فال هفته

فال هفتگی تهرانتو ۲۶ تا ۳۱ جولای

فال هفتگی تهرانتو

فروردین

متولدین عزیز فروردین، این هفته بیشتر روی مسائل جدی تمرکز میکنید و احساس می کنید که زندگی تان نیازمند تغییراتی است ، بد نیست دست به اجرای تغییراتی بزنید حتی اگر لازم باشد خودتان را به سختی بیاندازید. این آخر هفته بجای تفریح و سرگرمی ها ی تکراری فرصت دارید که ایده ها و برنامه های تان را جمع بندی و اجرا کنید. شاید بد نباشد در مورد شغل و موقعیت کاری تان تصمیم جدی بگیرید.

اردیبهشت

متولدین عزیز اردیبهشت، این هفته کارهایتان را با تمرکز بر روی افزایش روابط تان با مردم شروع کنید. برای مسائل خانوادگی ، عاطفی و احساسی تان نیز وقت بیشتری بگذارید . اگر در خانواده مشکلی دارید و اگر احساس ناامنی می کنید بهتر است رفتارتان را نسبت به اعضای خانواده تان ملایم تر کنید. اگر انعطاف بیشتری نسبت به مسائل به خرج دهید ، شرایط زندگی تان به مطلوب ترین نتیجه ممکن خواهد رسید.

خرداد

متولدین عزیز خرداد، این هفته کارهای تان را با پروژه های کوچک آغاز کنید و با تمرکز روی انجام آنها بدون هیچگونه نگرانی به نتیجه بخش بودن آنها امیدوار باشید. این هفته وقت بیشتری را با دوستان خواهید گذراند و روابط تان گسترده تر می شود و دوستان تازه ای پیدا می کنید. در رابطه با مسائل از آن ها مشورت بگیرید تا بتوانید کارهایتان را بهتر انجام دهید.

تیر

متولدین عزیز تیر، این هفته بهتر است بجای شاخه به شاخه پریدن کارهای نیمه تمام تان را به پایان برسانید. برای برنامه ریزی بهتر یک لیست تهیه کنید و بر اساس آن کارهایتان را انجام دهید. این هفته بهتر است محتاط باشید و با اطرافیان رفتاری منعطف تر داشته و از بحث و جدل دوری کنید همچنین بهتر است مراقب امور مالی تان نیز باشید!

مرداد

متولدین عزیز مرداد، تولدتان مبارک این هفته کارهایتان در کمال آسایش و راحتی انجام می شود و روزهایی آرامی را پشت سر خواهید گذاشت. فرصت خوبی است که به خودتان استراحت دهید و کمتر خود را مشغول کار کنید. پایان هفته نیز بهتر است با دوستانی که همواره حامی شما هستند باشید.

شهریور

متولدین عزیز شهریور، این هفته کارهایتان را با پرداختن به ایده های جدید شروع کنید. علاوه بر این می توانید به علاقمندی های تان نیز بپردازید البته کارهایی که خیلی زمان بر نباشند. این هفته به آرامی می گذرد و کمتر استرس خواهید داشت. همچنین فرصت دارید تا در کنار دوستان تان به تفریحات و لذت های سالم بپردازید . پایان هفته بهتر است کمی از بار کاری هفته آینده بکاهید.

 

رضا خادم  Ray Khadem

مهر

متولدین عزیز مهر، این هفته کارهایتان را با ایجاد ثبات و امنیت در زندگی تان آغاز کنید و وقت تان را برای تصمیمات و اقدامات مهم بگذارید. زمانی را نیز به خانه و خانواده و رسیدگی به کارهای آنها اختصاص دهید. ذهن تان را از مشکلات کاری و زندگی رها کرده و بر روی موفقیت و برنامه های جدید تمرکز کنید.

آبان

متولدین عزیز آبان، این هفته کارهایتان را با تمرکز بر اهداف و یا طی کردن مراحل اجرایی کاری شروع کنید . در حوزه کاری سعی کنید راه هایی را که قبلا رفته اید و نتیجه نداشته دوباره نروید و کارها را به شیوه ای نوین دنبال کنید تا به ثمر بنشیند. در پایان هفته علاوه بر اینکه وقت خود را صرف خانواده می کنید کمی نیز کارهای هفته آینده راسبک تر کنید. از میان برداشتن کارهای جزئی شما را موفق تر می کند.

آذر

متولدین عزیز آذر، این هفته کارهایتان را با تمرکز بر امور مثبت و بزرگ آغاز کنید. برای انجام این کارها می توانید دست به تجارب جدید بزنید تا در زندگی تان فصلی تازه باز شود. این هفته می توانید بیش از پیش روی اهداف و آرزوهای تان تمرکز کنید و حتی اگر لازم است در آنها تغییر ایجاد کنید.

دی

متولدین عزیز دی، این هفته کارهایتان را با تمرکز بر بهبود کیفیت زندگی آغاز خواهید کرد و به کارهایی که پیش از این در انجام شان با شکست مواجه شده بودید می پردازید. این هفته می توانید از تغییر، تحقیق و هیجان بیشتری در زندگی تان لذت ببرید ، البته بهتر است در رابطه با اقداماتی که می خواهید انجام دهید مشورت بگیرید.

بهمن

متولدین عزیز بهمن، این هفته با تمرکز بر روابط تان با مردم کارهایتان را شروع کنید. همچنین میتوانید در رابطه با ایجاد تحول و یا تقویت پیوندهای عاطفی تان با دیگران تلاش کنید. در ادامه هفته تمرکز شما بر روی مسائل مثبت، برنامه های توسعه و گسترش کارها و طرح هایتان است. پایان هفته نیز بهتر است روی اهداف و برنامه های طولانی مدت تان کار کنید.

اسفند

متولدین عزیز اسفند، این هفته کارها و روابط تان را با تمرکز بیشتری شروع کنید. در مورد کارها بی گدار به آب نزنید و حتما مشورت بگیرید و در مورد روابط تان با دیگران منعطف تر باشید. سعی کنید وقت بیشتری را با دوستان و کسانی که رابطه احساسی با آنها دارید بگذرانید. در پایان هفته از امور شخصی غافل نشوید!

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا