کانادا

۴.۵ میلیون دلار کمک دولتی به پلیس تورنتو

مارک سندرز – جان توری

به دنبال افزایش جرایم و خشونت‌ها با سلاح گرم در تورنتو دولت فدرال ، استانی و شهرداری تورنتو اختصاص ۴.۵ میلیون دلار بودجه برای مقابله با جرایم تورنتو را تصویب کردند.

جان توری شهردار تورنتو در این رابطه گفت: تیراندازی در شهر عمیقا نگران کننده و غیرقابل قبول است.

وی افزود: مقامات در سه سطح دولتی موافقت کردند هر کدام ۱.۵ میلیون دلار از این بودجه را در حمایت از پلیس تورنتو برای حفظ امنیت جوامع و محدود کردن فعالیت باندهای خیابانی تامین کنند.

توری خاطر نشان کرد: من از دولتهای فدرال و استانی برای همکاری با شهرداری در این اقدام تشکر می‌کنم.

شهردار تورنتو افزود: این مبلغ به غیر از منابع بودجه جاری پلیس تورنتو است و به منظور تمرکز در رابطه با خشونت با سلاح گرم و ایمنی بیشتر محله ها صرف خواهد شد.
« لاوین ادیسی» سخنگوی دفتر شهردار تورنتو نیز گفت: « توری » باید در این رابطه درخواستی را به شورای شهر در جلسه آینده که در اکتبر است ارائه کند درحالی که پلیس تورنتو الان به این بودجه نیاز دارد. شهردار تورنتو نماینده تمام آحاد جامعه و مسئول اجرایی شورای شهر تورنتو است و باید وظایف خودش را نیز درست عمل کند.

بنابر این گزارش هنوز برنامه پلیس تورنتو برای بودجه جدید تخصیص یافته به آن مشخص نیست و قرار است « مارک سندرز» رئیس پلیس تورنتو طی روزهای آینده در این رابطه صحبت کند.

سندرز با قدردانی از اختصاص بودجه به پلیس تورنتو برای مقابله با جرایم گفت: ما می‌دانیم بیشتر خشونت های مربوط به سلاح گرم در تورنتو مستقیما با باندهای خلافکار خیابانی مرتبط هستند و برنامه جامعی برای مقابله با آنها داریم.

وی با تاکید بر ایجاد امنیت بیشتر در تورنتو ادامه داد: من برنامه‌ای از اقدامات خود در رابطه با کاهش خشونت با اسلحه طی روزهای آینده ارائه خواهم داد.

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا