فال هفته

فال هفتگی تهرانتو از ۲۷ ژوئن تا ۴ جولای ۲۰۱۹

فال هفتگی تهرانتو از ۲۷ ژوئن تا ۴ جولای

فال هفتگی تهرانتو

فروردین

متولدین عزیز فروردین، در نخستین روز هفته آنقدر احساس خوبی دارید که نمی دانید چکار کنید. خورشید مستقیم بر شما خواهد تابید و انگار همه جا پر از پروانه های رنگارنگ است. این تازه اول هفته ای سراسر نشاط است. در میانه ی هفته، همه چیز شتاب بیشتری خواهد گرفت و ناگهان می بینید که وقتی برای این احساسات پروانه ای ندارید. سرتان حسابی شلوغ خواهد شد.

اردیبهشت

متولدین عزیز اردیبهشت، در دو روز نخست این هفته تقریبا هر اتفاق بدی ممکن است رخ دهد و تمام انرژی شما صرف برقراری حس آرامش در میان دوستان و اطرافیان خواهد شد. در روزهای میانی هفته اجازه نمی دهید که کسی بر سر راهتان مانعی ایجاد کند و به وظایفتان عمل خواهید کرد. اگر خودتان را در موقعیتی ناراحت یافتید، سعی کنید با آرامش و حوصله مندی شرایط را برای خود بهتر کنید.

خرداد

متولدین عزیز خرداد، در آغاز این هفته برای بدست آوردن چیزی، شهامت ویژه ای از خود نشان میدهید. در میانه ی هفته، اگر چیزی که میخواستید بدست آوردید فراموش نکنید که متانت و تواضع خود را حفظ کنید. با نتیجه گرفتن از برخی اهداف اساسی در این هفته، خواسته یا ناخواسته در مورد برنامه های بلندمدت به فکر فرو خواهید رفت…

تیر

متولدین عزیز تیر، تولدتان مبارک توانایی آرامش دادن شما به دیگران در ابتدای این هفته به چالش کشیده خواهد شد اما مثل همیشه جای هیچ نگرانی وجود ندارد. به خوبی برای مواجهه با هرچیزی آمادگی دارید و اطرافیانتان نیز این مسئله را به خوبی می دانند. در میانه ی هفته بهتر است که به سلامتی خود رسیدگی کنید. سعی کنید در کارها افراط و تفریط نکنید!

مرداد

متولدین عزیز مرداد،روزهای نخست هفته را با دوستان و نیازهایشان سرگرم خواهید بود. پایه های روابط تان قوی تر و مستحکم تر از قبل خواهند شد و پاداش های بیشتری را از داشتن چنین روابطی دریافت خواهید کرد. در میانه ی هفته همه چیز سرعت خواهد گرفت . سعی کنید که خودتان را با سرعت این اتفاقات تطبیق دهید.

شهریور

متولدین عزیز شهریور، در نخستین روز از این هفته پر از انرژی خواهید بود. به جای آنکه وقت خود را تلف کنید، اندکی ورزش کنید. در میانه ی هفته بداخلاق و دمدمی مزاج خواهید شد و اصلا حوصله ی انجام کاری را نخواهید داشت که این وضعیت در نتیجه خسته کردن بیش از حد خودتان خواهد بود.

 

Ray Khadem

مهر

متولدین عزیز مهر،اولین روز هفته ی خود را با انرژی زیادی شروع می کنید. وقتش رسیده که از خانه بیرون بزنید، با غریبه ها ملاقات کنید، برنامه ریزی کنید و روزهایی فوق العاده داشته باشید. هیچ کس به اندازه ی شما آماده ی اتفاقات رومانتیک نیست. متاسفانه در میانه های هفته وقت کافی برای فکر کردن به مسائل عاطفی نخواهید داشت!

آبان

متولدین عزیز آبان،ترجیح می دادید وقت خود را صرف خانواده تان کنید، اما مسائل کاری در حال گرفتن تمام انرژی شما هستند. هرگز فکر نمی کردید تبدیل به یکی از آن آدم هایی شوید که کار را در اولویت بالاتری نسبت به خانواده ی خود قرار می دهند و حقیقت هم این است که چنین آدمی نیستید، تنها در هفته ی جاری چند مسئله کاری حیاتی نیازمند توجه شما هستند.

آذر

متولدین عزیز آذر، در آغاز این هفته، مزد زحمات اخیرتان را خواهید گرفت. برای مدتی تصور می کردید که پیشرفتی در هیچکدام از کارها حاصل نمی شود اما با اراده قو ی تان توانستید با وجود دشواری های موجود به نتایج شیرینی دست یابید. همواره تمام اهداف را دست یافتنی می بینید که این خصلت شما در میانه ی هفته تقویت خواهد شد.

دی

متولدین عزیز دی، انگار همه چیز به سود شما پیش می رود. حداقل در آغاز هفته که اینطور است. تا زمان باقی است از این فرصت بهره ببرید، اما حواستان باشد که جریان موجود می تواند در میانه ی هفته تغییر مسیر دهد. البته شما شناگر ماهری هستید، پس چه بر سر راه خود با یک کشتی مواجه شوید و چه با دلفین، خوب می دانید چگونه خود را از مخمصه نجات دهید.

بهمن

متولدین عزیز بهمن، در آغاز هفته یک سر و گردن از دیگران بالاترید. از ارتباطات خود استفاده کرده و سعی کنید این
هفته روی بزرگترین رویاهایتان کار کنید. رفتن به مکانی بکر و دور می تواند کمی آرام تان کرده و پاهایتان را قرص کنید. در پایان هفته، کسی که به او فکر می کنید علاقمند به گردش و برنامه سفری کوتاه با شماست. این یکی از بهترین فرصت هاست که هر روز به سراغ تان نمی آید.

اسفند

متولدین عزیز اسفند، ممکن است در آغاز هفته یک موقعیت خیلی خوب برایتان پیش بیاید، اما حواستان باشد که حتماً به پس زمینه و شرایط آن دقت کنید. ببینید چه تاثیری بر اطرافیانتان می گذارد؟ نتایج طولانی مدت آن چه خواهد بود؟ کمی بعد تر در میانه های هفته، ویژگی های رهبری تان به شدت شروع به درخشیدن خواهند کرد!

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا