مسکن و اقتصاد

می خواهید خانه خود را اجاره دهید … چرا نیاز به یک ایجنت املاک دارید؟

یکی از شما دوستان گرامی از من پرسیده اید که اگر برای اجاره ملک خود از ایجنت املاک کمک بگیرید چه مزایایی برایتان به همراه دارد؟ در این مقاله سعی دارم به این موضوع بپردازم.

چرا نیاز به یک ایجنت املاک دارید؟

– لیست کردن ملک شما در سیستم ام ال اس

بیشتر اجاره کنندگان برای یافتن خانه از طریق ایجنت املاک اقدام می کنند تا اطمینان بیشتری از کل پروسه اجاره شان داشته باشند. خصوصا که در کانادا آنها به عنوان اجاره کننده هزینه ای در این ارتباط نیز متحمل نخواهند شد.
لذا شما طیف وسیعی از اجاره کنندگان را در اختیار خواهید داشت و این امکان به شما داده می شود که آنهایی را که واجد شرایط مطلوب هستند پذیرا باشید. علاوه بر آن شانس و سرعت اجاره رفتن ملک شما نیز افزایش می یابد و از خسارت احتمالی خالی ماندن خانه تان درامان می مانید.

– بازاریابی توسط ایجنت املاک

ما مشاوران حرفه ای املاک در زمان لیست کردن ملک شما از ابزارهای تبلیغاتی متعدد، عکاسی حرفه ای، ایده ها و تکنیک های بازاریابی استفاده می کنیم که برای شما هزینه ای به همراه ندارند. در ضمن ما به مجموعه ای از اجاره کنندگان دسترسی داریم که از کلاینت های قبلی ما می باشند و با اطمینان و سرعت بیشتری ملک شما به اجاره خواهد رفت.

– قرداد اجاره

بدیهی است که در هنگام رد و بدل کردن قرارداد آفر، ما مشاوران حرفه ای وظیفه داریم که با دقت و دانش کامل، جزیئات پکیج پیشنهادی اجاره کنندگان را بررسی کنیم که شامل شروط قرارداد، بررسی و تحقیق در مورد کلیه مدارک اجاره کنندگان می باشد.
تجربه ما در نحوه بررسی آفر و نیز مذاکره و چانه زنی، نکته مهمی است که می تواند برای شما به عنوان صاحبخانه بسیار کمک کننده باشد.

– هزینه های اجاره

بطور معمول، شما یکماه از مبلغ اجاره را صرف این کار خواهید کرد. البته زمانی که ما ملک شما را خریده باشیم مایل هستیم که اجاره آن را به عنوان سرویسی اضافه انجام دهیم. ضمن آنکه ما به عنوان دوست شما در هر زمان که بخواهید پاسخگوی سؤالات شما در ارتباط با امور املاک خواهیم بود.
دوستان گرامی، اگر مایل به لیست کردن ملک خود هستید، با من تماس بگیرید تا تجاربم را در اختیار شما قرار دهم.

فلورا فاطمی
عضو مشاوران رسمی املاک انتاریو

Sales Rep., Eng. MSc

Flora.Fatemi@hotmail.com
۶۴۷-۸۱۸-۶۰۱۰

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا