسک می کنید باید هوشیارانه عمل کنید و استرس نداشته باشید. بدترین مانع در این مسیر اضطراب و وسواس است که باید سعی کنید آرام باشید. موسیقی و گردش برایتان مفید است. خبرهای خوب به زودی خواهند رسید!

اردیبهشت

متولدین عزیز اردیبهشت، این هفته باید در ارتباط با دیگران بیشتر دقت کنید. شما مسئولیت های زیادی را بر عهده گرفته اید که بیشتر از توانتان است. سعی کنید به اندازه توانتان مسئولیت بپذیرید. روزهای شاد منتظر شما هستند. به وضعیت تغذیه خود توجه کنید. دریافت خبری باعث شادی تان می شود. دست از دودلی و شک بردارید. حواستان باشد که با دیگران طوری رفتار نکنید که فکر کنند از آنها سوء استفاده شده است.

خرداد

متولدین عزیز خرداد، این هفته باید دنبال چیزی که می خواهید بروید و بدانید که موفق می شوید. دلیل اوقات تلخی ها و کلافه گی های اخیرتان دوری و بی توجهی به خودتان است.
دلتنگ مسافری از راه دور هستید که به زودی به دیدارتان خواهد آمد و دلتان به دیدارش شاد می شود. به یک میهمانی دعوت خواهید شد، این دعوت را بپذیرید. میهمانی خوبی خواهد بود و به شما خوش می گذرد.

تیر

متولدین عزیز تیر، این هفته باید به فکر تدارک و برگزاری یک میهمانی بزرگ و خرید یک هدیه باشید ولی در خریدن این هدیه نباید خساست به خرج دهید، گاهی بهتر است سر کیسه را شل کنید. این هفته ممکن است پیشنهاد کاری داشته باشید. برای رسیدن به یک توافق کاری شرایط طرف مقابل را به دقت گوش کرده و در نظر بگیرید تا درگیر مسئولیتی که دوست ندارید، نشوید.

مرداد

متولدین عزیز مرداد، این هفته باید به خانواده تان بیشتر از همیشه اهمیت دهید اما حواستان باشد تا جایی پیش نروید که خودتان را فراموش کنید. برای رسیدن به خواسته تان از هیچ تلاشی فرو گذاری نمی کنید و همین خصوصیت باعث می شود در هر کاری که انجام می دهید بهترین باشید. به تازگی مجبور شده اید در زندگی انتخابی کنید که برایتان بسیار مشکل بوده است.

شهریور

متولدین عزیز شهریور، این هفته باید بر ترس هایتان غلبه کرده و راه خود را انتخاب کنید. به این ترتیب مطمئن باشید انتخاب درستی کره اید که بعدها به خاطرش به خودتان آفرین می گویید. این هفته همچنین مراقب روابط تان با دیگران باشید وگرنه به شدت پشیمان خواهید شد مثلا با هر کسی هر شوخی را نکنید و شخصیت خود تان را ناخواسته زیر سوال نبرید چون مجبور به توضیح دادن می شوید و شاید بی فایده هم باشد.

 

 

Ray Khadem | رضا خادم

مهر

متولدین عزیز مهر، شما فرد خوش قلبی هستید اما گاهی از کوره به در می روید و اطرافیان را می رنجانید. این هفته برای گفتن حقیقتی دو دل هستید. برای تصمیم گیری در این رابطه به قلب تان مراجعه کنید تا درست تصمیم بگیرید. برای اقدام به یک سرمایه گذاری کوچک بهتر است کمی دست نگه دارید و بیشتر مطالعه کنید. وقت آن رسیده که به مسیر زندگی تان بیشتر و جدی تر فکر کنید.

آبان

متولدین عزیز آبان، این هفته سعی کنید یک مقدار از فضای سایبری و مجازی خودتان را جدا کنید و به ندای درونی تان گوش کنید تا بیشتر از همیشه بتوانید از قابلیتهایتان استفاده کنید.
با شخصی درگیری ذهنی دارید سعی کنید تکلیفتان را با شخصی که درگیری ذهنی فراوانی برای شما درست کرده روشن کنید. سعی کنید با تصمیمی که می گیرید کنار بیایید حتی اگر برایتان مشکل باشد.

آذر

متولدین عزیز آذر، این هفته باید بیشتر به فکر خانواده باشید و اگر توانستید با آنها به سفر بروید. چند کار نیمه کاره دارید که باید به اتمام برسانید. شخصی از شما کمک می خواهد که باید به کمکش بشتابید. کاری برای یکی از نزدیکان تان انجام داده اید که بسیار خوشحالش کرده اید. این هفته پس از گذراندن یک دوره بحرانی به آرامش خواهید رسید.

دی

متولدین عزیز دی، این هفته باید کارهای شخصی تان را بیشتر بررسی کرده و نظم دهید. کارهای نیمه تمام را پیگیری کنید و به نتیجه برسانید. دیدگاه های شما برای همه جذاب است و هرجا می روید به شما توجه می شود. صادقانه خودتان را قضاوت کنید و هرجا فکر می کنید لازم است خودتان را اصلاح کنید.

بهمن

متولدین عزیز بهمن، تولدتان مبارک این هفته اگر هوشیار باشید در یک مشاجره کاری شرایط به نفع شما تغییر خواهد کرد. از اخبار اطرافتان غافل نباشید. شما اهل خانه و خانواده هستید و این هفته می توانید وقت بیشتری را با آنها بگذرانید. مبلغ زیادی به زودی بدستتان خواهد رسید. از این پول می توانید برای اجرای اهداف خود و کمک به دیگران استفاده کنید.

اسفند

متولدین عزیز اسفند، این هفته یک درگیری دادگاهی یا مسئله حقوقی دارید که ختم به خیر می شود. اگر متاهل هستید و بچه دارید باید بیشتر حواستان به زندگی زناشویی تان باشد، تا نه به بچه ها و نه به زندگی زناشویی تان لطمه بخورد. به تازگی کاری را که مدتها به آن فکر می کرده اید شروع کرده اید، حواستان باشد که از حالا باید بیشتر تلاش کنید. حواستان به حرفهایی که به شما زده می شود باشید تا موفق تر شوید.

 

فال هفته| فال هفتگی | فال | طالع بینی | روزنامه های کانادا | روزنامه های تورنتو

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا