فال هفته

فال هفته | هفته دوم مارچ | هفته چهارم اسفند

فال قهوه

 

فروردین

متولدین عزیز فروردین، این هفته باید کدورت را کنار بگذارید چون هرچه کهنه تر شود بازگشت سخت تر می شود، این دلخوری های بی اساس را برطرف کنید و دل او را بدست آورید حتی اگر حق با شما باشد. این هفته همچنین از نظر اقتصادی اوضاع بهتری خواهید داشت و در طالع این هفته شما پول آمده است. روزهای سخت را به یاد داشته باشید و دست به عصا خرج کنید!

 

اردیبهشت

متولدین عزیز اردیبهشت، این هفته باید بیش از همیشه در کنار خانواده باشید و وقت بیشتری را با آنها سپری کنید. اگر پیش از این هم مشکلی بوده فراموش کنید و نگذارید محیط شاد خانواده با موضوعات ساده و قابل گذشت مکدر شود. خانواده را در انجام کارها شریک کنید تا کارها زود تمام و خانواده بیشتر با کار شما آشنا شوند.

 

خرداد

متولدین عزیز خرداد، این هفته حتی الامکان از جر و بحث های بی مورد دوری کنید و نگذارید این بحثها حتی اگر حق با شماست خاطرتان را مکدر کنند. خبری از کسی که به او علاقه داشته و دارید به گوشتان می رسد که دلتان را آرام می کند. اگر فردی می خواهد با زورگویی شما را عصبانی کند، شما با مهربانی جلوی کار او را بگیرید.

 

تیر

متولدین عزیز تیر، این هفته بیشتر با افراد خانواده در تماس باشید و از سلامتی خود، آن ها را با خبر کنید. اگر مجرد هستید و در زمینه مسائل عاطفی باید تصمیم بگیرید، کاری را انجام دهید که قلبا اعتقاد دارید تا بعدا پشیمان نشوید. کارهای نیمه تمام و زیادی دارید که باید انجام دهید اما سرتان شلوغ است، با برنامه ریزی پیش بروید تا به تمام آنها برسید.

 

مرداد

متولدین عزیز مرداد، این هفته کسی را که دوستش دارید احتمالا موجب دلخوریتان می شود، صبور باشید و نگذارید بینتان اختلاف بیافتد. سعی کنید در عوض وقت بیشتری را با او بگذرانید. پذیرای مسافری از راهی دور خواهید بود که قدمش برایتان پر خیر و برکت است، این مسافر پیشنهادی نیز با خودش دارد، برای جواب دادن به آن عجله به خرج ندهید.

 

شهریور

متولدین عزیز شهریور، این هفته در تلاشید تا تعادل را در زندگی تان برقرار نمایید پیش از آن لازم است به اعصاب خود مسلط باشید. باید در رابطه با موضوعات مهمی تصمیم بگیرید، سعی کنید با توجه به تمام جوانب دست به کار شوید. شما تنها با بهره گیری از عقل و عاقبت اندیشی می توانید این دوره را پشت سر بگذارید. به زودی روزهای خوب فرا می رسند و شما به آرامش خواهید رسید.

 

Ray Khadem | رضا خادم

 

مهر

متولدین عزیز مهر، این هفته بیش از همیشه در کنار خانواده باشید و از بودن با آنها لذت ببرید. مراقب سلامتی خودتان و آنها باشید. بیش از پیش با آنها مهربان باشید و نگذارید جو روانی این روزها روحیه تان را ضعیف کند. دوستی تلفنی خبری خوب به شما می دهد و روحیه تان را شاد می کند.

 

آبان

متولدین عزیز آبان، این هفته کاری که مدتها دنبالش بودید به نتیجه می رسد. اگر می خواهید در کارتان پیشرفت کنید باید آموزش ببینید بنابراین دنبال چیزهای جدید بروید تا موقعیتهای جدید برایتان ایجاد شود. برای تصمیم گیری راجع به دیگران بر اساس دیده های خودتان عمل کنید و نگذارید دیگران روی شما تاثیرگزار باشند.

 

آذر

متولدین عزیز آذر، این هفته پس از مدتها فکرتان آرام است و می توانید راحت تر کارهایتان را انجام دهید. خودتان را برای تغییرات خوبی آماده کنید. دوستی از شما تقاضا کمک می کند هرچقدر می توانید به او کمک کنید. این کار برای خودتان هم آرامش بخش است.

 

دی

متولدین عزیز دی، این هفته برای مشارکت در یک کار جمعی دعوت می شوید که برای خودتان هم خوب است. معامله ای که داشتید به سود خوبی می رسد. اگر فرزند دارید با او وقت بیشتری بگذارید و با خریدن یک هدیه خوشحالش کنید. کارهای نیمه تمام را به اتمام برسانید و برای بعد نگذارید.

 

بهمن

متولدین عزیز بهمن، این هفته هدیه ای دریافت می کنید که خیلی خوشحال می شوید. موقعیت های عالی برایتان مهیا شده و تنها نتیجه زحمات خود شماست. سعی کنید بیش از پیش صبور و باحوصله باشید. سند یا مدرکی که به دنبالش بودید آماده شده، برگ برنده دست شماست. تلفنی کاری و یا تلفنی برای معامله ای بزرگ، تغییری در خانه شما به وجود می آورد.

 

اسفند

متولدین عزیز اسفند، تولدتان مبارک این هفته پس از مدتها انتظار خبری را دریافت می کنید که تاثیر زیادی در زندگی شما می گذارد. اگر کار حقوقی دارید نیز به نتیجه می رسد و شما پیروز یک دعوای حقوقی خواهید بود. احیانا فردی درصدد عصبانیت شماست، خونسرد باشید و با او بحث نکنید.

فال هفته | طالع بینی | فال

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا