کانادا

گزارش بازار املاک در ماه ژوئن

با بررسی بازار املاک مسکونی در فصل بهار، که عموما یکی از شلوغ ترین فصول بازار برای خرید و فروش خانه است، اعداد و ارقام در ماه ژوئن بسیار مثبت بود.

تعداد موجودی خانه ها بیش از ۵ ٪ از ماه ژوئن سال گذشته کمتر بود و حجم معاملات بیش از ۹٪ افزایش داشت که برگشت خوبی نسبت به بازار در اواخر بهار و اوایل تابستان ۲۰۱۷ محسوب‌ می شود.
قیمت ها همچنان به طور پیوسته افزایش می یابد و در ماه ژوئن امسال ۳٪ رشد نسبت به سال گذشته مشاهده شد که این در نتیجه وجود موجودی ثابت، حدود بیش از دو ماه است.
بازار کاندو همچنان شرایط خوبی دارد، با اینکه تعداد فروش ها در ماه ژوئن نسبت به سال گذشته به میزان ۳.۸٪ کاهش داشته ولی قیمت ها همچنان رشد ۵.۲٪ را نشان می دهند که این نشان دهنده تقاضا برای مسکن ارزان تر، مانند آپارتمان ها است.

اگر شما در حال خرید و فروش هستید، اکنون زمان خوبی است زیرا سطح موجودی در حدی است که به خریداران حق انتخاب بیشتری می دهد و قیمت ها با شیبی ملایم در حال افزایش هستند، که این نشان از بازاری سالم و پایدار است.

با تشکر از خواندن این مقاله، امیدوارم این به روز رسانی سریع مورد اقبال شما بوده باشد. لطفا اگر سوالاتی راجع به بازار املاک و مستغلات دارید با من تماس بگیرید.

مانی شوشتری زاده

مانی شوشتری زاده
فوق لیسانس مهندسی‌ عمران
و مدیریت پروژه
مشاور امور املاک و سرمایه گذاری
۴۷۷۷- ۵۲۷ ( ۶۴۷)

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا