جدیدترین اخبارسبک زندگی

قانون ۲-۲-۲ به شما در بهبود رابطه تان کمک می‌کند

رابطه خود را با قانون ۲-۲-۲ بهبود ببخشید!

قانون ۲-۲-۲ به شما در بهبود رابطه تان کمک می‌کند

اگر تاکنون مطلبی از قانون ۲-۲-۲ نشنیده اید، پس حالا زمان آن رسیده که این قانون برای شما روشن شود. 

حتی اگر در بحران هم نباشید، قانون ۲-۲-۲ می تواند برای شما جالب و مفید باشد. زیرا در هر رابطه ای همچنان جای رشد و بهبودی وجود دارد، اینطور نیست؟  

با هم چند فرمول که توسط یک وبلاگ نویس آمریکایی به نام ویتسون گوردون ارائه شده را می خوانیم. این فرمول‌های موثر و سودمند بر اساس یک اصول رفتاری بسیار ساده است.

قانون 2-2-2 به شما در بهبود رابطه تان کمک می‌کند
قانون ۲-۲-۲ به شما در بهبود رابطه تان کمک می‌کند

❤️ شیک و آراسته در رستوران

هر ۱۴ روز یک بار شیک و آراسته برای صرف نهار یا شام به رستورانی عالی بروید. بهتر است که همیشه همسرتان را با شلوار گرمکن نبینید، اینطور نیست؟ بعلاوه در این میان یکبار هم سعی میکنید که کمی خود را از فشار کار رها کنید …

❤️ گذراندن پایان هفته با یکدیگر

تفریح، سفرهای شهری، سفرهای سیاحتی … باید هر دو ماه یک آخر هفته دو نفره البته در خارج از منزل خود داشته باشید. به عنوان یک زن و شوهر تفریح و استراحت های منظم بیشتر شما را به هم پیوند می دهد. مهم این است که مرتبا سرگرمی های جدیدی را امتحان کنید.

❤️ هر ۲ سال یکباربه تعطیلات رفتن

باید حداقل هر دو سال یک بار به مدت یک هفته بدون خانواده یا دوستان به تعطیلات بروید. تلفن همراه خود را خاموش کرده و دو نفری شب های عاشقانه داشته باشید. تعطیلات خاطرات مشترک فوق العاده ارزشمندی پدید می‌آورند!

آیا این قانون با زندگی شما تناسب ندارد؟

مسلما شما می توانید قانون ۲-۲-۲ را بطور شخصی، متناسب با زندگی خودتان برنامه ریزی کنید؛ به این ترتیب که فاصله های زمانی ۲ ها را کمتر یا کمی بیشتر کنید. نکته حایز اهمیت این است که به منظور جلوگیری از خطر گرفتاری مجدد در روزمرگی  زندگی، فاصله این اقدامات نباید خیلی زیاد باشد.

خود را با قانون ۲-۲-۲ بهبود ببخشید!

ایجاد علاقه در زندگی مشترک      ایجاد علاقه در زندگی مشترک          ایجاد علاقه در زندگی مشترک   سبک زندگی    بهبود رابطه مشترک       سبک زندگی      بهبود رابطه مشترک      سبک زندگی      بهبود رابطه مشترک

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا