جدیدترین اخباردولت فدرالکانادا

۱۹۰.۰۰۰ کانادایی کمک های معیشتی CERB را به دولت بازگرداندند

190.000 کانادایی کمک های معیشتی CERB را به دولت بازگرداندند
۱۹۰.۰۰۰ کانادایی کمک های معیشتی CERB را به دولت بازگرداندند

 

بنابر آخرین اطلاعات دریافتی از سوی سازمان دارایی کانادا (CRA)، از سوم ژوئن تاکنون حدود ۱۹۰.۰۰۰ کانادایی مجبور به پرداخت چکهای دریافتی از محل Emergency Response Benefit به دولت شدند.

به گزارش تهرانتو نیوز به نقل از سی تی وی ؛ دولت فدرال از ماه مارس پرداخت CERB را برای کمک به کانادایی هایی که بعلت شیوع کووید۱۹ نمی توانستند کار کنند راه انداخت که بر اساس آن طی ۴ ماه هر ماه ۲.۰۰۰ دلار دریافت کنند.

بازپرداخت CERB توسط کسانی انجام شد که واجد شرایط دریافت آن نبودند. این افراد ناآگاهانه تحت برنامه دریافت CERB  قرار گرفته بودند مانند کسانیکه درحالی که کمک هایCERB  دریافت می کردند دوباره استخدام می شدند و یا در رابطه با بازگشت بکار سردرگم بودند.

CRA همچنین اظهار داشت که از تاریخ ۳ ژوئن تاکنون ۶۰۰ گزارش سوء استفاده از مزایای CERB دریافت کرده است، یک روز پس از آنکه دولت خطی را برای گزارش و ادعاهای احتمالی تقلب اختصاص داد.

کارلا کوالترو وزیر اشتغال، توسعه نیروی کار و معلولین، پیش بینی کرده که از بین ۸.۴ میلیون کانادایی درخواست کننده برای دریافتCERB  حدود ۱ تا ۲ درصد تقلب صورت گرفته باشد.

وی افزود: این بهترین حدس ما در حال حاضر است و روز بروز نیز تعداد آنها بدلیل دریافت گزارشهای جدید در حال تغییر است.

جرمی بلفیوئل سخنگوی دفتر وزیر دارایی نیز گفت که تمام موارد سوء استفاده از این برنامه در دست بررسی است.

گفتنی است دولت فدرال درصدد تصویب لایحه ای است که به دولت اجازه می دهد متقلبان دریافت این کمک های معیشتی با جریمه نقدی و زندانی مجازات شوند.

 

190.000 کانادایی کمک های معیشتی CERB را به دولت بازگرداندند
۱۹۰.۰۰۰ کانادایی کمک های معیشتی CERB را به دولت بازگرداندند

۱۹۰.۰۰۰ کانادایی کمک های معیشتی CERB را به دولت بازگرداندند | کمک های CERB | اخبار کانادا | اخبار تورنتو | روزنامه های تورنتو | تهرانتو | روزنامه های کانادا | Tehranto

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا