مسکن و اقتصاد

لوکیشن، لوکیشن و لوکیشن در خرید مسکن!!

لوکیشن، لوکیشن و لوکیشن در خرید مسکن!!

Flora Fatemi

دوستان گرامی، اهمیت انتخاب لوکیشن مناسب در خرید مسکن را بارها و بارها از زبان ما مشاوران املاک شنیده اید. اما معنای یک لوکیشن مناسب چیست؟ در ابتدا لوکیشن انتخابی شما بایستی با امکانات مالی شما هماهنگ باشد و بعد ازآن می تواند از سه جهت قابل بررسی باشد که در ذیل سعی دارم بصورت اجمالی به آنها بپردازم.

۱- تطابق با نیازها وشرایط فردی شما

قبل از هر گونه انتخابی، اولویتها وخواسته های خودتان را بررسی کنید. اگر نیوکامر هستید پس نیاز به دسترسی به امکانات محلی مانند حمل و نقل عمومی، فروشگاهها، بانکها و مراکز خدمات رسانی به تازه واردان دارید. اگر هم دیگر در کانادا جا افتاده اید نزدیکی به محل کار، مدرسه و دانشگاه مورد نظرتان را در نظر بگیرید.
اگر امکان تردد با وسایل نقلیه شخصی دارید می توانید به سلائقی مانند زندگی در حومه شهر و لذت بردن از محله ای آرام ، پر درخت و با مناظر زیبا فکر کنید.

۲- بررسی موقعیت مکانی

دوستان، امنیت منطقه ای که می خواهید در آن زندگی کنید را نیز در نظر داشته باشید. ترافیک شهری و آلودگی صوتی منطقه نیز بسیار مهم می باشد. از فاکتورهایی مانند نسبت صاحبخانه به مستاجر در منطقه ، دوری از مناطق تجاری و صنعتی، عدم مجاورت با پمپ بنزین و نیز ایستگاهای توزیع برق غافل نشوید.
تاثیر منطقه مورد نظر شما در سرعت یادگیری زبان انگلیسی وهمچنین ادغام سریعتر فرزندان در جامعه کانادایی را نیز لحاظ کنید.
مناطق حومه شمالی تر شهر تورنتو معمولا به علت یک دستی بیشتر کامیونیتی که در آن مناطق زندگی می کنند از لحاظ جرم خیزی، مناطق ایمن تری بوده و فضای سالم تری از نظر رشد و پرورش برای فرزندان فراهم می کنند.

۳- از دیدگاه سرمایه گذاری

در نظر داشته باشید که لوکیشنی را که انتخاب می کنید ارزش افزوده در زمان منطقی به همراه داشته باشد. اگر مایل به بازگشت سریع سرمایه خود در کوتاه مدت هستید مناطق مرکزی تورنتو را در نظر داشته باشید و اگر به سرمایه گذاری های بلند مدت تری فکر می کنید می توانید با انتخاب مناطق شمالی تر تورنتو، با میزان سرمایه گذاری کمتر در یک بازه زمانی بلندتر، از ارزش افزوده قابل توجهی بهره مند شوید.
دوستان گرامی، برای انتخاب یک لوکیشن مناسب، انتخاب یک بیلدینگ و یا خیابان مناسب در آن منطقه می توانید از تجربه ما مشاوران املاک بهره ببرید. برای پاسخ به ابهامات تان در این زمینه با تلفن و یا ایمیل ذیل با من تماس بگیرید.

فلورا فاطمی
عضو مشاوران رسمی املاک انتاریو

Sales Rep., Eng. MSc.

Flora.Fatemi@hotmail.com
۶۴۷-۸۱۸-۶۰۱۰

مشاهده بیشتر

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا