کانادا

مردی قربانی کلاهبرداری ۳۰۰ هزار دلاری در یک داستان عاشقانه شد

مردی که همسرش را ۱۰ سال پیش از دست داده بود قربانی کلاهبرداری ۳۰۰ هزار دلاری در یک داستان عاشقانه شد

 

او اکنون می ترسد که خانه اش را از دست بدهد

 

والتر زوتل
والتر زوتل

به گزارش تهرانتو به نقل از سی تی وی نیوز؛

مردی از اشاوای انتاریو که به دنبال مرگ همسرش دلشکسته مانده بود، مورد کلاهبرداری ۳۰۰ هزار دلاری توسط زنی که از طریق آنلاین با او ملاقات کرده بود، قرار گرفت.
والتر زوتل که به دلیل ضعف نخاعی و آسیب دیدگی ستون فقرات از ویلچر استفاده می کند، در سال ۲۰۱۰ همسرش را در اثر حمله قلبی ناگهانی پس از ۱۳ سال زندگی مشترک از دست داد.
او سه سال پس از مرگ همسرش تصمیم گرفت دوستیابی آنلاین را امتحان کند.

 

والتر زوتل و همسرش
والتر زوتل و همسرش

هنگامی که آنها به شما می گویند شما تا بحال ملاقات دلبرانه داشته اید؟

او می گوید: یقینا او [همسر من] صمیمی ترین یار و دلبرمن بود. من می دانستم که هرگز کسی را مانند همسرم یار و همراه نخواهم یافت، اما این همراهی را از دست داده بودم. من می خواستم کسی را داشته باشم که هر دو با هم از اوقات خوب لذت ببریم.

والتر زوتل گفت که وی سرانجام با یک زن در فضای آنلاین آشنا شد که به گفته آن زن او یک مدد کار شخصی بوده است و به کمک کردن به افراد روی ویلچر و صندلی های چرخدار عادت کرده است.

پس از حدود شش ماه چت کردن در فضای مجازی، این زن موافقت کرد که با او ملاقات کند.
زوتل گفت: هنگامی که شما روی یک ویلچر هستید و با شخصی ملاقات می کنید که روی یک صندلی چرخدار نیست و راه می رود و آنها می گویند که می خواهند با شما باشند، احساس می کنید که به یک معدن طلا دست پیدا کرده اید.

زوتل گفت: طی مدت چهار سال، آنها حدود شش بار با هم ملاقات کردند. وقتی آن زن درخواست پول کرد مدت زیادی از آشنایی مان نگذشته بود. او به تدریج شروع به درخواست پول برای این کار و آن کار کرد. این درخواست ها برای مبالغ کوچک شروع شد و پس از آن مبالغ بیشتر و بیشتر شدند.

مرد اشاوایی گفت که آن زن به او گفته است که اگر او برایش ماشینی بخرد، می تواند بیشتر اوقات او را ملاقات کند و به همین ترتیب او نیز این کار را انجام داد.
سپس آن زن گفت که برای انجام یک سری اقدامات پزشکی به پول احتیاج دارد و به همین جهت من شروع به نوشتن چک های خود برای او به ارزش ده ها هزار دلار کردم.

زوتل گفت که او قول داده بود که سرانجام پول را پس خواهد داد، اما هرگز نتوانست این کار را انجام دهد.

در کل، من با ۳۰۰،۰۰۰ دلار بدهی ماندم و بر روی خانه ام دوباره وام گرفتم. کارتهای اعتباری من خالی شدند و من زیر بدهی سه فقره لاین آف کردیت هستم.

وی گفت: من به او گفتم که این پول را باید برگردانم و فقط نمی توانم این پول را از بانک بگیرم و به شما بدهم.

 

خانه والتر زوتل در اشاوا
خانه والتر زوتل در اشاوا

والتر زوتل می گوید اکنون او نمی داند و مطمئن نیست که این زن کجاست زیرا دیگر به تماس ها و ایمیل های او جواب نمی دهد.
والتر زوتل می گوید که خودش از نظر مالی مستقل است و به عنوان یک توزیع کننده به دیگران کمک می کند تا از خدمات ویلچر برخوردار باشند. اما اکنون می ترسد که خانه اش را از دست بدهد.
او می گوید: می ترسم، ناراحت هستم، با گریه به خواب می روم. تنها کاری که می خواستم همراهی بود. من فقط به یک معجزه امیدوار هستم.

به گزارش مرکز مبارزه با کلاهبرداری کانادا، در سال ۲۰۱۸ بیش از ۲۲ میلیون دلار از کانادایی ها کلاهبرداری عاشقانه شده است اما فقط حدود پنج درصد موارد تقلب در رابطه عاشقانه گزارش شده است.

مرکز مبارزه با کلاهبرداری کانادا به مردم توصیه می کند اگر خود یا یکی از اعضای خانواده قربانی کلاهبرداری عاشقانه می شوند حتما به پلیس گزارش دهند.

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا