فال هفته

فال هفتگی تهرانتو | هفته دوم دسامبر | هفته سوم آذر

فال قهوه

فروردین

متولدین عزیز فروردین ، این هفته در امور کاری و حرفه ای تان شاهد موفقیت چشمگیری خواهید بود و از سوی اطرافیان احترام زیادی را دریافت خواهید کرد و نامتان برجسته و پر نور تر می شود! برخی از شما در موقعیتهای شغلی جدیدی قرار می گیرید و می توانید امورات مالی خود را بهبود ببخشید و احتمالا شغل جدیدتان در ارتباط با قانون، آموزش عالی و یا سفر است.

اردیبهشت

متولدین عزیز اردیبهشت، این هفته تمایل زیادی به سفر و گردشگری پیدا می کنید و امکان زیادی برای شما پیش خواهد آمد که با دنیای وسیع تری آشنا شوید. شما در سفر می توانید بیش از یک دانشگاه بیاموزید و دیدگاه تان را نسبت به زندگی تغییر دهید. اگر در شرایط سخت هستید یا مشکل دارید، سفر به شما کمک می کند دید تازه ای نسبت به زندگی و مشکلات پیدا کنید و یا روش مقابله با آن را بیاموزید. اگر فرصت سفر فیزیکی ندارید، سفری درونی را شروع کنیدو روی دیدگاه های تان تجدید نظر کنید.

خرداد

متولدین عزیز خرداد، این هفته دست به هرچه بزنید برای شما بازده مالی دارد از مسائل کاری گرفته تا خانوادگی بنابراین منتظر اخباری در رابطه با مسائل مربوط به دریافت وام، برنده شدن در لوتو ، گرفتن ارث و میراث و … حتی یک هدیه زیبا باشید. بعضی از شما حتی به سود و بهره های غیر مستقیم دست می یابید مثلا کسب سودی بابت عملکرد شریک عاطفی یا دوستانتان. در مجموع اتفاقات زیادی رخ خواهد داد که باعث می شود در طول این هفته مرتب با پول در ارتباط باشید.

تیر

متولدین عزیز تیر، این هفته روابط تان با دیگران صمیمی شده و بهبود پیدا می کند. تمام مشارکت های شما از جمله ازدواج و جلسه هایی که در محیط کاری برگزار میشود بسیار خوب پیش خواهند رفت و با افرادی برخورد می کنید که به شما کمک زیادی می کنند. همچنین زمانی عالی برای انجام کارهایی که نیازمند وکیل، پزشک، مشاور و … می باشد. اگر درصدد ایجاد رابطه جدید هستید، این هفته فرصت خوبی است.

مرداد

متولدین عزیز مرداد، این هفته فرصت خوبی برای بهبود یا ارتقاء شغل تان است چرا که فرصت های بسیار عالی سر راه شما قرار خواهد گرفت. اگر به تازگی شغل خود را تغییر داده اید ارتقاء مقام خواهید گرفت اما اگر شغل خود را دوست ندارید، شغل یا موقعیت جدیدی را پیدا خواهید کرد که بسیار عالی است. بعضی از شما مدتها منتظر چنین اتفاقاتی بوده اید پس قدردان باشید و قابلیتهایی که همیشه پنهان بودند را به نمایش بگذارید.

شهریور

متولدین عزیز شهریور،این هفته یکی از شادترین هفته های عمرتان را در پیش دارید چراکه دست به هر کاری می زنید همراه با موفقیت و شادمانی خواهد بود. به افرادی که اهل ورزش یا مسابقات ورزشی هستند مژده می دهیم که بزودی شاهد پیروزی در میادین ورزشی خواهند بود. از این فرصت استفاده کرده و روابط تان را با خانواده صمیمی تر کنید مخصوصا با فرزندانتان و سعی کنید روابطه ای دوستانه با آنها داشته باشید.

 

Ray Khadem | رضا خادم

مهر

متولدین عزیز مهر، این هفته بیشتر شما فرصت خوبی برای خرید و فروش دارید، حواستان را جمع کنید که معامله درستی داشته باشید. بعضی از شما هم تصمیم دارید موقعیت خانه یا محل کارتان را ارتقا بدهید بنابر این باز هم باید دقت کنید تا کلاه سرتان نرود یا متضرر نشوید. برخی از شما درصدد تغییر در موقعیت شغلی تان هستید این هفته فرصت خوبی است تا بتوانید در جایگاه بهتری قرار بگیرید.

آبان

متولدین عزیز آبان،این هفته شما باید کمی به خودتان استراحت بدهید بنابراین از کار و فعالیت تان کم کرده و به فکر خود و سلامتی تان باشید. اگر برایتان امکان دارد مرخصی بگیرید و به سفر بروید و اگر امکان ندارد حداقل یک روز استراحت کنید. اگر امکان سفر برایتان میسر نشد به گردش در شهر خودتان بپردازید مخصوصا اگر با خانواده بروید بهتر است. گاهی اوقات به خودتان فرصت آرامش و فراموشی مشکلات را بدهید.

آذر

متولدین عزیز آذر، تولدتان مبارک این هفته خبری خوب برای شما داریم ! بزودی شما شغلی پیدا کنید که درآمد بسیار زیادی داشته باشد. راه های کسب درآمد زیادی را در کنار یکدیگر پیدا خواهید کرد.ممکن است طوری پول بر سر راه شما قرار بگیرد که دارایی تان به طرز شگفت انگیزی افزایش پیدا کند. همچنین در سطحی عمیق تر رابطه خود را با پول و ثروت خواهید فهمید.

دی

متولدین عزیز دی، این هفته به یک جلسه یا مهمانی دعوت می شوید که می تواند برای شما تاثیر گذار باشد. این فرصت برای کسانیکه دنبال معرفی خودشان هستند فرصت خوبی است تا ایده هایشان را بیان کنند بنابر این سعی کنید پیش از جلسه خودتان را آماده کنید. اگر فرصت شرکت در این جلسه را نداشتید نیز می توانید راجع به دغدغه هایتان با همکاران صحبت کنید و اگر مشکلی دارید مطرح کنید تا فکرتان آزاد شود.

بهمن

متولدین عزیز بهمن، در این هفته فرصت خوبی برای انجام کارهای خیرانه و معنوی دارید بنابراین سعی کنید به کسانیکه در اطراف تان هستند یا مراکز خیریه که می شناسید مراجعه کرده و قدمی نوع دوستانه برای همشهریانتان بردارید. این کار لزوما نباید مادی و یا خیلی زیاد باشد، گاهی دست نوازش بر سر یک کودک بیش از چند صد دلار تاثیرگذار است. اگر فرصت دارید سری به اقوام یا دوستان تان هم بزنید. آخر هفته خبری شما را بسیار شاد می کند.

اسفند

متولدین عزیز اسفند، این هفته سعی کنید بیش از همیشه آرام باشید و در برابر افراد بی ادب، عجول و یا هر خصلت ناجوری که دیدید صبر داشته باشید. با این کار نه تنها خودتان به آرامش می رسید بلکه محبوبیت تان بین دوستان نیز بیشتر می شود و حتی دوستی های جدیدی پیدا می کنید. اگر اهل مطالعه هستید این هفته می توانید کتابهای خوبی بخوانید و سعی کنید وقت کمتری در فضای مجازی بگذرانید و به یاد داشته باشید گذران وقت در این فضاها، وقت تان را می گیرد و اطلاعات کمی به شما می دهد.

روزنامه های تورنتو | تهرانتو | tehranto | روزنامه های کانادا

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا