کانادا

پلیس در جستجوی ارتباط سه قتل و دو مفقودی در بریتیش کلمبیا

پلیس کانادا در حال تحقیق بر روی سه قتل مرموز و مفقود شدن دو نوجوان طی روزهای اخیر در یکی از بزرگراه‌های دور افتاده بریتیش کلمبیا است.

لوکاس فاولر ۲۳ ساله استرالیایی و چینا دیس ۲۴ ساله

به گزارش تهرانتو به نقل از گاردین روز دوشنبه یکی از نمایندگان پلیس سلطنتی کانادا در این رابطه گفت: به نظر می‌رسد قتل لوکاس فاولر ۲۳ ساله استرالیایی و چینا دیس ۲۴ ساله آمریکایی زوج توریست که هفته پیش به قتل رسیده‌اند و خودروی سوخته‌ با یک جسد در حدفاصل ۵۰۰ کیلومتری جنوب مکانی که دو نوجوان کانادایی مفقود شده‌اند با هم مرتبط باشند.


تحقیقات پلیس نشان داده است که هفته قبل فاولر در حال گفتگو با یک مرد ریش دار بوده که احتمالا می‌تواند کلید حل این معما باشد.
پلیس بر اساس نشانه هایی که دریافت کرده این مرد را که دارای پوست و مویی تیره رنگ همانند قفقازی ها بوده چهره نگاری کرده است.
این مرد دارای یک جیپ گراند چروکی قدیمی با یک نوار سیاه روی کاپوت ماشین است.
ژانت سوهیت از پلیس سواره نظام کانادا نیز در یک کنفرانس خبری به رسانه های کانادایی گفت: این مرد عینکی بوده و قدش از لوکاس کوتاه تر است.
خودروی ون فاولر و دیس حدودا پس از پایان دو هفته سفر در جاده های آلاسکا زمانیکه در بزرگراه آلاسکا حد فاصل ۲۰ کیلومتری جنوب پارک استانی Liard River Hot Springs که از نقاط محبوب توریستهاست خراب می شود. آنها پس از این ماجرا برای تعمیر اتومبیل شان به چندجا مراجعه کرده و کمک خواستند.
جسد این زوج در نهایت ۱۵ جولای در کنار جاده کشف شد ولی سه روز طول کشید تا پلیس آنها را شناسایی کند.
پلیس زمان مرگ آنها را نیز بین ۱۴ تا ۱۵ جولای تخمین زده است.
هنگامی که نیروهای پلیس در جستجوی Kam McLeod 19 ساله و Bryer Schmegelsky 18 ساله در بخش جنوبی شهر کوچک Dease Lake بودند، روز جمعه یعنی چهار روز بعد از قتل فاولر و دیس ، پلیس کامیون سوخته آنها را نزدیک همین شهر پیدا می کند.


این دو نوجوان برای پیدا کردن کار به Whitehorse در Yukon می رفتند. این در حالی است که تاکنون هیچ اثری از خود این دو نفر کشف نشده است.
در طول بررسی و تحقیقات برای یافتن این دو نوجوان، جسد یک مرد دیگر در دو کیلومتری پایین همین جاده پیدا شده و هنوز ارتباطی بین قتل این مرد با دو نوجوان ناپدید شده یا ماشین سوخته آنها اثبات نشده است.
ژانت سوهیت ضمن اظهار امیدواری برای زنده بودن نوجوانان مفقود شده به رسانه‌های شهر سوری از توابع بریتیش کلمبیا گفت:
ما امیدواریم پخش اطلاعیه گمشدن این نوجوانان موجب شود کسانیکه راجع به آنها خبری دارند به پلیس اطلاع دهند.
جسد کشف شده یک مرد که در خودرویی بوده نیز هنوز شناسایی نشده ولی به گفته پلیس گویا او را پس از قتل سوزانده اند و احتمال دارد با قتل زوج توریست مرتبط باشد.
پلیس کانادا در حال انجام تحقیقات لازم برای روشن شدن جزئیات این پرونده‌ها است.
گفتنی است وجود خطراتی در جاده های این منطقه بسیار زیاد و انکار ناپذیر می باشد. با این حال پلیس کانادا هنوز علت مرگ این زوج را اعلام نکرده است.

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا