کانادا

نگرانی والدین کانادایی از وسایل دیجیتال کودکان

نگرانی والدین کانادایی از وسایل دیجیتال کودکان
نگرانی والدین کانادایی از وسایل دیجیتال کودکان

بنابر نظر سنجی صورت گرفته توسط موسسه افکار سنجی آنوس راید ، نیمی از والدین کانادایی معتقدند کودکانشان بیش از حد وقتشان را صرف وسایل دیجیتالی می کنند.

بنابر این مطالعه ۸۷ درصد والدینی که کودکان ۲ تا ۱۲ ساله دارند گفته اند که بچه های آنها حداقل روزی یک ساعت وقتشان را با این دستگاه ها می گذرانند و با برخی دستگاه ها نیز وقت بیشتری می گذارند. با وجود اینکه بیشتر والدین گفته اند این دستگاه ها برای آموزش کودکان و بچه های کوچک مفید هستند ، اما ۴۶ درصد آنها نسبت به این موضوع ابراز نگرانی کرده اند.

بنابر این نظر سنجی ، پسران تقریبا دو برابر دختران وقتشان را صرف این دستگاه ها می کنند در حالیکه هیچ منفعت آموزشی برایشان ندارد. ۴۹ درصد پسران وسایل دیجیتالی را برای بازی استفاده می کنند در حالی که دختران بیشتر در تعاملات اجتماعی و ارتباطات دوستانه هستند.

همچنین این مطالعه نشان داد والدینی که کودکانشان کمتر از یکساعت در روز از این وسایل استفاده می کنند بچه هایشان از آمادگی جسمی و روحی بالاتری برخوردارند و به تحصیلات عالی می رسند.

۶۸ درصد والدینی که استفاده از این تجهیزات را برای فرزندانشان محدود کردند دریافته اند که این امر موجب افزایش توانایی های خواندن آنها شده است.

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا