مسکن و اقتصاد

گزارش بازار در ماهی که گذشت – اپریل ۲۰۱۹

گزارش بازار در ماهی که گذشت – اپریل ۲۰۱۹

Toronto

هیئت املاک و مستغلات تورنتو یک افزایش قابل توجه در  فروش خانه و متوسط قیمت متوسط GTA در ماه اپریل نسبت به سال گذشته را گزارش داد.

فروش خانه در ماه اپریل، تا ۱۶.۸ % از همان دوره در سال گذشته افزایش داشت.
تعداد کل لیست های جدید در ماه اپریل نسبت به سال گذشته ۸.۰ % افزایش داشت در حالی که لیست های فعال در ماه اپریل ۰.۹ % کاهش یافتند. رشد در لیست های جدید نسبت به میزان فروش کمتر بود، که به افزایش قیمت ها کمک خواهد کرد.
میانگین قیمت برای تمام انواع خانه ها در GTA در ماه اپریل ۸۲۰،۱۴۸ دلار بود، ۱.۹ % نسبت به سال قبل و ۴.۰ % بالاتر نسبت به مارچ ۲۰۱۹.
میانگین قیمت تمام انواع خانه ها در اپریل در ‹تورنتو›، ۴.۴ % افزایش داشت. افزایش میانگین قیمت فروش در تورنتو ۹.۹ % و ۱.۰ % در «۹۰۵» بود.
میانگین قیمت خانه های ویلایی در تورنتو در ماه اپریل ۱،۳۵۵،۷۶۴ دلار بود که تغییری نسبت به سال قبل نداشت و بیش از ۶.۹ درصد رشد از مارچ سال ۲۰۱۹ را نشان داد. میانگین قیمت در مناطق حومه ۹۱۴.۲۴۹ دلار بود که نسبت به سال قبل ۱.۷ درصد کاهش و نسبت به ماه قبل خود رشد جزیی داشت.
انواع خانه ها با قیمت های پایین تر، به ویژه آپارتمان ها، همچنان قوی ترین بخش های بازار در تورنتو هستند. متوسط قیمت آپارتمان ها در ماه اپریل در تورنتو به ۶۳۷،۱۸۱ دلار رسید که ۵.۸ درصد نسبت به سال قبل (۵.۵ درصد از مارچ ۲۰۱۹) بالاتر بود.
متوسط روزانه در بازار برای تمام انواع مسکن در ماه اپریل ۱۹ روز بود، ۱روز کمتر از همین دوره در سال گذشته.

مانی شوشتری زاده
فوق لیسانس مهندسی‌ عمران و مدیریت پروژه
مشاور امور املاک و سرمایه گذاری
۴۷۷۷- ۵۲۷ ( ۶۴۷)

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا