فال هفته

فال هفتگی تهرانتو | هفته اول نوامبر

فال قهوه

فروردین

متولدین عزیز فروردین، متولدین عزیز فروردین، این هفته برای رسیدن به موفقیت با مشکلاتی مواجه خواهید بوده اما مهم این است که سرانجام به خواسته خود خواهید رسید. به یاد داشته باشید که صبر و شکیبایی کلید دسترسی به خواسته تان است. در کار جدیدتان تا می توانید جانب احتیاط را رعایت کنید، در غیر این صورت برنامه ریزی هایتان با شکست مواجه می شوند. منتظر یک تماس تلفنی باشید.

اردیبهشت

متولدین عزیز اردیبهشت، این هفته برای انجام کاری یا دادن پاسخی حد توانایی تان را در نظر بگیرید و بعد جواب بدهید تا هم کار را عالی انجام بدهید و هم اعتبارتان را حفظ کنید. با وجود آنکه بیش از قبل به تفریح و سرگرمی و تمدد اعصاب نیاز دارید، اما بهتر است اکنون فقط به امور کاری یا تحصیلی تان بیاندیشید، سعی کنید همه کار ها را هم زمان انجام ندهید .

خرداد

متولدین عزیز خرداد، این هفته شما کارهای زیادی برای انجام دادن دارید که به پایان رساندن همه آن ها در حال حاضر لازم است و آسان نیست. باید بدانید در همیشه روی یک پاشنه نمی چرخد و به زودی نوبت به شما می رسد. سعی و تلاشتان در موردی عاطفی به نتیجه می رسد و به مقصود دلتان می رسید. شخصی در اطرافتان از شما انتظاراتی دارد که بهتر است آن ها را بر آورده کنید.

تیر

متولدین عزیز تیر،این هفته مشکلاتی برایتان پیش می‌آید اما شما نباید از شکست ها و موانع بهراسید و امید خود را از دست بدهید. مرتب با خودتان تکرار کنید که هر شکستی مقدمه پیروزی بزرگی است. در هنگام روبرو شدن با فردی که سرسختانه از عقاید و افکار خود دفاع می کند به جای جنگیدن و بحث افکارتان را با صدایی بلند به زبان بیاورید. برای حل مشکل عاطفی تان محتاطانه و با دور اندیشی برنامه ریزی کنید.

مرداد

متولدین عزیز مرداد، این هفته مراقب باشید از نظر احساسی بازیچه دست کسی نشوید. از حق و حقوقتان در موردی مالی دفاع کنید و برای احیای آن از هیچ تلاشی فروگذار نکنید. با بهره گیری از قدرت اراده بالایتان می توانید مشکلاتی را که در حال حاضر مانع تان شده اند از سر راه بردارید. برای رسیدن به هدف و خواسته هایتان گاهی لازم است پا بر روی غرور خود بگذارید.

شهریور

متولدین عزیز شهریور، این هفته فردی از شما تقاضای کمک می کند او نیاز مالی ندارد فقط از شما می خواهد با شنیدن دردلهایش به او کمک می کند، پس مهرتان را از او دریغ نکنید. در مورد مسائل کاری تان با جدیت و برنامه ریزی صحیح و حساب شده پیش بروید و وقت کافی به هر کاری اختصاص بدهید تا مجبور به دوباره کاری نشوید.

 

Ray Khadem | رضا خادم

مهر

متولدین عزیز مهر، این هفته باید روی کارهای گذشته تان بررسی کنید. آب ریخته را نه با زور و نه با گریه نمی توان جمع کرد. با اتفاقی که افتاده کنار بیایید و راهی برای خروج از این موقعیت به وجود آمده پیدا کنید، انتظار کافی است. پیشنهاد کاری که به شما می شود، بدون بررسی رد نکنید. یک پیغام یا یک تلفن شما را مضطرب می کند. دلیلی برای این همه نگرانی وجود ندارد. چند وقت دیگر به این روزگارتان می خندید.

آبان

متولدین عزیز آبان، تولدتان مبارک این هفته باید به وضعیت روحی تان رسیدگی کنید مخصوصا که اخیرا احساسات و عواطفتان خدشه دار شده است. حتما با فردی قابل اعتماد و خیرخواه مشورت کنید تا باری که به دلتان سنگینی می کند تسکین دهد. بعد از آن ذهنتان هم بهتر کار خواهد کرد. افکار و ایده هایتان را با دیگران در میان بگذارید و از همفکری آنها نهایت استفاده را ببرید. از خود نا امید و دلسرد نشوید. درس بزرگی گرفته اید که موجب پیشرفتتان می شود.

آذر

متولدین عزیز آذر، این هفته باید بیش از پیش تلاش کنید چراکه شما می توانید با تلاش و پشتکار تحسین برانگیزتان به مقصودتان برسید، حتی در صورتی که مشکلات یکی پس از دیگری در برابرتان قد علم می کند. در مورد شخصی در اطرافتان دچار سوء تفاهم شده اید، عاقلانه و منطقی رفتار کنید و تحت تأثیر احساسات خود قرار نگیرید. قرار نیست مردم آن طوری رفتار کنند که شما توقع دارید..

دی

متولدین عزیز دی،این هفته باید با یک فرد امین مشورت کنید. شما به خیالتان از آنچه در دل دارید به دیگران چیزی نمی گویید، غافلید از اینکه رنگ رخسارتان سر درونتان را آشکار می سازد. وقت آن رسیده که با کسی صحبت کنید. به این سرگردانی پایان بدهید. وضعیت فعلی زندگی تان بد نیست به شرطی که هراس از تغییرات را از وجود خود ریشه کن کنید. باید با کسی هر چه سریعتر تماس بگیرید.

بهمن

متولدین عزیز بهمن، این هفته باید مژده بدهیم که بزودی زندگی بر وفق مرادتان پیش خواهد رفت و نگرانی های کوچک و بزرگ فعلی تان برطرف خواهد شد. کلید موفقیت در دست شماست . کافیست با دقت بیشتری به اطراف تان بنگرید. نگذارید فشارهای دیگران بر روی شما نظم فکری تان را مغشوش کند.کنترل اوضاع را در دست بگیرید و به جلو قدم بردارید. برای اعضای خانواده تان ارزش قائل باشید.

اسفند

متولدین عزیز اسفند، این هفته باید با اطرافیانتان مهربان تر باشید. احتمالا شخصی در اطرافتان خطایی کرده اما شما می دانید از روی عمد و بدخواهی نبوده، پس این هفته فرصت خوبی است که او را ببخشید و کدورتها را برطرف کنید. چشمتان پی گمشده ای از گذشته های دور است باید مژده بدهیم که بزودی او را خواهید دید اما هیچ چیز شبیه گذشته نیست، خودتان را برای تغییرات آماده کنید. راهی برای رسیدن به رویاهای تان پیدا کنید وگرنه تمام عمر خودتان را سرزنش خواهید کرد. در مورد شخصی در اطرافتان سکوت کافیست ، حرف دلتان را در زمانی مناسب به زبان آورید.

مشاهده بیشتر

یک دیدگاه

  1. سلام.وقت بخیر. آیا برای مجله نیاز به همکار جدیدی ندارید؟
    من به زمینه تولید محتوا علاقهمندم . تو ایران برای یک سایت متعلق به یک شتاب دهنده مطالبی مینوشتم (ّیشتر ترجمه). سایت متاسفانه بسته شده اما کانال تلگرامش هست. همین طور تو رزومه میتونم شماره و ایمیل رفرنس ها رو ارائه بدم. ممنونم

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا