فال هفته

فال هفتگی تهرانتو | هفته دوم سپتامبر

فال قهوه
فال قهوه

فروردین

متولدین عزیز فروردین، این هفته کمی در محیط کارتان استرس خواهید داشت اما باید به توانایی هایتان ایمان داشته باشید. اگر فرصتی برای شما فراهم شد، به آن فکر کنید اما زود تصمیم نگیرید. به زودی همه چیز دست به دست هم می دهد و شما به یکی از بزرگ ترین آرزوهایتان خواهید رسید. به زودی دید شما نسبت به زندگی زیباتر می شود و روزهای خوش بیشتری را تجربه خواهید کرد.

اردیبهشت

متولدین عزیز اردیبهشت، در این هفته دوستان تان علاقه بیشتری به شما نشان خواهند داد طوری که مدام با شما تماس می گیرند و قرار می گذارند. اگر چه برایتان سخت است که به دعوت آنها پاسخ منفی دهید اما فکر نکنید که به زندگی و برنامه روزمره تان لطمه می زند، این کار را انجام دهید. در این حین نیز از فرصت های کاری که برایتان ایجاد می شود، نهایت استفاده را بکنید تا هر چه زودتر به جایگاه دلخواه تان برسید..

خرداد

متولدین عزیز خرداد، این هفته برای شما هفته بی نهایت شلوغی است. کمتر وقت استراحت دارید اما نگران نباشید زیرا نتیجه مثبت و رضایت بخشی از تلاش هایتان به دست خواهید آورد. گره های بسیاری در زندگی تان داشتید که این هفته به زودی بسیاری از آنها باز می شوند. این هفته اگر بیشتر تلاش کنید ثمره آن را به زودی خواهید دید.

تیر

متولدین عزیز تیر، این هفته زمان تدبیر و عمل برای شماست. برنامه های زیادی برای آینده تان دارید، برای انجام آنها بهترین کار این است که با شخص معتمدی مشورت کنید و نظر بخواهید تا بتوانید به نحو احسن آنها را به نتیجه برسانید. یکی از اطرافیان تان شما را به انجام یک کار جدید تشویق می کند،اجازه دهید تغییرکوچکی در زندگی تان ایجاد شود، شما به این تغییر نیاز دارید.

مرداد

متولدین عزیز مرداد، این هفته سعی کنید که در محیط کار فعال تر عمل کنید. مثلا می توانید مسئولیت های بیشتری را تقبل کنید. با این کار خودتان را نشان می دهید و نه تنها شرایط کاری بلکه زندگی اجتماعی تان نیز رو به بهبود خواهد رفت و چه بسا که به موقعیت های بالاتری برسید.

شهریور

متولدین عزیز شهریور، تولدتان مبارک این هفته شانس بیشتری برای درآمد بیشتر خواهید داشت.یک ملاقات کاری دارید که مطابق با برنامه ریزی شما پیش خواهد رفت و در کسب و کار شما و همچنین روابط اجتماعی تان تأثیر بسیار مثبتی می گذارد. مشارکت های تان در امور فرهنگی بسیار خوب پیش می روند و کسانی که شما را می شناسند از شما حمایت خواهند کرد. باید صبور باشید و برای رسیدن به نتایج بهتر صبر کنید وخودتان را برای شروع اتفاقی بزرگ آماده کنید. اتفاقات خوش حتی بزرگ تر از آنچه فکرش را کنید، در راهند.

 

Ray Khadem | رضا خادم
Ray Khadem

مهر

متولدین عزیز مهر، این هفته بهتر است کمی بیشتر بر روی زندگی تان تمرکز کنید. اولویت های زندگی تان را بشناسید و طبق آنها پیش روید. اگر دیگران مانع شما شدند، توجهی نکنید، مهمترین چیز آرامش خودتان است. این هفته فرصت های زیادی برایتان فراهم می شود که باید از آنها نهایت استفاده را بکنید. انتظارات تان را از خودتان بالا ببرید. برای این کار بیشتر کتاب بخوانید، مدیتیشن کنید، زمان بیشتری را به تنهایی اختصاص دهید و با دیگران مهربان باشید.

آبان

متولدین عزیز آبان، این هفته ، هفته خوشگذرانی برای شماست. تمام آنچه که قبلا می خواستید انجام بدهید اما فرصت اش برایتان فراهم نمی شد، در این هفته رنگ واقعیت به خود خواهند گرفت. حتی قادر خواهید بود که زمان بیشتری را با دوستان تان به خصوص دوستان قدیمی بگذرانید. این هفته روابط عاطفی شما به اوج می رسد و تاثیر خوبی بر روحیه شما و به تبع زوایای دیگر زندگی تان خواهد داشت.

آذر

متولدین عزیز آذر، این هفته شرایط مالی شما رو به بهبود خواهد رفت اما خودتان را محدود نکنید، سعی کنید که عاقلانه عمل کنید تا درآمدتان بیشتر و بیشتر شود. برای این کار لازم نیست که مسئولیت های بیشتری به عهده بگیرید و از خوشگذرانی هایتان بزنید، کافی است که کمی عاقلانه و سیاست مدارانه تر جلو روید. شما بزرگ تر از تمام آنهایید. در اواخر هفته خبری را که مدت هاست انتظارش را می کشیدید می شنوید.

دی

متولدین عزیز دی، این هفته پر از سورپرایز پیش روی شماست، بنابراین خودتان را برای معجزه هایی که در راه است آماده کنید. شما فرد خیالپردازی هستید اما سعی کنید که میان دنیای خیال و واقعیت تفاوت قائل شوید. در غیر این صورت قدرت تشخیص تان را پس از مدتی از دست خواهید داد. از آنجا که این هفته پر از اتفاقات خوب است، مطمئنا حرف های شما نیز نتیجه مثبتی خواهد داد.

بهمن

متولدین عزیز بهمن، این هفته شانس اینکه به یکی از آرزوهایتان برسید از همیشه بالاتر است. چیزهایی هستند که اگر درست بیان و عمل شوند به حقیقت می پیوندند. سعی و امتحان کنید و خواسته اتان را شفاف برای خودتان توضیح دهید و امیدوار باشید. البته این به این معنی نیست که دست روی دست بگذارید و خیال پردازی کنید بلکه بایستی افکارتان را بر روی هدف تان واضح متمرکز کنید و برای رسیدن به آن از هیچ تلاشی فروگذاری نکنید.

اسفند

متولدین عزیز اسفند، این هفته شما درگیر صرفه جویی در هزینه هایتان خواهید بود و از نظر شغلی ممکن است برای ایجاد یک کسب و کار جدید بیشتر تلاش کنید. اگر قصد دارید در رابطه با املاک و مستغلات معامله کنید، به شما توصیه می شود از انجام هرگونه معاملات بدون بررسی کارشناسانه خودداری کنید. در مورد روابط عاطفی و زندگی شخصی نیز یک گردش کوچک حتی در میانه هفته بین شما و طرف مقابل تان دلگرمی بیشتری ایجاد خواهد کرد و شما را در پیشبرد اهداف کاری تان موفق تر خواهد نمود.

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا