فال هفته

فال هفتگی تهرانتو | هفته دوم ژانویه | هفته سوم دی ماه

فال قهوه

فروردین

متولدین عزیز فروردین ، این هفته برای تان اتفاقات خوبی رقم خواهد خورد و با سیل پیشنهادات و موقعیت های جدید کار و سرمایه گذاری رو به رو خواهید شد. اگر قراردادی را در پیش دارید سعی کنید برای امضای آن از یک فردی متخصص کمک بگیرید. اگر هم کسی حاضر به کمک نشد یا راهنمایی خوبی نکرد دست و پای خود را گم نکنید فقط کافی است چندبار به دقت متن قرارداد را با دقت مرور کنید تا دچار مشکل نشوید و زیربار تعهد اضافی نروید.

اردیبهشت

متولدین عزیز اردیبهشت،این هفته را با یک موسیقی که دوست دارید شروع کنید. اواسط هفته سنگ صبور یکی از دوستانتان خواهید بود سعی کنید خوب به حرفهایش گوش کرده و در صورت امکان کمکش کنید. وقتی به حرفهای او گوش می دهید متوجه موضوعاتی در رابطه با خودتان می شوید که تاکنون کمتر به آنها فکر می کردید مثلا موقعیتهای کاری، مالی، خانواده، قابلیتهای شخصی و نظایر آنها. فرصت خوبی است شما هم در زندگی تان بازنگری کنید.

خرداد

متولدین عزیز خرداد، این هفته باید خود و خانواده تان را برای تغییراتی جدی و مهم آماده کنید چون شما باید در مورد موضوعی تصمیم بگیرید و چون فردی احساساتی هستید سعی کنید حداقل در این رابطه بیشتر منطقی رفتار کنید و جلوی احساسات تان را بگیرید تا بعدا پشیمانی به بار نیاورید مخصوصا اگر مسئولیتی به شما محول شد بدانید که درحال سنجیده شدن هستید، پس بی گدار به آب نزنید.

تیر

متولدین عزیز تیر، این هفته باید کارهایتان را با تمرکز و دقت بیشتری انجام دهید. اگر خرید مهمی دارید بهتر است بیشتر راجع به آن فکر کنید و در صورت امکان از شخصی مطمئن مشورت بگیرید. اگر قصد سرمایه گذاری دارید، سرمایه گذاری های کوچک را فراموش نکنید و روی پروژه های آینده دار و مهم فکر کنید چون سود دهی خوبی برای شما درپی خواهد داشت. اگر مسیری در پیش دارید و سخت به نظر می آید نگران نباشید همان جایی که احساس می کنید به بن بست رسیده اید درها گشوده خواهند شد.

مرداد

متولدین عزیز مرداد، این هفته باید کاری را انجام دهید ولی از انجام دادن آن واهمه دارید. منشاء ترس نبود اطلاعات کافی یا اعتماد به نفس است، سعی کنید قبل از انجام کاری که درپیش دارید اطلاعات کاملی از آن داشته باشید، خود به خود اعتماد به نفس تان بالا می رود. فقط سعی کنید اطلاعات خودتان را بر اساس واقعیت ها و شرایط خودتان جمع آوری کنید. هر روز فرصتی برای پیشرفت است از موقعیت استفاده کنید.

شهریور

متولدین عزیز شهریور، این هفته پیشنهادهای زیادی را می شنوید سعی کنید بهترینش را با توجه به وضع موجودتان انتخاب کنید. در رابطه با موضوعات کاری و تخصصی تان نیاز به مشورت دارید بنابراین دقت کنید که از فردی حرفه ای مشورت بگیرید تا به بیراهه نروید. در مجموع هفته شلوغی را درپیش دارید. آخر هفته به خودتان هم استراحت بدهید و هم راجع به همه چیز بخصوص برنامه های کارهایتان فکر کنید.

Ray Khadem | رضا خادم

 

مهر

متولدین عزیز مهر، این هفته فردی از شما کمک می خواهد اگر شرایط اجازه میدهد به او کمک کنید قطعا در این کار خیر برای شما هم خیری وجود دارد. درصدد انجام کاری هستید ولی گویا نگرانید، بد به دلتان راه ندهید، خودتان آستین هایتان را بالا بزنید و مشغول شوید، کارها خودش پیش می رود. اگر احیانا عشق به سراغتان آمد زود تسلیم نشوید. یادتان باشد هرچه شناخت بیشتر باشد پشیمانی کمتر خواهد بود.

آبان

متولدین عزیز آبان، پس از مدتها فرصت پیدا می کنید که به دوستان یا اقوام تان سر بزنید، بنابر این سعی کنید هدیه ای هرچند کوچک هم با خودتان ببرید و آنها را شاد کنید. اگر فرزند محصل دارید، چقدر به درس و مشق او می رسید؟ این هفته در صورت لزوم کمی با فرزندتان راجع به درس هایش صحبت کنید و اگر توانستید سری به محل تحصیلش بزنید. یکی از دوستان تان از شما کمک می خواهد، اگر توانستید کمکش کنید ولی جوری نباشد که بعد از آن خودتان نیاز به کمک پیدا کنید !!!

آذر

متولدین عزیز آذر، این هفته اهداف بلند مدت خود را روی کاغذ بیاورید و آگاه باشید که با قدمهای کوچک تغییرات بزرگ را در بلند مدت می توانید ایجاد کنید. دوستان خوبی دارید ولی اوقات فراغت خود را در تنهایی سپری میکنید. بهتر است از هر فرصتی برای همنشینی با دوستانتان استفاده کنید تا از غار تنهایی خود بیرون بیایید. یکی از دوستانتان به دلجویی شما نیاز دارد. فعلا وارد هیچ رابطه جدیدی نشوید. برای سرمایه گذاری با افراد آگاه و خبره در این زمینه مشورت کنید.

دی

متولدین عزیز دی، تولدتان مبارک این هفته باید به کارهای مربوط به خودتان بخصوص سلامتی تان رسیدگی کنید مخصوصا اگر زیاد در این رابطه وقت نمی گذارید. اگر کارفرما هستید سعی کنید این موضوع را در رابطه با کارکنانتان هم درنظر داشته باشید چون اگر آنها از نظر معیشت و سلامتی شان راحت باشند کار شما را هم درست انجام می دهند. سعی کنید به غیر از حقوق، مزایایی را هم برای آنها در نظر بگیرید. شما فردی خوش قلب هستید چهره اصلی تان را پشت اخم و نقاب پنهان نکنید.

بهمن

متولدین عزیز بهمن، این هفته چند قرار ملاقات کاری دارید که باید سعی کنید سر موعد در آنها حاضر شوید در غیر این صورت روی کارتان تجدید نظر کنید و اگر احساس می کنید از آن خسته شده اید، به فکر شغل دیگری باشید. حتی اگر لازم است در کلاسها و دوره های جدیدی شرکت کنید. شاید وقت آن رسیده باشد که تصمیماتی جدی راجع به زندگی تان بگیرید.

اسفند

متولدین عزیز اسفند، این هفته چندتا ملاقات دارید که روحیه تان را خیلی عوض می کند. سعی کنید با دید مثبت به آنها نگاه کنید و اگر توانستید با دوستان یا خانواده دورهمی هایی داشته باشیدهیچ کس نمی داند تا چه زمانی می تواند از بودن در کنار عزیزانشان لذت ببرد ، پس تا هستند قدرشان را بدانید. اواسط هفته باز هم سعی کنید دور هم بودن را تجربه کرده و خودتان را برای تغییر و تحول های مثبت آماده کنید. اواخر هفته فرصتی خوبی است با خودتان خلوت کرده و راجع به زندگی و کارتان بیشتر فکر کنید. وقت تغییر است.

فال | روزنامه های تورنتو | تهرانتو | tehranto | روزنامه های کانادا

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا