فال هفته

فال هفتگی تهرانتو | هفته دوم نوامبر

فال قهوه

فروردین

متولدین عزیز فروردین ، با اینکه در زندگی شکست‎های زیادی را تجربه کرده اید، اما باید بدانید که صبر و توکل کلید مشکلات است و اگر صبور باشید می‎توانید به آرزوهای خود برسید. کار جدیدی در یک تماس تلفنی به شما پیشنهاد می‎شود که بهتر است قبول کنید و با جان و دل مشغول آن شوید. این کار شما احتمالا شما را در مسیر زندگی ایده آل خودتان قرار داده و به موفقیت نزدیکتان می‌کند.

اردیبهشت

متولدین عزیز اردیبهشت، اغلب شما افرادی قابل اعتماد و توانا هستید و از عهده هر کاری که بخواهید می‎توانید برآیید. بنابراین سعی کنید بجای فکر کردن به موضوعات و مسائل گذشته به فکر آینده باشید و مطمئن باشید با برنامه ریز و تلاش مضاعف به هر آنچه بخواهید می‌رسید. در این هفته سعی کنید کمی هم به خودتان و علاقه مندی‎هایتان برسید. به سفری تفریحی دعوت می‌شوید که روحیه‌تان را خیلی خوب می‌کند.

خرداد

متولدین عزیز خرداد، این هفته به مجلسی دعوت می‌شوید و شخصی از شما تقاضای دوستی می‌کند. قبل از تصمیم گیری راجع به جواب آن با کسی که او را می‌شناسد مشورت کنید. اغلب شما افرادی خوش رو و مهربان هستید به همین دلیل در هر مجلسی طرفداران زیادی پیدا می‌کنید که بین آنها افرادی شاید نیت خیر نداشته باشند.دوستی از شما درخواست کمک می‌کند اگر می‌توانید کمکش کنید حتی در حد دلداری دادن. مطمئنا برای خودتان هم نتایج خوبی خواهد داشت.

تیر

متولدین عزیز تیر، شما افرادی عاقل، محتاط و دوراندیش هستید ولی به تازگی کارتان زیاد شده و نمی‌توانید به تمام مسئولیتهایتان رسیدگی کنید. بهتر است از کارهای جانبی کم کنید و پس از سر و سامان دادن به کارهای اصلی به کارهای کم اهمیت تر بپردازید. خانواده برای هرکسی مهم ترین مسئله است پس در هر شرایطی مشکلات را با اعتماد به خانواده ( شریک زندگی ) حل کنید و بدانید به بهترین نتیجه می رسید.

مرداد

متولدین عزیز مرداد، شما نه تنها قوی و پر قدرت هستید بلکه دلی رئوف و مهربان دارید. گاهی اوقات افراد از شما سوء استفاده می‌کنند بنابراین سعی کنید دوست و دشمنتان را بشناسید و بیهوده از کسی حمایت نکنید. این هفته فرصت خوبی دارید تا به کارهای عقب مانده برسید و تا حد امکان آنها را به سرانجام برسانید. اگر احساس خستگی می‌کنید برای خودتان وقتی بگذارید و استراحت کنید مخصوصا آخر هفته را با خانواده خوش باشید.

شهریور

متولدین عزیز شهریور، شما انسانی مهربان و نوعدوست هستید و در میان دوستان و آشنایان با این صفت عالی شناخته می‎شوید. در این هفته سعی کنید در کارهای خیرانه شرکت کنید یا اگر کسی از شما کمک خواست به هر میزان که می‌توانید حمایتش کنید تا خودتان هم به آرامش برسید. برای مشارکت در کاری از شما دعوت می‌شود راجع به آن مشورت کرده و اگر تمایل داشتید قبول کنید.

 

Ray Khadem | رضا خادم

مهر

متولدین عزیز مهر، این هفته باید در رابطه با کارها و برنامه‌هایتان تحقیق کنید چون تاثیر زیادی در کارتان دارد. بنابر این سعی کنید بجای جستجو در سایتهای اینترنتی دنبال کتب یا مقالات معتبر باشید چون اطلاعات بهتری در اختیار شما می‌گذارند.این هفته همچنین باید خودتان را برای یک کار محضری حاضر کنید شاید یک خانه ، یک ماشین یا … معامله کنید.

آبان

متولدین عزیز آبان، تولدتان مبارک شما انسانهایی خلاق و خستگی ناپذیر هستید و قابلیت ها و هنرهای زیادی دارید. بزودی به موقعیت خوبی دست پیدا می‌کنید که می توانید به دیگران خدمت زیادی کنید بنابراین مراقب باشید که مغرور نشوید تا بتوانید بیش از پیش موفق باشید. کسانی را که در راه رسیدن به موفقیت هایتان کمکتان کرده اند فراموش نکنید و در ایام موفقیت از آن ها قدردانی کنید. کسی چه می داند شاید باز هم به آن ها نیاز داشته باشید.

آذر

متولدین عزیز آذر، شما شریک زندگی خوبی دارید. او شما را واقعا دوست دارد و تمام تلاش خود را می کند تا در کنار شما به خوشبختی برسد. سعی کنید شما هم با رفتاری دوستانه و صبورانه با او مدارا کنید چراکه بی تردید روز به روز زندگی تان خوشتر خواهد شد. در هر شرایطی به او اعتماد کنید و ببینید که چطور پله های ترقی را یکی پس از دیگری پیموده و بالا خواهید رفت.

دی

متولدین عزیز دی، این هفته در هر شرایطی قرار دارید باید بیش از پیش سپاسگزار نعمتهای خداوند باشید و نگذارید مشکلات کوچک و متداول زندگی شما را از داشته‌هایتان غافل کنند. باید بدانید موقعیت و جایگاه اجتماعی و خانوادگی شما ، آرزوی خیلی‌ها است و بلکه حسرت آنرا می‎خورند. شما هیچ چیز در زندگیتان کم ندارید و رحمت و برکت خدا بر سر زندگیتان سایه افکنده است. شکر نعمت‎های خدا را به جا آورید تا روز به روز بر نعمات شما افزوده شود. با شخصی که مدت ها از او بی خبر بودید ملاقاتی خواهید داشت.

بهمن

متولدین عزیز بهمن، این هفته اتفاقات خوبی برایتان در راه است. باید بدانید که انشاءالله بزودی سعادت، خوشبختی و موفقیت به استقبالتان خواهد آمد. خانواده و اطرافیانتان دوست دارند شاهد موفقیت روز افزون شما باشند . آنها خوب می‌دانند هفته و ماه بر شما نمی‌گذرد مگر اینکه قدمی بسوی موفقیت برمی‌دارید. شما هم باید سعی کنید وقت بیشتری را با خانواده بگذرانید و آنها را شاد کنید.

اسفند

متولدین عزیز اسفند، این هفته خبر خوبی بدست تان می‌رسد که یادآور روزهای خوش، قدیم و خاطره انگیز خواهد بود. خوشبختانه همه شما از زندگی خوب و قابل قبولی برخوردارید و روز به روز موفق تر هستید پس قدر زندگیتان را بدانید و شکرگزار خدا باشید. با این کار هیچکس نمی‌تواند به شما آسیب بزند.

روزنامه های تورنتو | تهرانتو | tehranto

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا