سبک زندگیکانادا

هزینه های زندگی در تورنتو در سال ۲۰۲۰ چقدر است؟

هزینه های زندگی در تورنتو در سال 2020 چقدر است؟
هزینه های زندگی در تورنتو در سال ۲۰۲۰ چقدر است؟

 

شکی نیست که تورنتو جایی مناسب برای زندگی است اما در عین حال هزینه های زندگی نیز در آن بسیار زیاد است؛ از قیمت آسمان خراشها گرفته تا هزینه های روزمره زندگی که بسیار زیاد هستند هر روز ساکنین تورنتو را با چالشی روبرو می کند بخصوص اگر شما تنها زندگی کنید.

بنابر جدیدترین گزارش LowestRates.ca این هزینه ها شامل اجاره ها و استفاده از حمل و نقل عمومی است که ماهانه بالغ بر ۳.۵۴۱ دلار و بیست و چهار سنت و سالانه ۴۲.۴۹۴ دلار و هشتادو هشت سنت است که سال ۲۰۲۰ در مقایسه با سال ۲۰۱۹ هفته ای حدودا ماهانه ۳۲۶ دلار بیشتر شده است.

اگر شما برای ترددتان بخواهید اتومبیل اجاره نموده و رانندگی کنید هزینه هایتان بیشتر خواهد شد یعنی در مجموع ماهانه ۳.۸۴۰ دلار و بیست و سه سنت و سالانه حدود ۴۶.۰۸۲ دلارو هفتادوشش سنت می شود.

اما صاحبان خانه ها بار سنگین تری را به دوش می کشند. کسانی که صاحب خانه هستند و از حمل و نقل عمومی استفاده می کنند ماهانه ۵،۴۱۵ دلارو هفتادوسه سنت و یا سالانه ۶۴،۹۸۸ دلار و هفتادوشش سنت هزینه خواهند داشت ؛ این ارقام برای صاحبان خانه که با وسیله نقلیه خودشان رانندگی و تردد می کنند ماهانه ۵،۷۱۴ دلارو هفتادودو سنت است و در سال به ۶۸،۵۷۶ دلار و شصت و چهار سنت می رسد.

 

هزینه های زندگی در تورنتو در سال 2020 چقدر است؟
هزینه های زندگی در تورنتو در سال ۲۰۲۰ چقدر است؟

 

بنابر این گزاش سایر اعداد و ارقام به شرح ذیل است:

اجاره کنندگان مسکن که از وسایل نقلیه عمومی استفاده میکنند باید ۵۵.۵۰۰ دلار درآمد قبل از مالیات داشته باشندکه این رقم پس از کسر مالیات ۴۲.۵۸۴ دلار می شود.

اجاره کنندگان مسکن که وسیله نقله خودشان را دارند قبل از مالیات باید ۶۱.۰۰۰ دلار درآمد کسب کنند که پس از کسر مالیات ۴۶.۳۷۶ دلار می شود.

صاحبخانه هایی که از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده می کنند باید ۸۸.۰۰۰ دلار درآمد داشته باشند که پس از کسر مالیات ۶۵.۰۵۶ دلار درآمد خالص خواهند داشت.

صاحبخانه هایی که خودروی شخصی دارند باید ۹۴.۰۰۰ دلار درآمدزایی کنند که پس از کسر مالیات ۶۸.۹۷۱ دلار درآمدخالص داشته باشند.

اعدادی که در این گزارش آمده به منظور راهنمایی ساکنین تورنتو است و البته راهکارهایی نیز برای کاهش هزینه از جمله زندگی مشترک با همخانه یا شریک زندگی وجود دارد.

اما این شرایط و موقعیت ها نیز هشدارهایی به همراه دارد و به نظر نمی رسد که هزینه های اقامت و رفت و آمد شما تنها هزینه هایی باشد که در سطح شهر تورنتو باید پرداخت کنید.

این گزارش نشان می دهد که علاوه بر هزینه های مسکن و حمل و نقل، هزینه های دیگر مانند خوراک به طور متوسط تا بیش از ۵۳۰ دلار در ماه است و تلفن همراه و اینترنت خانگی به طور متوسط بیش از ۱۵۵ دلار هزینه ماهیانه دارند، میانگین هزینه تفریح و سرگرمی بیش از ۱۷۸ دلار و هزینه ورزش، سلامتی و تناسب اندام (باشگاه ورزشی) به طور متوسط ۶۴.۷۵ دلار ماهیانه است.

بنابراین حداقل هزینه ها به ۳.۵۴۱ دلار و بیست و چهار سنت در ماه می رسد و البته چند صد دلار دیگر نیز باید به این مبلغ اضافه کنید تا تصویر دقیق تری از اوضاع زندگی در تورنتو داشته باشید.

چیزی که شاید از همه این اطلاعات جالب تر باشد این است که هزینه خرید لباس، آرایشگاه، مراقبت از حیوان خانگی، پرداخت شهریه برای بچه ها و البته بیشترین هزینه ای که بسیاری از جوانان با آن سروکار دارند – یعنی بازپرداخت بدهی هنوز در این موارد لحاظ نشده است.

بنابراین ، در حالی که استرس برای هیچ کس خوب نیست، اوائل سال زمان بسیار خوبی است تا به بودجه خود نگاهی بیندازید آن را بررسی کنید و کارهای مالی تان را سروسامان دهید.

 

فکر می کنید بتوانید هزینه ای را کاهش دهید؟

روزنامه های تورنتو | تهرانتو | tehranto | روزنامه های کانادا

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا