کانادا

مرد کانادایی پس از ابتلا به تومور مغزی در تایلند به خانه بازمی گردد

ابتلا به تومور مغزی
ابتلا به تومور مغزی

همسر مردی که در سفر به تایلند به تومور مغزی مبتلا شد شد گفت که بیمه او در حال حاضر ۲۶۵.۰۰۰ دلار بابت آمبولانس هوایی را برای بازگشت به کانادا را می پردازد ولی چون یک ماه پیش آنفولانزا گرفته ، نگرانی هایی نیز وجود دارد.

الکس ویتمر و همسرش ، جنیفر ویتمر، از ساکنان مونکتون ، اوایل امسال قبل از اینکه برنامه برای جا به جایی به تورنتو داشته باشند کار خودشان را به منظور ۶ هفته سفر به تایلند ترک کردند .

حدود یک ماه بعد از سفر این دو به تایلند، مرد ۳۰ ساله این خانواده به میگرن شدید مبتلا می شود و وقتی به بیمارستان « کو سامویی» می رود تا داروی آرام بخش بگیرد پزشکان به اسکن مغزش به او می گویند که در اعماق مغزش تومور سرطانی دارد.

بلافاصله داروهای کاهش درد به او داده شده و در عین حال بر جراحی مغز، شیمی درمانی و پرتو درمانی فوری آن تاکید می شود.

بنابر این ، زوج جوان برای گرفتن آمبولانس هوایی جهت بازگشت آلکس به کانادا با شرکت بیمه مسافرتی شان تماس می گیرند ولی شرکت بیمه به آنها می گوید بر اساس پرونده پزشکی الکس ، او حدود یک ماه پیش آنفلونزا داشته است و سردرد او نیز به همین دلیل است.

بر همین اساس شرکت بیمه اعلام کرد که آمبولانس هوایی را برای آنها اعزام می کند ولی با توجه به هزینه ۲۶۵ هزار دلاری آن، جزو خدمات این شرکت نبوده است.

در همین رابطه معاون شرکت Market Management at Allianz Global Assistance گفت : ما با آقای ویتمر و همسرش برای درمان بیماری اش و بازگشت سریع و ایمن او به کشور همکاری می کنیم.

روزنامه های تورنتو | تهرانتو | tehranto | روزنامه های کانادا

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا