فال هفته

فال هفتگی تهرانتو | هفته سوم سپتامبر

فال قهوه

فروردین

متولدین عزیز فروردین، این هفته بیشتر توجه تان را به کارهای نیمه کاره و عقب افتاده تان معطوف و تمام انرژی تان را به سمت اتمام آنها متمرکز کنید. در مورد زندگی شخصی شما ، شما قادر خواهید بود زمان با کیفیت زیادی را در کنار محبوب خود بگذرانید. با این حال ، شما به احتمال زیاد نگران تحصیلات فرزندان خود و پیشرفت عمومی آنها هستید. احتمالاً مجردها با شخصی جالب آشنا می شوند و زندگی خود را با آنها می گذرانند. ثروتمند ، شما به احتمال زیاد به اختلافات مربوط به یک ملک اجدادی می پردازید.

اردیبهشت

متولدین عزیز اردیبهشت، این هفته باید آماده باشید و آستین های خودتان را برای یک کار دسته جمعی بالا بزنید با این وجود زمانی بسیار عالی برای انجام کارهای فکری است چراکه به جزئیات بسیار توجه می کنید. همچنین ممکن است بخواهید از تکنیک های خاصی در امور خود استفاده کنید. هر گونه برنامه‌ریزی در این هفته برای شما مفید است و در کارها به شما کمک میکند. سعی کنید هدفمند باشید خصوصا در ارتباط با کارهایی که درپیش دارید.

خرداد

متولدین عزیز خرداد، این هفته عطارد در خلاف نشانه شما قرار دارد , این موضوع به شما کمک می کند به صورت واضح همه چیز را به شخصی خاص توضیح دهید. این شخص خاص ممکن است شریک عاطفی تان،همسر و یا حتی یک دوست باشد. در حقیقت این هفته کار با دیگران سود زیادی برای شما به ارمغان خواهد آورد و شما با هر شخصی که صحبت می کنید به دنبال گفتگو های جذاب هستید و می خواهید از بودن در کنار دیگران لذت ببرید.

تیر

متولدین عزیز تیر، این هفته خوش به حال شماست چراکه عطارد در نشانه مربوط به سرگرمی شما قرار دارد. بنابراین شما این هفته علاقه زیادی به اشتراک گذاری ایده های خلاقانه خود خواهید داشت و می خواهید خودتان را به دیگران ثابت کنید. این هفته علاوه بر خواندن و نوشتن به سمت کارهایی جذب می شوید که نیاز به ذهن فعال دارند. همجنین علاقه مند خواهید شد که با دوستانتان حسابی خوش بگذرانید.

مرداد

متولدین عزیز مرداد، این هفته سرعت گذشت روزهای شما در افزایش می یابد. بحث های گروهی،مکالمه با دیگران و شانس ملاقات با افراد جدید و دیدن مکان های جدید و همچنین سورپرایز های زیادی برای شما به همراه خواهد داشت. این هفته فعالیت‌های فکری شما نیز بیشتر خواهد بود به این معنی که شما بیش از حد معمول مطالعه می کنید، می خوانید و می نویسید. زندگی شما به سرعت در حال سپری شدن است سعی کنید که انعطاف پذیر باشید.

شهریور

متولدین عزیز شهریور، تولدتان مبارک این هفته گشایشی در یکی از خانه های شما که مربوط به پول و جریان نقدینگی اتفاق می افتد . در واقع به این معنی که شما در ارتباط با چیزهایی که در زندگی برای شما ارزش دارد بیشتر فکر میکنید. اتفاقی باعث خواهد شد که ارزش تان پیش دیگران زیاد شود در واقع در این هفته بیشتر به تجارت، پول، درآمد و خرید فکر خواهید کرد. همچنین ایده های درآمد سازی بسیار عالی خواهید داشت.

 

Ray Khadem | رضا خادم

مهر

متولدین عزیز مهر، این هفته سرعت زندگی تان افزایش پیدا می‌کند. بد نیست دیدگاه خود را برای دیگران به اشتراک بگذارید که هر آنچه به زبان می آورید را می توانید اجرا کنید، در واقع از دید دیگران بسیار قانع کننده به نظر می رسید. در این هفته ذهن شما از موضوعی به موضوع دیگر پرش خواهد کرد. با این وجود توانایی آن را دارید که خودتان را با دقت بررسی کنید. علاقه مند هستید که در این هفته به مسافرت بروید اما ترجیحا به امور معوقه زندگی تان بپردازید.

آبان

متولدین عزیز آبان، این هفته کمی دست به عصا خواهید بود و تصمیم خواهید گرفت که نظراتتان را پیش خود نگه دارید و یا حتی در صورت لزوم هم به دیگران ارائه ندهید. این هفته شما با شخصیت پنهان خودتان بیشتر آشنا می شوید و این باعث تفکر و یا مطالعه بیشتر شما می شود. در واقع توانایی شما در انجام کارهای شخصی افزایش خواهد یافت و از آرامش زیادی برخوردار خواهید بود.

آذر

متولدین عزیز آذر، این هفته با افراد جوان و خلاق بیشتر تماس خواهید داشت. میتوانید دیدگاه‌های خودتان را آزادانه با آنها به اشتراک بگذارید. در این زمان دلایل خوبی برای بررسی ایده های خودخواهید داشت مخصوصا در ارتباط با نحوه برقراری ارتباط با گروه های دیگر. این هفته بیشتر در ارتباط با اهداف خود فکرکنیدکه آیا آن ها برای شما مناسبندیا خیر.

دی

متولدین عزیز دی، این هفته بهتر است برای شهرت و شغل خود برنامه‌ریزی خاصی داشته باشید. قطعا زمان مناسبی برای انجام مطالعات جدید است که باعث پیشرفت شغلی شما خواهد شد. به دلیل جایگاه بالایی که دارید زمان خوبی است که با رئیس و یا افراد خاص صحبت کنید. حتی ممکن است بخواهید برای ارتقای مقام قدم بردارید.

بهمن

متولدین عزیز بهمن، این هفته زمان مناسبی برای هر گونه مطالعه و تحصیلات است زیرا شما از نظر فکری بسیار مشتاق هستید تا افق های یادگیری خود را گسترش دهید. شما به اخبار جهان و هر چیزی که باعث شود شما را به سمت خود جذب کند علاقه مند خواهید شد. مخصوصاجذب مکان های خارجی، قانون های جدید، فلسفه و تحصیلات عالیه خواهید شد. در این مدت بسیار کنجکاو هستید.به سبک های متفاوت زندگی فکر خواهید کرد مخصوصاً اگر زندگی شخصی برای شما جذاب باشد.

اسفند

متولدین عزیز اسفند، این هفته عمده مسائل شما مربوط به پول است به همین دلیل در این هفته بیشتر به وام ها، بانک ها، ارث و میراث و بیمه فکر خواهید کرد. در این مدت به درون خود سفر می کنید و حقایق عمیقی در ارتباط با خودتان را کشف می کنید. برخورد های فکری با دیگران عمیق تر خواهد شد و حتی متوجه می شوید که با یک دوست افکار مشترک زیادی دارید. همه ما چیزها را آنگونه که هستند نمی بینیم در واقع چیز ها را آنچنان می بینیم که خودمان هستیم. این هفته بیشتر ین تصمیمات برای آینده را خواهید گرفت.

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا