کانادا

مرگ دلخراش هنرمند فرانسوی در کانادا

هنرمند ۴۴ ساله فرانسوی که برای تهیه آثار هنری خود به کانادا سفر کرده بود طعمه خرس شد.

به گزارش گاردین دوستان « Julien Gauthier » در این رابطه گفتند این حادثه در روستایی بنام « تولیتا » در شمال غرب کانادا رخ داده است.
وی همراه با دوست زیست شناس خود « کامیل توسکانی » به مناطق بکر طبیعت شمال کانادا رفته بود تا برای آثار جدیدش صداهای واقعی از طبیعت ضبط کند که مورد حمله خرس قرار گرفت.
توسکانی در رابطه با نحوی این حادثه به روزنامه فرانسوی لوپاریزین گفت : خرس شبانه وارد کمپ ما شد و گوتیه را با خودش برد.
توسکانی پس از این اتفاق با پلیس کانادا تماس می‌گیرد و پلیس عازم محل می‌شود ولی به دلیل نامساعد بودن هوا یک روز بعد پیکر بی جان این موسیقیدان فرانسوی شناسایی و پیدا می‌شود.

تا زمان تهیه این خبر هنوز نوع خرسی که به این هنرمند حمله کرده مشخص نشده است اما دو گونه خرس گریزلی و سیاه در حین انجام تحقیقات در رابطه با این موضوع کشته شدند و قرار است ارتباط آنها با مرگ گوتیه مورد بررسی قرار گیرد.
مگان وولبرگ سخنگوی سازمان منابع طبیعی کانادا در این رابطه گفت که با وجود تعداد زیاد خرسها در منطقه حمله آنها به انسانها نادر است بطوریکه طی ۲۰ سال گذشته فقط ۴ مورد حمله مرگبار خرسها در مناطق شمال غربی کانادا گزارش شده‌ است.
آخرین مطلب گوتیهر در شبکه‌های اجتماعی مربوط به هشت روز پیش از مرگ وی با مضمون گذراندن «لحظه‌هایی پرفشار، خسته‌کننده و الهام‌بخش در یک چشم‌انداز زمخت» بوده است.
این حادثه هفته پیش به وقوع پیوست ولی پلیس تاکنون گزارشی در این رابطه منتشر نکرده است.

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا