مسکن و اقتصاد

گزارش بازار املاک

گزارش بازار املاک تورنتو
گزارش بازار املاک تورنتو

امسال تابستان پر هیاهویی را برای بازار املاک و مستغلات مسکونی پشت سر گذاشتیم، با پایین آمدن نرخ بهر ، خریداران بیشتری وارد بازار شدند که این امر باعث افزایش تعداد فروش به میزان ۱۲ درصد در طول تابستان شد.

آمار دیگری که در رابطه با این موضوع قابل بررسی است تعداد لیست های فعال فعلی است. این تعداد حدود ۱۱ درصد کاهش داشت و ماه های موجودی در حال حاضر حدود دو ماه است.

یعنی اگر لیست جدیدی وارد بازار نشود، فقط در مدت دو ماه همه خانه ها به فروش می رسد. با این تقاضای مداوم برای خانه و آپارتمان ها ، رشد قیمت ها با شیب سالم ۳ درصد سالیانه ادامه یافت.
بازار کاندو با افزایش ۶.۲ % نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته همچنان فعال است.

حجم فروش نیز بیش از ۳ % افزایش داشته زیرا بازار کاندو همچنان روشی مناسب تر برای ورود به بازار برای بسیاری از خریداران بار اول است.

اگر به دنبال سرمایه گذاری در بازار املاک و مستغلات هستید و به دنبال پیش خرید کاندو، بسیاری از توسعه دهندگان پیش از پایان سال میلادی ، پروژه های خود را وارد بازار می کنند.

من به بسیاری از این پروژه ها بطور پلاتینیوم / وی-ای-پی دسترسی خواهم داشت. لطفاً اگر علاقه برای استفاده از این شرایط دارید با من تماس بگیرید. من همیشه آماده پاسخگوی سوالات شما درباره بازار املاک و مستغلات هستم و آرزوی موفقیت برای همه شما عزیزان را دارم.

 

مانی شوشتری زاده

مانی شوشتری زاده | فوق لیسانس مهندسی‌ عمران و مدیریت پروژه  | مشاور امور املاک و سرمایه گذاری | ۴۷۷۷- ۵۲۷ ( ۶۴۷)

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا