سبک زندگی

قانون جذب عشق و تاثیر آن در روابط با دیگران

قانون جذب عشق و تاثیر آن در روابط با دیگران

در شماره پیشین در خصوص قانون جذب، تاریخچه و تعریف آن صحبت کردیم و گفتیم که قانون جذب براساس ارتعاشات یکی از افکار و عقاید شما بروز می‌کند. کائنات برپایه آن و در مسیر آن با جذب نیرو های مشابه به سمت آن حرکت می کنند.
تعریف علمی آن این است که وقتی انرژی های مثبت (افکار مثبت )می بخشید به همان مقدار نیروهای مثبت دریافت می‌کنید و بالعکس؛ در نتیجه این افکار شما است که مسیر زندگی شما تعیین می کند. در تعریف افکار مثبت و منفی می توان گفت هر آنچه را که دوست دارید و در جهت رسیدن به آن گام برمی دارید افکار مثبت و هر آنچه را که دوست ندارید و آن را می‌خواهید افکار منفی هستند.
از طرفی زمانی که این افکار با احساسات شما عجین می‌شوند به شدت بر روی روابط شما با دیگران تاثیر می گذارند. در قانون جذب عشق در ابتدا می بایست متوجه مفهوم عشق ورزیدن به دیگران شد.
در نکته اول به این مسئله مهم فکر کنید که چقدر خودمان را دوست داریمو به خودتان عشق می ورزیم. اگر فکر می‌کنید آدم عبوسی هستید قطعاً در هر جمعی که باشید تعریف دیگران از شما عبوس است. اگر فکر می‌کنید که آدم شوخ طبعی هستید حتما درهر مجلسی با حضور شما بساط خنده و شادی بر پاست.
نکته دوم اینکه تعریف شما از عشق ورزیدن در روابط تان چگونه است؟ آیا فکر می‌کنید که با تغییر دادن طرف مقابل تان ( چه شخصیتی و یا چه رفتاری) در راه عشق و رزیدن به او هستید؟ و یا اینکه از آن دسته از آدم هایی هستید که فکر میکنید همه اشتباه می کنندو فقط شما درست فکر می کنید و بایستی نظرات شما در روابط تان ارجح به طرف مقابل باشد؟ حتما کسانی را می شناسید که مدام در حال شکایت و ایراد گرفتن از این و آن هستند و همیشه خود را محق می دانند! غر زدن و گاهاً توهین از عادت های رفتاری این افراد است.آیا فکر می‌کنید این افراد به طرف مقابل شان عشق را هدیه می کنند؟ جواب تمامی سوالات بالا مسلما خیر است .
نکته سوم و مهم تر در روابطمان این است که اکثر افراد همچنان در حال فکر کردن به شکست های عشقی قبلی خود هستند و آنقدر به آن فکر می کنند که حتی در روابط جدیدشان هم موفق نخواهند بود تجربه تلخ گذشته آن قدر بر رابطه آنها تاثیر خواهد گذاشت که پس از مدتی و قبل از اینکه آن رابطه وارد مرحله جدی‌تر ی شود شکست خورده ونفر جدید هم همانند نفرات قبلی ترک شان خواهد کرد. سوال مهم اینجاست که حالا چه باید کرد ؟ همانگونه که قبلا هم گفته شد در قدم اول بایستی عاشق خودمان باشیم اما به رفتارهای مثبت طرف مقابل مان اهمیت دهیم .
به عنوان مثال اگر کسی تنبل است دلیل بر این نیست که فکر کنیم در محضر خداوند دچار گناه کبیره شده است شاید در مقابل فردی با محبت، خوش سخن و صادق باشدو …
همه ما انسان ها حق انتخاب داریم و قرار نیست که همه چیز را به زور به خودمان بقبولانیم و تا دل تان بخواهد در اطراف همه ما آدم های مختلف با صفات و رفتارهای مختلف وجود دارد.
اگر طرف مقابل شما چهره بسیار زیبایی دارد اما انسانی دروغگو است و صداقت برای شما مهم است تنها کاری که باید انجام دهید این است که نسبت به او احساس خاصی بروز ندهید و از کنار او بگذارید.
متاسفانه اکثر ما در ابتدای روابط مان نمی دانیم چه چیزی می خواهیم و برای ما مهم است و بعد از مدتی سعی خود را در تغییر دادن طرف مقابل بکار می بندیم. قانون جذب عشق دقیق تر در این نقطه فعال است فقط کافیست هر آنچه را که می پسندید و از ته قلب تان دوست دارید به خودتان بچسبانید . سپس آن را در بین افراد دیگر جستجو کنید وقتی یک نفر را پیدا کرد مطمئن باشید از وجود کسی لذت خواهید برد.
* مهدی منقش

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا